Heinäkuun mammat 2016

Mut toisaalta ihan sama oisko ees noitakaan saanu otettua, harmitti ehkä eniten se, että piti pahoinvoivana lähter aamulla labraan ku ois saanu nukkuukin lomapäivänä :D
Pitiks sun paastota? Mun ei, thank God, en ois selvinnyt siitä. Menin vasta iltapäivällä.
 
En miekään varmaan ois tajunnu mennä 21 pvä jos ei anoppi ois sanonu ku on labrassa töissä... Ihmettelin itekin et ei neuvola täti ohjeistanu mitenkään ehkä ei hoksannu...
 
Mukkelssi: melkein sama tarina (laskettu maaliskuussa ja km rv 5+6), mut mihinkään ryhmiin en liittynyt. Olin vaan onneni kukkuloilla keskenmenneessä raskaudessa ja nyt taisin tänään kokea eka kerran samaa onnea ja iloa nt-ultrassa, kun näin pikkuisen viuhtovan.

Ja lämpimästi tervetuloa joukkoomme ja onnea matkaan :)
 
Pitiks sun paastota? Mun ei, thank God, en ois selvinnyt siitä. Menin vasta iltapäivällä.

Ei tartennu onneks olla syömättä, mut siitä en liiemmälti muutenkaan oo välittäny :D juoda ei saanu ja pissaamatta piti olla. Huh huh!
 
Ei tartennu onneks olla syömättä, mut siitä en liiemmälti muutenkaan oo välittäny :D juoda ei saanu ja pissaamatta piti olla. Huh huh!
Ei saanu juoda mut syödä joo o_O Aika jännä. Sulta otettiin sit jotain muita testejä kun multa, kun mä sain mennä millon vaan ja juoda ja pissata.
 
Muistutus fb-säännöistä: Ryhmät ja niiden mainostaminen on kiellettyä. Pitää sisällään niiden perään kyselemisen, kyselyihin myöntävästi vastaamisen, niiden perustamisen ehdottamisen, niistä yksityisviestillä kertomisen sekä tietenkin viestit mallia "perustin ryhmän, laittakaa viestiä jos halautte liittyä". Asiasta tietoa mm täällä.
 
Kyllä mä kävin verikokeissa 23.12 eikä ne siellä labrassa sanonut mitään :)
Mun täytyi olla syömättäkin, mutta arvaa vaan muistinko yöllä...mulla tulee välillä yöllä niin kauhee olo et on pakko käydä syömässä jotain pientä.
 
Moikka kaikille!
Päätinpä minäkin liittyä tänne keskustelupalstalle.
Viikkoja on nyt 13+0. Meillä ennestään 6v. kaksostytöt ja nyt kolmas tulossa.
Viime viikon loppu puolella aloin tuntea jo hentoja liikkeitä. Kyselin eilen neuvolassa, et voiko olla mahdollista näin varhain. Niin neuvola th sanoi, et voin hyvin tuntea jo liikkeitä, kun kohtu on eteenpäin kallistunut, istukka takana ja toinen raskaus.
Onnea kaikille odotukseen
 
Hei kertokaas nyt joku mulle, että miten tällä puhelimen sovelluksella voi arvioida/tykätä viestejä?? :) oon aiemmin käyttänyt selaimen kautta foorumia mutta nyt latasin tän appsin ja oon ihan hukassa :D

Tervetuloa uusille :) täällä jo 15+2 ...eilen neuvolassa kuunneltiin vauvan sydämenlyöntejä, 159 oli syke :Heartred
 
tänään menossa ekaan ultraan.
jotenkin ei vaan vieläkään oo asiaa sisäistänyt, mutta kaippa tänään tajuan. Olen kyllä sentään muistanut varoa, etten liikaa nostele painavia. Ja työkaverit on olleet hyvin ymmärtäväisiä, mutta ovatkin kaikki isiä. Ja niin onnessaan että mullekin viimein on lapsi tulossa.
 
Hetkonen ja hä. Tyhmä kysymys. Nostele painavia? Näillä viikoilla? Eikai se nyt vielä niin riskaapelia ole? vai kuinka pitkällä olet rapuvaileijona?
Toimii kyllä hyvänä tekosyynä itsellä. :wink
 
Miun kyl ainakin on ollut pakko olla jo kantelematta painavia (lue lapsia :D ja siis töissä päikkärillä), kun tällä viikolla ku mukuloita nappasin syliin niin vihlo niin saakelisti vatsaan, että meinas tulla kiukku. Sylissä silti pidän kaikenkokoisia, mutta en kanna mihinkään ja sylissäkin, kun pidän niin mielellään istun, kun selkä on niin juntturassa :/
 
Minä oon harjottelussa vanhainkodissa niin siellä kun kerroin tästä raskaudesta niin myös ohjaajani sanoi et älä sit nostele mitään raskaita ☺ rv 11+3
 
Moi, mä kanssa ihan äskettäin liityin, rv 14+1 tänään :) Tuleeko muilla selkä/hartiat helpommin kipeäksi? Itse oon tehnyt samaa työtä vuoden ja tänään tuntui kuin olisi ekaa kertaa ikinä ollut töissä, niin kipeeksi tuli paikat. Myös kunto tuntuu hävinneen kokonaan.
 
nyt menossa 12+1.
mä teen ruumiillista työtä ja tähän asti oon menny miesten nostorajoilla. Joten pakko hellittää ja antaa painavien olla. Ja oma selkäni ei oo missään parhaassa kunnossa, ollut lievä välilevyn pullistuma alaselässä selkärangan molemmin puolin. Niin nyt haluun voida olla töissä enkä joutua sängyn pohjalle. Joten pakko helpottaa nostoi.
 
Mä en tiiä ku edelleen teen salilla ainakin 80% niistä painoista, joilla tein ennen raskautta... Pitäsköhän kohta vähentää? o_O nyt ku kuuntelen noita teijän nostojuttuja... Mulla siis 11+3.
 
Mä kyllä nostelen ja kannan vielä meidän 14-15kg 2v. esikoista päivittäin. Salille en oo saanu itteeni rehattua pariin kolmeen kuukauteen, pitäis nyt ens viikolla alotella sitäkin. Meinaan tehä kevyemmin, ihan itteä kuunnellen kumminkin. Eikai siinä Merivesiväri mitään jos susta tuntuu vielä ihan hyvältä tehä kovilla painoilla.
Rv 12+5
 
Paras kun mennään kaikki sen mukaan mikä itsestä tuntuu hyvältä. Jos tuntuu normaalit nostot tuntuu hyvältä niin jatkaa samaan malliin ja jos tuntuu pahalta niin sit kevennetään. Mennään maalais järjellä sen mukaan mikä kellekin on parasta. :)
Ja käytetään miehiä hyväksi sillon kun mahdollista. :wink
 
Kääk mä en edes ollu ajatellut, että nostot vois olla pahasta...korkeintaan ajattelin, että mahan kasvaessa selkä ei tuu nosteluista tykkäämään :/ mutta merikeiju sanoi hyvin, että jokainen toimii niinkuin itsestä hyvältä tuntuu :)
 
Takaisin
Top