Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jospa sitä uskaltaisi mukaan. NT-ultra takana ja siellä kaikki hyvin. Toista energiapakkausta odotellaan hyvillä fiiliksillä. Alkuraskaus on välillä ollut hyvinkin haastavaa lattialla viilettävän pienen kanssa, jonka Nukkumatti on välillä rikkinäinen.
 
Jospa sitä uskaltaisi mukaan. NT-ultra takana ja siellä kaikki hyvin. Toista energiapakkausta odotellaan hyvillä fiiliksillä. Alkuraskaus on välillä ollut hyvinkin haastavaa lattialla viilettävän pienen kanssa, jonka Nukkumatti on välillä rikkinäinen.

Tervetuloa mukaan messiin :)
 
Lentokoneessa kävi myös sellanen juttu, kun yritin tän pahoinvoinnin kanssa elää, niin stuerttia huvitti koneessa, kun näin sen viinakärryssä sitruunaviipaleita ja pyysin saada pari ja söin ne ja oli niiiin hyvää ja sit se kysy, haluunko lisää ja se anto mulle lopulta koko kipon
 
Mie oon ottanut tavaksi viettää minuutin kaks vauvan kanssa joka päivä eli kuunnellut dopplerilla <3ääniä :)

En tiiä sitten onko tuosta jotain haittaa, mut ainakin se on tehnyt mua läheisemmäks pikkuvatsajaajan kanssa. Miun on nimittäin ollut jotenkin todella hankala kiintyä siihen, kun pelkään niin kovasti menetystä ja sitä surua mitä siitä seuraa. Jotenkin on ollut sellainen olo, että heti kun alan uskoa jaajaan niin se viiään miulta pois.
 
Oon Tomu miettiny samoja juttuja... Niin ku varmaan kaikki odottavat äidit. Ja kun joutuu vielä pelkään kahden puolesta. Mut toisaalta mä jotenkin ajattelen, että suru ei oo ilon vastakohta, vaan kääntöpuoli - mä siis oon mieluiten iloinen siitä, mitä mulla nyt on kun että surisin menetystä jo etukäteen. Surun aika on sitten, jos on. En haluu tuhota iloani pelkäämällä, koska jos sille tielle lähtee, niin pelättäväähän tässä riittää :)
 
Ootko sä nyt siis koneessa matkalla suomeen... Saako nykyään puhelimet olla päällä koneessa? :0 ihana stuertti :)
 
Ootko sä nyt siis koneessa matkalla suomeen... Saako nykyään puhelimet olla päällä koneessa? :0 ihana stuertti :)
Ei, laitoin viestin Helsinki-Vantaalta junaa odotellessa :) mut puhelimet saa olla päällä kyllä, verkkohan koneessa ei toimi. Paitsi Norwegian Airlinesilla on koneessa ilmainen Wi-Fi!
 
Toisaalta luksusta, mut mä en oo ainakaan saanut ikinä Norwegianin wlania toimimaan. Taitaa olla melko hidas ja muutama muukin käyttäjä. :D
 
Onko kenenkään pitäny käyttää alkuraskaudessa hiivatulehdukaeen emätinpuikkoja? Mulle määrättiin,oireita ei oo. Vaan tuntuu etten uskalla käyttää kun pakkauksen ohjeessa lukee et ei raskauden eka kolmanneksella ☺ nyt viikkoja 8+3
 
Kannattaa kokeilla noita maitohappobakteeripuikkoja jos ne vähä auttais. Itellä ainaki auttaa. Lisäks käsitin että voidetta voi käyttää mut niit puikkoja ei ainakaa just ekalla kolmanneksella.
 
Onko kenenkään pitäny käyttää alkuraskaudessa hiivatulehdukaeen emätinpuikkoja? Mulle määrättiin,oireita ei oo. Vaan tuntuu etten uskalla käyttää kun pakkauksen ohjeessa lukee et ei raskauden eka kolmanneksella ☺ nyt viikkoja 8+3
Joskus oon kuullu et sitä puikkoo ei saa köyttää raksaana. Et vaa niit voiteita :o
 
Siis ääh mäki oon iha urpo. Yritän vaa ettii sydänääniä doblerilla mut eihä niit löydy vielä täs vaihees. Istukan kyl kuulen mut sykettä en löydä ja sit meen aina iha paniikkii et mitä jos siel ei ookkaa mitää sykettä missään.. :/ ääh oon kyl kans urpo. Nii ja tänää vasta 7+5
 
Takaisin
Top