Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
isäntä mielissään kun mulle ei maistu suklaa tai jäätelö. Saa nauttia itse herkuista :)

mä tyydyn kesän mansikoihin, jotka otin päivällä sulamaan.

Suklaa ei täälläkään maistu oikein. Jäätelö kyllä maistuu. Pakastemansikat on aivan taivaallisia...
Kana ja hapanimeläkastike on ihanaa. Makeeta ja suolasta...
 
Täällä maistuu melkein kaikki mitä suuhunsa keksii tunkea, eri asia vaan miten paljon... :D ruoka-annokset pienentyneet 1/4 entisestä, kun alkaa etoa kesken kaiken.

Ärsyttää, kun on nälkä, mutta ei vaan voi syödä.

Ja onnea Nita, toivotaan, että tällä kertaa saatte toivotun pienen :)
 
Kiitos kaikille onnitteluista, siirryn täältä kuitenkin nyt pois. Vessassa käydessä yksi iso hyytymä tuli, ei muuta vuotoa. Varma kuitenkin olen että tuo meidän pieni vauvan alku oli tuossa.♡
Nyt odotellaan sitten vuotoa.
Rv.7+4
 
Kiitos kaikille onnitteluista, siirryn täältä kuitenkin nyt pois. Vessassa käydessä yksi iso hyytymä tuli, ei muuta vuotoa. Varma kuitenkin olen että tuo meidän pieni vauvan alku oli tuossa.♡
Nyt odotellaan sitten vuotoa.
Rv.7+4
Eikä :( Voimia.
 
Kiitos kaikille onnitteluista, siirryn täältä kuitenkin nyt pois. Vessassa käydessä yksi iso hyytymä tuli, ei muuta vuotoa. Varma kuitenkin olen että tuo meidän pieni vauvan alku oli tuossa.♡
Nyt odotellaan sitten vuotoa.
Rv.7+4
:/ <3
 
Nitalle ja koko perheelle voimia <3

itse viikonloppun mahataudissa, ripulimuodossa. Tänään terkkarilla käynti. Pari päivää huilaamista. Huvitti hoitajaa kun sanoin ettei se oksentaminen mua haittaa, mutta tuo ripulointi. Kun normaalisti pitäisi olla ummetusta. Verikokeissa ja tulehdusarvot vähän koholla ja valkuaiset alhaalla. No, keskiviikkona uudestaan jos olo ei tokene. Erittäin mukavaa kun puolustusmekanismi on alhaalla.

Mitä muita sairauksia on teillä ollut edellisistä raskauksista ja mitä tauteja voin vielä odottaa?
 
Hesen ruoka kyllä maistui viime raskaudessa vähän liiankin hyvin mulle:). Oli oikein himo niihin hampurilaisiin. Tässä raskaudessa on himona hedelmät ja karkit valitettavasti. Pitää yrittää, että kiloja ei tulisi. Vaikuttaa vaan ikävästi mulla hormoonitoiminta painoon. Esimerkkinä kun aloitin e-pillerit lihoin 12 kiloa puolessa vuodessa! Viime raskaudessa kaikki kilot tuli viimeisen kuukauden aikana, kun jäin äitiyslomalle. Mulla on aika fyysinen työ.
 
Kulkee muuten varmaan suvussa tuo pahoinvointi. Mun äiti ei oksentanut kertaakaan kahden raskauden aikana. Minä oksensin kaksi kertaa ekassa raskaudessa. Nyt alkanut pahoinvointi kunnolla, mutta oksentanut en ole. Myös raskauden kulusta kannattaa tiedustella äidiltä. Yleensä jos äidillä on ollut helppo raskaus, sinullakin on ja toisin päin :).
 
Voimia Nita :-( Tsemppiä jatkoon ja toivottavasti pian saatte vauvan kotiin asti <3

Tänään ostin näytöllisen dopplerin. En kuullut ääniä, mutta laite mittasi sykkeitä välillä väläyttäen 120-170.. Ehkä siellä jotain sitten on.
 
Hei! Jos pikkuhiljaa liittyisi tänne. Olen 37 vuotias. Laskettuaika 29.7. Ennestään löytyy kolme lasta. Poika 17v, tyttö 14v ja tyttö kohta 1v. Armoton väsymys alkaa pikkuhiljaa vaivata. Rinnat älyttömän kipeät. Pikkuneitiä vielä imetän . Kotona pikkuneidin kanssa vuodenvaihteen yli. Sitten pitäisi palata töihin kevääksi. Saakin pian ilmoitella työnantajalle, että olen jäämässä jälleen pois töistä.
 
Heinämamma x 2, meillä taas mun äiti oksensi alusta loppuun asti mua odottaessa (vielä synnytyssalissakin ). Ja ilmeisesti oli aika pahoinvointi veljeäkin odottaessa. Mulla taas eka raskaus oli lähes oireeton ja nyt voin sit pahoin lähes kokoajan..ei mee ainakaan niinkuin äitellä xD.
 
eka neuvolakäynti takana, sydän åäniä koitettiin kuunnella mut niitä ei kuulunut mikä oli ihan odotettavissa :) nyt viikkoja 9+5.. kolmisen viikkoa viel ultraan : S
 
Heinämamma x 2, meillä taas mun äiti oksensi alusta loppuun asti mua odottaessa (vielä synnytyssalissakin ). Ja ilmeisesti oli aika pahoinvointi veljeäkin odottaessa. Mulla taas eka raskaus oli lähes oireeton ja nyt voin sit pahoin lähes kokoajan..ei mee ainakaan niinkuin äitellä xD.
Mun äitillä ei yhtään pahoinvointia. Kummassakaan raskaudessa. Kovasti lupaili, ettei mullekaan tulis...

Saako nyt siis vähän kirota? x(
 
Takaisin
Top