Heinäkuun mammat 2016

Menkoista laskettuna la ois jo 18.7. Mutta ite oon laskenu sen oviksesta ja osuu 23.7. Ja toissapäivän ultra vahvisti asian. Eli jos ei tuu ennen aikojaan ni leijonanpentu sieltä tulee :Heartred
 
Mä kun kerroin töissä mun raskaudesta viimeisenä päivänä, niin suurin osa työkavereista halas ja onnitteli, mut yks totes vaan yllättyneenä että oho, luulin että oot vaan lihonu! Kauhean kiva ja korrekti kommentti. :O :)
 
Dopperilla löyty sykkeet :) ei tarvinnu ostaa kun sai parhaalta ystävältä lainaan. Sykkeitä en ehtiny kattoa ku loppu virta :D
 
Paljonko sulla viikkoja. Mulla mies äsken etti sykkeet ja löysi paremmin kun minä. Kuulu vasemmalta puolelta ku eka kuulu istukan viuh ja siitä vähän oikealle. Varmaan vaihtelee jokaisella. Mutta kannattaa liikutella tosi rauhallisesti. Minä etin samasta kohdasta ekalla kerralla 30min ja tuo vaan tuli ja löyty heti voimakkaana :) rauhallisesti vaan
 
Onko istukan se viuhviuh? Löysin sen mutta se ääni oli mun oman sykkeen kanssa synkassa..
 
istukka on viuh viuh ääni ja vauvan syke on ku hevosen laukka tai junan puksutus :) ja istukasta kuuluu sama syke mitä itellä on :)
 
Mulla eilen kokeiltaessa viikkoja 9+3. Kokeilen nyt muutaman päivän päästä uudelleen, jos vaan maltan odottaa enkä joka välissä ole sillä testailemassa :)
 
Ei siitä kannata ainakaan stressiä tehdä. Joillain voi kuulua aiemmin ja joillain sitten paljon myöhemmin ja ilmeisesti se istukan sijainti vaikuttaa. Alue miltä se syke kuuluu on aika pieni ja monesti se karkaa vaikka sen löytää :D
 
Minulla meni tosi kauan et löysin ekalla kerralla sykkeen ja toisellakin kesti, mut nyt se löytyy melkein heti aina...ei tosin pitkäksi aikaa kun jaaja tuntuu vilahtelevan sen verran ees sun taas :D ja tänään 11+3.
 
Meidän dopplerissa on muuten ohje,että max 10 min saisi etsiä/kuunnella emt mikä siihen on syynä.
 
Meidän dopplerissa on muuten ohje,että max 10 min saisi etsiä/kuunnella emt mikä siihen on syynä.
Mul sanottii esikoisen aikaa että se stressaa sikiöö jos paljo kuuntelee. Tai ainaki puolenvälin jälkee. Ja mulle sanottii et ei kannata kuunnella jos liikkeet kerta tuntuu ;D ni epäilen että siks se 10 min on aika max aika.
 
meillä mies innostui dopplerista, kun luki siitä täällä. Mutta itse en vielä oo innostunu hankkimaan. En vaan nää siinä mitään järkeä. Anteeksi nyt vaan
tämä on vaan mun mielipide.
ehkä syynä on sekin että oon niin jalat maassa kulkija etten vielä edes kunnolla ilakoi raskaudesta vaikka onkin toivottu.

kuitenkin olen kyllä uskaltanut kertoa muutamalle tulevasta taaperosta. Mutta silti pelkään että onni viedään.
päivä kerrallaan eteenpäin. Kaksi viikkoa ja sitten vähän helpottaa
 
meillä mies innostui dopplerista, kun luki siitä täällä. Mutta itse en vielä oo innostunu hankkimaan. En vaan nää siinä mitään järkeä. Anteeksi nyt vaan
tämä on vaan mun mielipide.
ehkä syynä on sekin että oon niin jalat maassa kulkija etten vielä edes kunnolla ilakoi raskaudesta vaikka onkin toivottu.

kuitenkin olen kyllä uskaltanut kertoa muutamalle tulevasta taaperosta. Mutta silti pelkään että onni viedään.
päivä kerrallaan eteenpäin. Kaksi viikkoa ja sitten vähän helpottaa
Meillä taas mies on sitä mieltä, että turha vehje, mut mä ja vaimo halutaan :D ei siitä haittaakaan oo, kunhan ei ala stressailla turhia.
 
Takaisin
Top