Heinäkuun mammat 2016

Eli sit kuulin eilen istukan :) oli tosi pieni alue ja vähän liikutti niin hävisi. Itse en siitä saa stressiä näin pienillä viikoilla, nyt vain oletus että jos se oli istukka niin on siellä vauvakin. Huomenna ultra! Jännää! :)
 
Mulla kans huomenna ensimmäinen neuvola .siitä se sitten lähtee..mukavaa joulunaikaa kaikille..
 
Oli maanantaina eka neuvola. En muistanutkaan, että siellä menee niin kauan, 1.5 tuntia. Odotan toista lasta. Joudun sokerirasitukseen sekä alku- että keskiraskaudessa:sad001. Äsken mittasin verensokerin noin 2 tuntia jouluruuan ja herkkujen jälkeen ja se oli 5.4. Eikö se ole aika hyvä? Ylipainoa on 20 kiloa. Onko kukaan koskaan kysynyt, onko pakko käydä sokerirasituksessa, jos seuraa koko ajan verensokeria? Siis vaikka muutaman kerran viikossa. Äidilläni on luotettava verensokerimittari. Hänellä on diabetes. Inhoan sitä sokerirasitusta. Muutenkin olen viikot "yh" kun mies aloittaa työt, niin hankalaksi menee niissäkin rampata. Päiväkodissakaan ei saa lapsi olla kuin sen 9-10 tuntia. Millä ajalla minä niissä sokerirasituksissa ramppaan..
 
Oli maanantaina eka neuvola. En muistanutkaan, että siellä menee niin kauan, 1.5 tuntia. Odotan toista lasta. Joudun sokerirasitukseen sekä alku- että keskiraskaudessa:sad001. Äsken mittasin verensokerin noin 2 tuntia jouluruuan ja herkkujen jälkeen ja se oli 5.4. Eikö se ole aika hyvä? Ylipainoa on 20 kiloa. Onko kukaan koskaan kysynyt, onko pakko käydä sokerirasituksessa, jos seuraa koko ajan verensokeria? Siis vaikka muutaman kerran viikossa. Äidilläni on luotettava verensokerimittari. Hänellä on diabetes. Inhoan sitä sokerirasitusta. Muutenkin olen viikot "yh" kun mies aloittaa työt, niin hankalaksi menee niissäkin rampata. Päiväkodissakaan ei saa lapsi olla kuin sen 9-10 tuntia. Millä ajalla minä niissä sokerirasituksissa ramppaan..
Ei meillä ainakaa ole pakko mennä niihin. Sanoin esikoisen neuvolassa jo terkalle että mä en haluis niihin ni terkka tokas että ei oo pakko, mutta suositeltavaa. Ja tuo 5.4 on ihan normi arvo :wink
 
Mulla kanssa sanottiin että ei oo pakko mennä ja jos menee ja tulee liian pahaolo sen voi myös keskeyttää.
 
Tervehdys kaikille! Löysin tämän heinäkuisten ryhmän vasta pari päivää sitten, ja nyt sain liityttyä. Täällä odotellaan ensimmäistä lasta, ja viikkoja on nyt 10+1. Kaksi viikkoa sitten varhaisultrassa oli kaikki hyvin, mutta silti jännittää kovasti enkä millään malttaisi odottaa nt-ultraa, joka on uudenvuodenaattona. Ei meinaa vieläkään uskoa, että me saatetaan ehkä saada lapsi :)
 
Hei kaikille! Minäkin löysin nyt tämän ryhmän vk 11 menossa ja nt-ultraa odottelen joka on 30.12. Olen tosin ollut ultrassa jo 4 kertaa , koska on katsottu onko kohdussa eloa. Runsaita verenvuotoja ollut kuusi kertaa ja olen joka kerta luullut keskenmenoksi, syytä vuodoille ei ole löytynyt.
 
Takaisin
Top