Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Merivesiväri, tuplat taitaa kyllä vaikuttaa oireisiinkin. Kaksinverroin kaikkia "kivoja" oireitakin. :D
 
Merivesiväri, tuplat taitaa kyllä vaikuttaa oireisiinkin. Kaksinverroin kaikkia "kivoja" oireitakin. :D
Yhyy :D Onneks täällä Hongkongissa on hirveesti tuoreita hedelmiä - mangolla, mun lempparilla, on satokausi eikä se maksa mitään! Helpottaa oloa, kun saa heti hedelmää kun herää.
 
Tulkaa naiset kirjotteleen tonne joulukuun höpinöihin! :) siellä on keskustelu käynnissä myös. Nyt "joutuu" seuraan kahta eri ketjua ;)
 
kuinka aikasin kerroitte isovanhemmille tulevasta lapsenlapsesta? Me ei olla vielä kerrottu kummankaan vanhemmille. Ainoastaan olen kertonut yhdelle ystävälleni, joka on seitsemännellä kuulla. Että saan hieman kysellä ja vertais tukea.
 
Me ei olla vielä kerrottu. Mietitään vielä kerrotaanko jouluna jolloin olis 11+5 vai jätetäänkö viikkoa myöhäsemmäksi kun on eka ultra.. Houkuttelisi kertoa kun kaikki rakkaimmat paikalla yhtä aikaa:) En varmaan pysty olla hiljaa ainakaan jos doppler saavuttuaan löytäis jo sydänäänet <3
 
Me ollaan kerrottu miun äitille ja miun isosiskolle heti alussa. Olen aika avoin juttelemaan omista asioista ja halusin, että on myös muutakin tukea kuin oma mies, jos taas käy huonosti. Harmittaa vain, kun äiti on niin huono pitämään salaisuuksia, niin nyt tietää sellaisetkin joille olisin itse halunnut kertoa. Omalle mummolleni haluan kertoa ekan ultran jälkeen, sen jälkeen mies aikoo kertoa omille sukulaisilleen :) ei ole niin avoin/puhu mielellään omista asioistaan edes oman perheen kanssa. Mie kerroin kesällä keskenmenosta kaikille ketkä eteen sattui ja mies ei halunnut kertoa kenellekään.
 
Yhyy :D Onneks täällä Hongkongissa on hirveesti tuoreita hedelmiä - mangolla, mun lempparilla, on satokausi eikä se maksa mitään! Helpottaa oloa, kun saa heti hedelmää kun herää.
Nam, mango on kyllä herkkua! :) Mäkin odotan jo innolla meidän ens kuun Aasian matkaa. Pääsen tankkaamaan kaikkia herkkuhedelmiä oikein urakalla. :D
 
Mä kerron jouluna mun äidille ja siskolle. Mulla on sillon 11+ jotain. Pakko kertoa kun jäisin joka tapauksessa kiinni, kun en juo viiniä enkä syö mun lemppariherkkua eli graavilohta. :D Muille isovanhemmille ja varmaan mun veljillekin kerrotaan vasta nt-ultran jälkeen.
 
Oon ihan poikki ja väsynyt pahoinvointiin :( tänään ollut taas vaihteeks aamust iltaan huono olo ja äsken meinasin oikeesti tukehtua jo tohon yrjöömiseen (anteeks raju kuvaus).


Mun äidillä ei ollut ollenkaan pahoinvointia ja itse oksensin esikoisesta reilu 3kk ja nyt näyttää aika pahalta myös :/ tää vko menee kotona lepäillessä. Ei vaan pysty olemaan asiakaspalvelutyössä tässä voinnissa kun kaikki tulee ylös :/
 
kuinka aikasin kerroitte isovanhemmille tulevasta lapsenlapsesta? Me ei olla vielä kerrottu kummankaan vanhemmille. Ainoastaan olen kertonut yhdelle ystävälleni, joka on seitsemännellä kuulla. Että saan hieman kysellä ja vertais tukea.
Kerrottiin heti plussasta. Mä tosiaan olisin valmis jakaan keskenmenon vaikka facebookissa, joten päädyttiin kertoon heti. Ja äiti sai työpaikkaetuna siirrettyä meidät parempaan neuvolaan (siis sijainnin kannalta).
 
Hei varovaisin mielin liityn joukkoon... Eilen ensimmäinen neuvola ja vasta tammikuun puolivälissä on eka ultraääni... Menkkojen mukaan laskettu aika on 27.07.2016... Eli nyt vissiinkin menossa 7+0... Jännittää ihan kauheasti onko siellä mitään... Vuosi sitten oli tuulimuna joka keskeytettiin.... Olen kohta 29 v ja minulla on poika 2008... Ihan hirveesti muuttunut noi neuvola käynnit tuolta ensimmäisen ajoilta :sorry: Toivottavasti tämä pysyy matkassa ja onnittelut kaikille muille odottajille :)
 
Me ei olla kerrottu viel oikeestaa kellekkää :o Esikosta kerrottiin heti mutta tästä toisesta niin kova keskenmeno pelko että ei oo viel kerrottu kellekkään :)
 
Minäkin nyt sitten uskaltaudun liittymään joukkoon. Täällä siis 31 v helsinkiläinen esikoistaan odottava. Lapsettomuushoidot olisivat alkaneet vuoden alusta, mutta nytpä ei sitten tarvitse! Yritystä takana melkein 1,5v. Kuukautisten mukaan laskettuna laskettu aika olisi 25.7.2016 eli nyt on rv 7+2. Kävin tänään varhaisultrassa ja kaikki näyttäisi olevan hyvin :) Onnittelut muillekin tuleville äideille ja tsemppiä odotteluun!
 
Heips! Kävin eilen ar ultrassa ja elävä papu pongattu. Luulin ensin että la olisi elokuun puolella mutta olikin 29.7 :D ja rv tänään 6+6. Elikkäs 28 vuotias pohjois Savolainen yhden 5 v täyttävän pojan äiti olen. Mies on 32. Yli 2 vuotta sisaruksen yritystä takana ja 2 km rv 6+ ja 5+. Nyt viimein näyttäisi siltä että papu tahtoo pysyä kyydissä. Ja Kylläpä tuo sattukin hyvään aikaan ku poika menee syksyllä eskariin. Saapi olla äippä lomalla sitten ku eskari alkaa. :D tämä raskaus taitaa mennä samaa kaavaa kun esikoisenki aikana ettei kovin kummoisia oireita ole.
 
Heippa!

Piiitkä viikko takana uuteen ultraan kun ei sykettä edellisellä kerralla . Nyt raskaus vahvistui ja syke löytyi ja napanuora. Koon mukaan viikot 6+4. La 30.7

Eli viikolla siirtyi menkkojen laskuista. Ai että on huojentunut olo. .niin miettinyt ja jännittänyt. Tyttö meillä -10 ja poika -12 syntyneet. Eskari alkaa sitten meilläkin sopivasti

Iloisia päiviä teille muillekin.
 
Heippa!

Piiitkä viikko takana uuteen ultraan kun ei sykettä edellisellä kerralla . Nyt raskaus vahvistui ja syke löytyi ja napanuora. Koon mukaan viikot 6+4. La 30.7

Eli viikolla siirtyi menkkojen laskuista. Ai että on huojentunut olo. .niin miettinyt ja jännittänyt. Tyttö meillä -10 ja poika -12 syntyneet. Eskari alkaa sitten meilläkin sopivasti

Iloisia päiviä teille muillekin.
 
Hei kertokaa mulle, et millaisissa tilanteissa sykettä ei näy. O.o Siis tietty sen lisäks, että sitä ei oo... Kun meijän kaksosten sykkeet löyty tosi helposti rv 6+2.
 
Takaisin
Top