Heinäkuun mammat 2016

Voi ei RiiaBa! :sad001

Mitä, eikö sokerirasitus ole pakollinen? Minulle th ilmoitti että pistää heti alkuraskaudesta rasitukseen (olen ollut molemmista edellisistäkin, ei löytynyt mitään) ja sit vielä tokaisi että "jos siinä ei vielä näy mitään niin sitten noin viikolla 20 uudelleen". En missään nimessä haluaisi kahteen kertaan juoda niitä litkuja.
 
Hei kaikki! Täällä 37v neljännen odottaja. :) Pojat 10,8, ja 6v, nyt menossa rv 10+0 , LA18.7. Minäkin kävin viime viikolla ekassa neuvolassa ja meni myös sen 1,5h... En myöskään muistanut että käynti niin pitkä! :) Varhaisultrattu 6+4 ja silloin kaikki hyvin, nyt jännätään NT-ultraa ensi viikolle 30.12.
 
Voi ei RiiaBa! :sad001

Mitä, eikö sokerirasitus ole pakollinen? Minulle th ilmoitti että pistää heti alkuraskaudesta rasitukseen (olen ollut molemmista edellisistäkin, ei löytynyt mitään) ja sit vielä tokaisi että "jos siinä ei vielä näy mitään niin sitten noin viikolla 20 uudelleen". En missään nimessä haluaisi kahteen kertaan juoda niitä litkuja.
Mihinkää ei voida pakottaa :) mut onha ne sillee "pakkollisia" :)
 
Tänne puolelle myös pahoittelut RiiaBalle! Kamala juttu. Jaksamisia :Heartred

Uusille tervetuloa! Jutellaan myös joulukuun höpinöissä, siellä käy keskustelu kuumempana jos haluaa osallistua enemmän :)
 
Nt-ultrassa kaikki hyvin! !! :) oikein vilkas pikkuinen sieltä meitä moikkaili :) nyt voi vähän hengähtää ja rentoutua! Maailman paras joululahja :) mitoiltaan vastasi nyt jo rv 13 + 2. .mikä siirtäisi lasketun ajan kesäkuun puolelle. .mutta eiköhän se heinäkuulle mene, joten täällä pysyn :) rakenneultra 16.2 :)
 
Mulle sanottiin sokerirasituksesta, ettei mun tarvi mennä siihen, koska ei diabetesta suvussa, oon niin hoikka ja elämäntavat niin terveelliset. Kuulemma yleensä kaikki 25+-vuotiaat laitetaan, mut sain olla poikkeus :)
 
mäkin haluaisin ton sokerirasituksen välttää, täytyypi kysyä ens kerralla mitä sanovat siitä..ei oo sukurasitteena,ei ylipainoa.. saas nähdä.
 
Mut ei se sokerirasitus oo nii kamala. Mä joudun menee 2kertaa eka täs 12viikon kohalla ja sit 24viikolla. Mul oli esikoisesta raskausdiabetes. :/
 
Mut ei se sokerirasitus oo nii kamala. Mä joudun menee 2kertaa eka täs 12viikon kohalla ja sit 24viikolla. Mul oli esikoisesta raskausdiabetes. :/
Mä jouduin siihen ennen raskautta, kun sokerit kroonisesti alhaalla. En muista mitään toisesta tunnista, kun olin välillä tajuissani ja välillä en. Koko päivänä mikään ei pysyny sisällä, ja mulle nousi 39c kuumetta.

Että kyllä se oli kamala :D

Mutta mä en ollu sillon syöny yhtään lisättyä sokeria kolmeen vuoteen, en ees ketsupissa.
 
Takaisin
Top