Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
5+2 ei näkyny ja nyt mulla 6+4 niin näkyi. Tuulimunan ollessa tietty kyseessä niin silloin ei tietenkään näy sykettä vaikka muuten kasvaisi..
 
Itsellä ei tässä raskaudessa näkynyt 5+2, lääkäri kyllä sanoi, että joillain voi jo 5+5 näkyä kunnon laitteilla... Toinen ultra oli sitten 7+2 jolloin syke näkyi hienosti :)

Aiemmassa raskaudessa syke näkyi jo 5+6, mutta näkyi myös 7+4 vaikka keskenmeno oli jo ilmeisesti alkanut :(
 
Ei täälläkään kuulu kunnalliseen. Kävin ihan yksityisellä ja ite maksoin. :)
 
Mietin että jos neuvolassa sanois että on alavatsa kipuja niin jos pääsis sit tarkistuttaa että kasvaa kohdussa. Mutta en tiiä kehtaako huijata.
 
Paljonko noin suunnilleen maksoi?
Helsingissä Femedalla on halvimmat lääkärit (hinta vaihtelee sen lääkärin palkkion mukaan tosi paljon) 125e. Käsittääkseni ainakaan täällä pääkaupunkiseudulla ei taida päästä sitä halvemmalla.
 
Mä pääsin sen vuodon vuoksi..täällä e-Pohjanmaalla maksaa ultra noin 70€ yksityisellä.ettei ihan nii paha kun etelämmäs..
 
Minä pääsin käymään varhaisultrassa kun oli kovat alamaha kivut ☺ oli se helpotus käydä ja nähdä et kaikki hyvin. Sillon oli viikkoja 6+2 ja hyvin syke näkyi!! ☺
Nyt viikkoja 7+2
 
Meillä maksaa noin 150€...ei kyl huvittais maksaa mutta on se sen arvosta sit ku ei tarvi niin ressata tai jos kaikki ei oo hyvin niin saapahan senkin tietää ajoissa :)
 
Tänään käytiin ensimmäistä kertaa neuvolassa ja meille sattui varmasti maailman ihanin neuvolatäti :Heartred Oli todella mukava käynti. Nyt pitäisi varailla aikaa verikokeisiin ja ensimmäiseen ultraan, jännää! Vielä ei kuunneltu sydänääniä, joten joudun odottamaan sinne vko 12 ultraan ennen kuin tiedän onko tuolla oikeasti elämää...
 
Takaisin
Top