Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin pahoinvointi loppui siinä seiska viikon jälkeen eikä ole enää ollut kuin lievää puistatusta joistakin harvoista ruoista. Kahvi ei kyllä vieläkään maistu, eikä suklaa vaikka kummankin suuri ystävä olen :hilarious: Tänään kotiutui doppleri, saas nähdä pääseekö illalla jo testiin vai odottelenko suosiolla vielä kaksi viikkoa jotta ne 12 viikkoa tulisivat täyteen :happy:

Muoks* Kävin juuri testaamassa ja siellä se pienen syke kuului kovaa! :Heartred Keskisyke dopplerin mukaan 162, on se niin jännää että kotonakin voi omaa pientä seurailla! :love7
 
Muokattu viimeksi:
Mullakin pahoinvointi loppui siinä seiska viikon jälkeen eikä ole enää ollut kuin lievää puistatusta joistakin harvoista ruoista. Kahvi ei kyllä vieläkään maistu, eikä suklaa vaikka kummankin suuri ystävä olen :hilarious: Tänään kotiutui doppleri, saas nähdä pääseekö illalla jo testiin vai odottelenko suosiolla vielä kaksi viikkoa jotta ne 12 viikkoa tulisivat täyteen :happy:

Muoks* Kävin juuri testaamassa ja siellä se pienen syke kuului kovaa! :Heartred Keskisyke dopplerin mukaan 162, on se niin jännää että kotonakin voi omaa pientä seurailla! :love7
Mitä tollanen laite maksaa? Miten sillä mahtaa kaksosten syke kuulua? :D
 
Mitä tollanen laite maksaa? Miten sillä mahtaa kaksosten syke kuulua? :D
Mun mielestä ei ne iha kamalasti maksa varmaa jostain 20 ylöspäin ;) kannattaa hankkia. Mulla oli esikoista odotellessa ja oli kyllä kiva kuunnella :)
Ja luulen kyllä että kaksostenki sykkeet iha kuuluu. Koska laite toimii samalla systeemillä millä neuvolassa kuunnellaa sydänääniä :)
 
Mitä tollanen laite maksaa? Miten sillä mahtaa kaksosten syke kuulua? :D

Joo on niitä kyllä monta tossa 20-200e hintahaarukassa :p Itsellä tuo unborn heart jonka voi yhdistää puhelimeen ja näytölle tulee sitten se vauvan syke jota voi nauhoittaa ja myöhemmin vaikka kuunnelluttaa kavereille :happy: Maksaa uutena noin 50-60e riippuen nettikaupasta! Suosittelen kyllä lämpimästi :happy: Saa mielenrauhan aina kun mietityttää että onkohan kaikki masussa hyvin...Kaksosten sykkeetkin luulisi löytyvän hyvin, laite varmaan erottaa sykkeet toisistaan :rolleyes:
 
Verkkokaupassa makso tuo unbornheart 49€. Kohta saan sen kans (: onko vaikuttanu iiidduska hyvältä?
 
Joo on niitä kyllä monta tossa 20-200e hintahaarukassa :p Itsellä tuo unborn heart jonka voi yhdistää puhelimeen ja näytölle tulee sitten se vauvan syke jota voi nauhoittaa ja myöhemmin vaikka kuunnelluttaa kavereille :happy: Maksaa uutena noin 50-60e riippuen nettikaupasta! Suosittelen kyllä lämpimästi :happy: Saa mielenrauhan aina kun mietityttää että onkohan kaikki masussa hyvin...Kaksosten sykkeetkin luulisi löytyvän hyvin, laite varmaan erottaa sykkeet toisistaan :rolleyes:
Ja tää meni tilaukseen nyt :D
 
Hei tulkaapa tuonne Joulukuun höpinät -otsikon alle löpisemään niin on helpompi pysyä sivujen määrän kannalta kartalla!

Sitten tammikuun puolella tehdään taas uusi jne. kuukausittain.
 
Verkkokaupassa makso tuo unbornheart 49€. Kohta saan sen kans :) onko vaikuttanu iiidduska hyvältä?

On ollut kyllä hirmu kätevä ja yksinkertanen nii osas heti ekalla kerralla saada ne sydänäänet kuulumaan vaikken ennen ollut kyseistä laitetta käyttänyt! :happy: Kuului selkeästi sydänäänet ja ihana kun ne saa nauhoitettua ja myöhemmin pystyy seurailemaan viikottaisia keskisykkeitä ja tutkimaan sitä vaihtelua :p Tänään viikkoja 9+5 ja tosi selkeesti syke kuului :Heartred
 
Paljon oli ebays? Ja minkä laatusta? :)
Edit. Selasinkin kokekuksia ja positiivista ollut, taidanpa tilata tuon angel sound :)
 
Muokattu viimeksi:
Pahin päivä pahinvoinnin suhteen oli eilen 7+4. Katotaan onko loppuviikko yhtä paha...
 
Mä saan ostaa mun kaverin vanhan, mut pitää varmaan malttaa jouluun asti ennenkö pääsen sen hakemaan. Olis kiva saada kyllä jo aiemminkin. :D
 
Kyllä sen sykkeen löytää, kunhan sydän sykkii! Siinä saa vaan olla kärsivällinen ja hetki voi kestää :) kun neuvolassa ne ei sitä kauaa etsi pienillä viikoilla jos ei heti löydy!
 
Niinpä se on et kyllähä se sieltä löytää. Joutuu vaa ehkä aluks köymää mahan läpi kokonaan. :D meillä ei ees neuvolassa kuubnella viel näin aikasin. Vasta lähempänä 20viikkoo.
 
Takaisin
Top