Heinäkuun mammat 2016

Emppaa : täällä kesti selkä ja alavatsa kivut 1 päivän ja yritin soittaa ultraanki aikaa mut ei ollu... kivut jäi siihen toistaseks
 
Miulla ainakin oli viikot 8-10 tosi kovia vatsa- ja selkäkipuja...ja hetkittäin vieläkin, mut menee ohi nopeesti.
 
Täällä oli muutama viikko sitten todella voimakkaita kipuja! Kesti n. Viikon verran! Autossa oli todella ikävää istua :sad001
Oliko sulla selkä kipujakin? Mulla tiistaina Alko kovat alaselkä kivut ja tänään ollu tuolta vähä hartioitten alhaaltaki kipeenä, siihen päälle sit kovat alamaha kivut. Pelkään pahinta.
 
Miulla ainakin oli viikot 8-10 tosi kovia vatsa- ja selkäkipuja...ja hetkittäin vieläkin, mut menee ohi nopeesti.
Mulla nyt viikkoja 9+4.. ja tän viikon ollu tosi kovat selkä ja alamaha kivut. Pelkään et tulee keskenmeno..
 
Oliko sulla selkä kipujakin? Mulla tiistaina Alko kovat alaselkä kivut ja tänään ollu tuolta vähä hartioitten alhaaltaki kipeenä, siihen päälle sit kovat alamaha kivut. Pelkään pahinta.
Oli Emppaa selkäkipuja! Varma olin minäkin että nyt meni kesken! Iltaa kohden paheni ja yritin vain maata! Minulla tuolloin alkoi myös vuodot! Ja minulla myös hartioissa kipua, Mutta pikkunen matkassa mukana :)
 
Oli Emppaa selkäkipuja! Varma olin minäkin että nyt meni kesken! Iltaa kohden paheni ja yritin vain maata! Minulla tuolloin alkoi myös vuodot! Ja minulla myös hartioissa kipua, Mutta pikkunen matkassa mukana :)
Jospa mullakin kaikki olis kuitenkin hyvin, eli toivoa vielä on. Mitään vuotoa ei oo ollu et sen kannalta pikkunen menossa mukana. Vaan kyllä se pelottaa. Tiistaina kun Alko kivut niin oireetki melkeen kokonaan hävisi nii heti Alko mietityttää. . ☺
 
Mulla nyt viikkoja 9+4.. ja tän viikon ollu tosi kovat selkä ja alamaha kivut. Pelkään et tulee keskenmeno..

Mie yritin olla aika huoletta, vaikka kyllä pelotti välillä paljonkin... Ja yritin pitää mielessä sen, että menee miten menee niin itse en pahemmin pysty vaikuttaa asiaan.
 
Mie yritin olla aika huoletta, vaikka kyllä pelotti välillä paljonkin... Ja yritin pitää mielessä sen, että menee miten menee niin itse en pahemmin pysty vaikuttaa asiaan.
Joo minäkin oon yrittäny sitä et ite en pysty vaikuttamaan jos menee kesken. Yrittänyt tänään olla ajattelematta asiaa..Taian soittaa ma neuvolaan ja kysellä sieltä vähän mitä mieltä ne on.. ☺
 
Mä oon jotenkin ymmärtänyt, ettei noista kivuista tarvi olla hirveen huolissaan... Se kohtu venyy ja hakee paikkaansa, niin kyl se aiheuttaa kipua koko tolla alueella :) Eri asia sit, jos tulee verta - tosin ei sekään välttämättä keskenmenoa tarkota.

Toisaalta sit se voi mennä kesken ilman mitään oireita. Se on ehkä kaikista pelottavinta o_O
 
Niimpä. Ei onneksi mitään vuotoa oo ollu. Mut oon vaan niitäkin kuullu et menny kesken ja monen viikon päästä ultrassa huomattu et kuollutkin monta vk sitten jo.. se olis kauheeta. Eikä siis niillä oo mitään vuotoja ollu, ei kipujakaan. Vaan jospa tämä tästä helpottaisi :D
 
Mulla oli alkuraskaudessa tosi kovat mahakivut ja nyt muutamana viikkona selkäkivut alkanut varsinkin kun nousee ylös/vaihtaa asentoa. Vauvalla pitäisi kaikki olla hyvin sykkeen ainakin kuulen ainakun kokeilen.. ylihuomenna vihdoin ultra!!
 
Mulla ultra vasta 15.1.. Ajattelin huomenna soittaa neuvolaan jotta ite saa mielenrauhan, vaikka eipä ne mitään kai voi tehä :D
 
Emppaa, mulla oli just kesällä keskeytynyt keskenmeno, joka "oireili" niin että minkäänlaisia oireita ei ollut 3 viikkoon. Eli kipujakaan ei ollut. Sen sijaan tässä uusimassa raskaudessa on ollut pientä juilimista alavatsalla ajoitellen. Kovat ja jatkuvat kivut voi tietty tietää jotain huonoakin, mutta ei välttämättä. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin. :)
 
Mulla myös keskeytynyt keskenmeno takana, eikä oireillut mitenkään, ultrassa vasta selvisi! Olo oli kyllä monta viikkoa sellainen että tiesi jonkun olevan vialla, todella epävarma olo raskauden suhteen, mutta muuten ei mitään! Kahdessa onnistuneessa raskaudessa vuotoja ollut ja paljon!
 
Merivesiväri, multa hävis ihan kaikki. Reilu 3 viikkoa meni, että ei ollut yhtään mitään. Siitä mä jo tiesinkin, että kaikki ei oo kunnossa. Ultrasta hain lopulta vaan varmistuksen asialle.
 
Takaisin
Top