Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Halvimmillaan ebaystä vähän eri näkönen mitä Suomessa myydään (angelsounds) n. 18e ja samannäkönen mitä täällä myydään n. 26e :)
 
Lähti tilaukseen tuo angelsounds! Mieskin innostui. Tovin siitä luki ja nyt tilauksessa :)
 
Lähti tilaukseen tuo angelsounds! Mieskin innostui. Tovin siitä luki ja nyt tilauksessa :)
Mulla on just toi. Ja on tosi hyvä. Siinähän tulee se geeli mukana tai mul sillo tuli mutta se loppu. Nibiha vinkki että perus rasvaki toimii siinä. Äänet ei nimittäin kuulu ilman. :D
 
Tilasitteko näytölliset dopplerit? Mun on ilman näyttöä enkä kyllä erota/kuule vauvan sykettä varmaks.. Omakin suht korkee ja edellisissä raskauksissa vauvojen sykkeet ollu suht matalia. En tiä viittinkö nyt enää satsata näytölliseen
 
Mulla on näytöllinen, mutta ei sykelukemaa näkynyt vielä, ainoastaan kuullut sykkeen :) ja nyt rv 9+5 ja itsellä niin hidas syke että ei voi erehtyä!
 
Mie laitoin dopplerin tilaukseen toissa päivänä, tiiä sitten milloin sitä uskaltaa eka kerran koettaa sitten. Jotenkin kehtuuttaa, kun sitten tulee kamala hätä jos ei löydäkää sitä sykettä (olipa se siellä oikeesti tai sitten ei). Eka aattelin et auttais tähän epäuskoon, mut on varmaan omiaan luomaan sitä lisää. Ihanaa, kun on viikonloppu: eikä tartte lähteä töihin. Tää viikko töissä oli jotenkin tosi raskas fyysisesti, pahoinvointia paljon eikä ruoka maistunut niin meinas vauhti loppua kesken. 22 lasta ja joulun lähestyminen: voitte uskoa, että vauhtia riittää :D
 
Ihme kyllä, pikkujouluissa ollaan muttei kyselyjä vaikka maha turvottaa ettei sitä peitellä :D olettaa varmaan et vaan lihonut kun vasta 19 :)
 
isäntä mielissään kun mulle ei maistu suklaa tai jäätelö. Saa nauttia itse herkuista :)

mä tyydyn kesän mansikoihin, jotka otin päivällä sulamaan.
 
Helou! Täällä kanssa yks heinäkuun mamma!:)
Takana 5km ja yksi kohdunulkonen jonka seurauksena leikattiin toinen munatorvi pois. Nyt siis menossa rv 7+4, Ekassa ultrassa käyty ja siellä pieni sydän sykkii kovasti!♡
LA olisi 19.7.16 :)
Pahoinvointia on ollut paljon ja rinnat toooosi kipeet:/
 
Helou! Täällä kanssa yks heinäkuun mamma!:)
Takana 5km ja yksi kohdunulkonen jonka seurauksena leikattiin toinen munatorvi pois. Nyt siis menossa rv 7+4, Ekassa ultrassa käyty ja siellä pieni sydän sykkii kovasti!♡
LA olisi 19.7.16 :)
Pahoinvointia on ollut paljon ja rinnat toooosi kipeet:/
Onnea! ☺
 
Kiitos paljon :)! Unohin tuohon laittaa että yritystä takana nyt 5v eikä yhtään elävää lasta ole
 
Helou! Täällä kanssa yks heinäkuun mamma!:)
Takana 5km ja yksi kohdunulkonen jonka seurauksena leikattiin toinen munatorvi pois. Nyt siis menossa rv 7+4, Ekassa ultrassa käyty ja siellä pieni sydän sykkii kovasti!♡
LA olisi 19.7.16 :)
Pahoinvointia on ollut paljon ja rinnat toooosi kipeet:/
Onnea. Ja tsemppiä :)
 
Takaisin
Top