Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
samoin odottelen kanssa viikolle 12. Onneks joulu välissä niin tulee nopeesti. Varasin ajan jo verikokeisiin ja niiden jälkeen varailen ultraa. Jotenkin vielä ei sillain panikoi, kun ei oo mitään tuntemuksia. Etova olokin katosi, enää vaan hajut on toisinaan liikaa. Esim makkarat jääkaapissa ja kaikki paistettava. Mutta kaippa tähän tilanteeseen tottuu :)
 
Niin ne vain viikot vierii. Ensiviikolla ti nt ja nyt keskiviikkona tulee jo 11+0 ... :D edelleen yhtä vaikea uskoa vaikka 2× käynyt ultrassa.
ei meinaa uskoa ei :) oon kans 2x käyny ultrattavana ja ei vielä oo täysin iskostunut tajuntaan..kunhan alkaa maha kasvamaan ja tuntee liikkeet,niin ei ehkä ihan joka päivä mieti onko kaikki nyt hyvin, se on tää alku kun pistää aina miettimään eikä voi olla varma mistään.
 
Mie niin haluisin jo sinne nt-ultraan, miksei se voi olla jo :D ihan pikkusen malttamaton. Oon pelotellu ihteni ihan kauheeseen solmuun kaikilla mahdollisilla kehityshäiriöillä...onks kellään muilla tullu mieleen ees pelätä niitä? Pikkujaaja kyllä sinnittelee ainakin hengissä, kun sykkeet kuuluu hyvin dopplerilla...mut mut se kaikki muu sitten :)

Kamala flunssakin iskeny kaiken hyvän lisäksi, ja en oikein tiiä millä tätä koettasi lieventää, kun normitehoarsenaali ei voi olla käytössä.

Tulispa se joulukin ja vois syyä kilokaupalla porkkanalaatikkoo, nam <3
 
Hei kaikille taas!
Eipä meillä vuoto kertonutkaan huonosta:)! Pikkunen lujasti mukana viikkoja nyt vähän enemmän 9+1 ♡
Tänään ultrassa käyty.

JEE! En nyt muuta osaa sanoa, kun on niin hienoo :))
 
Jee Nita!!! :)

Itse työskentelen kehitysvammaisten parissa ja siel on raskausajan foolihapon puutteesta johtuva selkäydinhalkiotapaus,vihurirokon aiheuttama erittäin syväasteinen kehitysvamma, hapenpuute-CP-vammoja, keskosuudesta johtuvaa, spastista tetraplegiaa, downia, autismia...huhhuh. Kyllähä sitä miettii aina kaikkee mut ei pie antaa pelolle valtaa. Itse ei voi paljon tehdä muuta ku syödä terveellisesti ja välttää niitä kehityshäiriöitä aiheuttavia ruokia, lääkkeitä ja tartuntatauteja.
 
Täälläkin yksi heinämamma hyppää mukaan! LA 1.7.2016 ja nt ultra ensiviikon maanantaina :)

Tervetuloa joukkoon sankkaan.

Miusta on kyl mukava ollu vaihtaa kuulumisia, kun aika yksin oon vielä nautiskellu tästä siunatusta tilasta, tietty mies mukana mut ei sitä niin hirveästi kiinnosta pohdiskella kaikkia asioita eikä se myöskään ole raskaana :D joten ei sitä vertaistukeakaan siitä saa. Kylhän se hoitaa ja tukee, mut ei se oo sama.
 
Jee Nita!!! :)

Itse työskentelen kehitysvammaisten parissa ja siel on raskausajan foolihapon puutteesta johtuva selkäydinhalkiotapaus,vihurirokon aiheuttama erittäin syväasteinen kehitysvamma, hapenpuute-CP-vammoja, keskosuudesta johtuvaa, spastista tetraplegiaa, downia, autismia...huhhuh. Kyllähä sitä miettii aina kaikkee mut ei pie antaa pelolle valtaa. Itse ei voi paljon tehdä muuta ku syödä terveellisesti ja välttää niitä kehityshäiriöitä aiheuttavia ruokia, lääkkeitä ja tartuntatauteja.

Niin pitäisi yrittää olla pelkäämättä (ja pelottelematta itseään), mutta vaikeaa se on... On niin monia asioita joihin ei lopulta voi itse vaikuttaa, et herran haltuun.
 
tänään rv 11+0 ja aamu alko oksentamisella... olo on ollu muutenki iha hirvee, väsyttää koko ajan, heikottaa, oksettaa, eilen tuntu et taju lähtee, iltasin aina tuntuu siltä kun olis 40 astetta kuumetta...... onk iha normaalia? : o
 
tänään rv 11+0 ja aamu alko oksentamisella... olo on ollu muutenki iha hirvee, väsyttää koko ajan, heikottaa, oksettaa, eilen tuntu et taju lähtee, iltasin aina tuntuu siltä kun olis 40 astetta kuumetta...... onk iha normaalia? : o
Joo ihan samanlainen olo täällä :D en tiiä, pitäskö itkee vai nauraa.
 
5e0badbff76e298f9360cb4a91457358
 
Takaisin
Top