Heinäkuun mammat 2016

Mä jouduin siihen ennen raskautta, kun sokerit kroonisesti alhaalla. En muista mitään toisesta tunnista, kun olin välillä tajuissani ja välillä en. Koko päivänä mikään ei pysyny sisällä, ja mulle nousi 39c kuumetta.

Että kyllä se oli kamala :D

Mutta mä en ollu sillon syöny yhtään lisättyä sokeria kolmeen vuoteen, en ees ketsupissa.
Aijaa. Mul ei tullu siitä yhtää mitää :D mut varmaa just toi jos et oo ees syöny sokerii ja sit yhtäkkii kaamee määrä sokerii laitetaa kroppaa :/
 
mä siinä kävin esikoisen aikana.. ja tuli kyllä sen jälkeen aivan kauhee olo..oksetti ,pyörrytti,ei niinku pystyny mitenkään päin olemaan.
 
Uskalsin sitten viimein liittyä tänne sivustolle. Raskautta takana nyt 8+6 ja ensimmäistä odotellaan. Alkuraskauden ultrassa kaikki hyvin ja pikkusen sydänääniäkin on jo kuunneltu kotona dopplerilla. Nyt alkaa vähitellen toi pahoinvointikin helpottaa, eli josko sitä pääsisi jopa nauttimaan tästä raskausajasta . Nt ultraan tuntuu olevan vielä niin kovin pitkä aika...
 
Oottepas te aikasin saanu sydänääniä kuuluun! Kade! Mä yritin 9+1 eikä kuulunut mitään :'( Kyl sen siellä pitäs olla, kun just nähtiin ultrassa.
 
Mulle just nevolas sanottii et ei suositella kuuntelee ennen 12viikkoo. ni en oo sit enää eed ettiny :wink
 
Päätin myös liittyä ryhmään :)

Haluan kertoa meidän tarinamme että päästiin tähän pisteeseen...

Olemme olleet reilu 10-vuotta yhdessä ja puoli vuotta yhdessä olosta päätimme että lapsi saa tulla jos on tullakseen. Yritystä yrityksen perään, monta negatiivista testiä tehneenä tuntui vain että antaa olla ei meille vain ole sitä tarkoitettu. 2010 oltuamme 5-vuotta yhdessä hakeuduimme tutkimuksiin. Minun kohdallani todettiin ensin kilpirauhasen vajaatoiminta ja myöhemmin kohtu niin rakeiseksi ettei annettu edes toivoa, sanottiin myös että hoidot eivät tule onnistumaan,lisäksi menkat tulevat n.3-6 kuukauden välein. Nyt 2015 lokakuussa menkat tulivat viimeisen kerran ja joulukuussa ihmettelin että missä ne viipyvät. Päätin tehdä testin ja olin aivan 100% varma että negatiivista näyttää, koska ei ole minkäänlaisia oireita. No plussaahan se näytti enkä millään voinut sitä uskoa, kirosin jo testillä että se on rikki ja samoin toiselle testillä :D, verikokeen varmistuttua uskoin vasta... Huomenna on viikkoja tasan 12 eikä edelleenkään mitään oireita. 10-vuotta tähän siis meni...eikä pitänyt olla edes mahdollista. LA on 9.7 ja onnellisia olemme :) :Heartred. Toivon kaikille plussanneille onnea odotukseen :)
 
Sain tänään kuulumaan ekaa kertaa sydänäänet, viikkoja nyt 10+3
Aika heikosti kuului ja kadotin äänet nopeasti mutta siellä ne oli! Ihanaa
 
Merivesiväri, oltiin jo luovuttu koko ajatuksesta eikä käynyt edes pienessä mielessä että voisi onnistua ja vielä aivan luomuna :). Tämä oli kyllä paras joululahja sekä suurempi unelma kuin lottovoitto. Uskon että tällä kaikella oli tarkoituksensa :)
 
Varmaan juuri silloin onnistuu, kun sitä vähiten odottaa :) Tai kun lakkaa yrittämästä. Meillä alko raskaus ekasta mahdollisesta kierrosta, ja mä just tänä aamuna itkin miehelle, tuleeko musta huono äiti, kun en oo halunnu ja yrittäny vuosikausia...
 
Kiitos :) :Heartred Tää raskaus tuo niin paljon tunteita, joista osa tuntuu jopa kielletyiltä ja vääriltä... Ja osa taas on maailman ihanimpia. Kai se sama jatkuu lapsen kanssa.
 
Aivan varmasti jatkuu :), ja kun lapsi kasvaa ja oppii koko ajan uutta, niin taatusti huomaa miten tärkeä ja rakas siitä pienestä tuleekaan :) :Heartred
 
Takaisin
Top