Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Merivesiväri sori nyt vaan täältäkin mutta pahentunut vaan. Nää 8 ja 9 viikko ollut kaikista pahimmat pahoinvointiviikot. Mutta ei se sitä tarkoita että sulla välttämättä olis. :D

9+6
 
Täällä nyt 9+5 ja vähän helpottanut olo, pahimmat oksentamisen oli mulla tossa 7-8 viikoilla. Mutta vielä mennään heikolla ololla ja odotellaan että joko normaaliimpaan elämään pystyis palamaan.
 
Kiitti vastauksista, onneks näitä tuli vähän suuntaan ja toiseen :D Ehkä tässä on toivoa.

Tilkulle täältä kanssa tsempit uuteen yritykseen :)
 
en oo vähään aikaan täällä kirjotellu. mullahan tosiaan ne alamaha kivut on ollu nyt pari viikkoa ja tiistaina tosi vähän vuosin verta. soitin neuvolaan ja ne ei huolissaan oo verestä vaan näistä mun kivuista. Voi olla merkki kohdun ulkopuolisesta raskaudesta. Täällä ei pääse ultraan jos ei oo lähete lääkäriltä niin tänään kävin lääkärillä ja verikokeissa. Aamulla sit gynelle ja vissiin ultraan ja kuulemaan verikokeiden tulokset. Ei auta ku ajatella positiivisesti, että kaikki olis hyvin :) Ite haluan saada selville että missä mennään. harjottelussa oon vanhainkodissa niin kirjotti tän ja huomisen saikkua.. Nyt vaan lepäillään ja kestetään tätä pahaa oloa :-D
rv 6+2
 
en oo vähään aikaan täällä kirjotellu. mullahan tosiaan ne alamaha kivut on ollu nyt pari viikkoa ja tiistaina tosi vähän vuosin verta. soitin neuvolaan ja ne ei huolissaan oo verestä vaan näistä mun kivuista. Voi olla merkki kohdun ulkopuolisesta raskaudesta. Täällä ei pääse ultraan jos ei oo lähete lääkäriltä niin tänään kävin lääkärillä ja verikokeissa. Aamulla sit gynelle ja vissiin ultraan ja kuulemaan verikokeiden tulokset. Ei auta ku ajatella positiivisesti, että kaikki olis hyvin :) Ite haluan saada selville että missä mennään. harjottelussa oon vanhainkodissa niin kirjotti tän ja huomisen saikkua.. Nyt vaan lepäillään ja kestetään tätä pahaa oloa :-D
rv 6+2
Mulla ei noin kauaa oo ollu kipuja. Ehkä vajaa viikon verran. Eikä vuotoa ollenkaa. Itsekin mietin tuota kohdun ulkopuolista raskautta. Tänään kävin polilla ultrassa ja kaikki oli kuitenkin hyvin :) Mulle lääkäri sanoi, että kivut on ihan normaaleja tässä vaiheessa vielä. Ei siis pitäisi olla mitään vialla. Ja viikkoja sama kuin sulla eli tuo 6+2. Toivotaan, että sulla sama homma ☺ Tsemppiä!
 
Terkut ultrasta. Saanko esitellä: meidän kauniit - kaksoset:
cc6cf78007ecb0559ccf1a3af103233f
 
Kiitos <3 Mä oon vielä ihan shokissa :'D Toisen ruskuaispussia ei tosin näkynyt, mikä voi viitata siihen, että vauvoilla on yhteinen istukka. Sit se on riskiraskaus. Mut parin viikon päästä viisaampana.
 
Stemppiä Emppaalle.

Onnea Mersivesiväri! Ihan mahtavaa! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin.
Omaa ultraa odottaessa. Täälläkin riski tai mahdollisuus kaksosiin on olemassa.
 
Merivesiväri onnea paljon ;) mulla on kans vähäsen ollu nipistelyy mutta mulle sanottu että pieni vihlonta kuuluu asiaan ;)
 
Onnea Mersivesiväri!!:)

Joo alavatsassa nipistelyt ja kivut on aivan normaaleja. mutta mulla ollu nyt se kaks viikkoa ja neuvolasta sanottiin että vähän huolissaan jo voi olla. Ja tosiaa toivottavasti huomenna saan selvyyden tähän♥
 
Onnea Mersivesiväri!!:)

Joo alavatsassa nipistelyt ja kivut on aivan normaaleja. mutta mulla ollu nyt se kaks viikkoa ja neuvolasta sanottiin että vähän huolissaan jo voi olla. Ja tosiaa toivottavasti huomenna saan selvyyden tähän♥
Kiitos :) Voi ei, toivottavasti teillä on kaikki hyvin :(
 
Toivotteko vai pelkäättekö? :D Me pelättiin. Mut on se jännä, et heti kun näin kaks sykettä, rakastuin molempiin pieniin enkä luopuisi kummastakaan <3

Vähän pelkään, vähän toivon. Toisaalta olen tiedostanut riskin sekä pco:n myötä että lääkehoidon osalta ja mummu on saanut kaksoset. Meillä se kait hyppää yhden sukupolven yli sano äiti.
Miehellä on varmasti ennemmän töitä sulatella asiaa. Fakta kuitenkin on että folli ultrassa näkyi molemmin puolin kypsyvät munasolut.
Eniten toivon että, jos tulee kaksoset etteivät syntyisi liian aikaisin ja muutenkin sujuis raskausaika hyvin.
Lapsen saaminen on, joka tapaus iso muutos elämään. Tulee niitä sitten yks tai kaks. Joka tapauksessa pitkään toivottu muutos, ainakin meillä. :)
 
Vähän pelkään, vähän toivon. Toisaalta olen tiedostanut riskin sekä pco:n myötä että lääkehoidon osalta ja mummu on saanut kaksoset. Meillä se kait hyppää yhden sukupolven yli sano äiti.
Miehellä on varmasti ennemmän töitä sulatella asiaa. Fakta kuitenkin on että folli ultrassa näkyi molemmin puolin kypsyvät munasolut.
Eniten toivon että, jos tulee kaksoset etteivät syntyisi liian aikaisin ja muutenkin sujuis raskausaika hyvin.
Lapsen saaminen on, joka tapaus iso muutos elämään. Tulee niitä sitten yks tai kaks. Joka tapauksessa pitkään toivottu muutos, ainakin meillä. :)

Meillä tää nyt on lähinnä tällainen "tulee jos tulee" -tyyppinen juttu. Mut kyllähän niihin taas ihan eri tavalla rakastui, kun ne näki. Mä sit varovasti toivon teille kaksosia ;)
 
Takaisin
Top