Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
22795e27567e9df8d56a0a38c905867b


Tässä mun kuutosviikkomasu. Lievää turvotusta, mut muuten ihan perusmasu :D
 
Tomu tsemppiä! :angel8

Täällä tuli hankittua tuo unborn heart kotidoppleri äsken ja saan sen torstaina kotiin testattavaksi! Jokohan tuota uskaltaisi silloin yrittää ääniä etsiä 9+5 :joyful:
 
Täällä yks km-stressaaja! Nyt viikkoja 7+5 ja jotenkin viimeajat ollut paha aavistus että jotain menee pieleen.. Mies ei auta asiaa yhtään kun hän on kauhean pessimistinen (hänellä takana exän kanssa useampi keskenmeno)... Oireita on kyllä edelleen, mitä nyt vähän lievemmässä muodossa eli kuvottaa jos unohtaa syödä tasaisesti, vessassa tulee ravattua jatkuvasti ja väsyttää kokoajan.. En mä tiedä, ahdistavaa!

Ihania masukuvia :)
 
Apuva, mun maha näyttää samalta kun jonna_eveliinan ja oon vasta 6+4.
kylläkin menkkojen aikaa turvoksissa joten toivottavasti menee sen piikkiin. Mutta ei sitäkään tekosyytä voi käyttää kokoajan.

No, jos nyt pääsis joulun yli niin sen jälkeen ei ole enää mitään väliä vaikka näkyis. Tää pikkuinen kun on niin odotettu myös isovanhempien puolesta ettei haluta kertoa liian aikasin. Vaan vasta kun on ollaan tarpeeksi pitkällä.
Kylläkin kerroin ystävälleni, kun hän odottaa kolmattaan että saisin ees vähän tukea jos tulee tyhmiä kysymyksiä. Kun ei neuvolatätiä välttämättä saa illalla kiinni:)
 
No nyt alkaa tapahtua! Varhaisultra to ja huomenna lääkäri - saan toivottavasti pahoinvointilääkettä... Ton mun lämpöilyn takia myös neuvolan täti pisti tsekattavaks.

Odotan niiiin paljon, että näkisin sydämenlyönnit!
 
Mikäs tilanne Tomu?

Itellänihän ollu sitä tuhrua alusta saakka viime pe asti. Huomenna meen sinne neuvolalääkärille..ihan sikana jännittää mutta sitten taas kun ei ole ollu kipuja niin oon ollu toiveikas...nyt siis pyörähti seitsemäs viikko. 6+0.
 
Mites muut selvinnyt pikkujouluista? Ekat takana ja seuraavat edessä ens vkloppuna! Tiukkaa pahanolon kanssa mutta ehkä se siitä :p
Hyvin, hoksasin et juomalipuilla sai tilattua holitonta punaviiniä, joten nautiskelin sitä sitten tyytyväisenä porukalla syödessä. Maku oli ihan ok. Sitten ruualta sujuvasti ajelemaan kotia, keskellä viikkoa kun on pikkujoulut niin ei tarttenut selitellä aikaista lähtöä. :)
 
Onnea paratiisi! Mulla kans varhaisultra ens viikolla. Hui!

Tää jatkuva lämpöily ihmetyttää mua. 37.2-37.5c koko ajan, mikä vie tietty voimat. Pahoinvointi on ihan hassua mulla, kun yleensä siihen liittyy mieliteko johonkin tosi eksaktiin ruokaan (josta en ees välttämättä tykkää), jota syön sit lusikallisen tai kaks, olo paranee ja mies mättää loput :D
Täällä kans lämpöilyä, aamusin ei niinkään tunnu mutta ehtoolla kun pääsee töistä kotio niin johan nousee. Just sellasta ärsyttävän pientä lämpöö. 37,2-37,4... Nyt rv 9+0 ja lämpöily jatkunu ihan alusta. Ottaa kyl voimille. :shifty: Mitä ne sulla halus tsekata sen lämpöilyn takia?
 
Täällä kans lämpöilyä, aamusin ei niinkään tunnu mutta ehtoolla kun pääsee töistä kotio niin johan nousee. Just sellasta ärsyttävän pientä lämpöö. 37,2-37,4... Nyt rv 9+0 ja lämpöily jatkunu ihan alusta. Ottaa kyl voimille. :shifty: Mitä ne sulla halus tsekata sen lämpöilyn takia?


Ottavat ihan vaan veri- ja virtsakokeet. Ei pitäs olla mitään hätää, ihan normaalia tuo on. Mut hiukan lisää epätoivoa kuulla, että voi jatkua noin pitkään x( Väsyttää meinaan tosi paljon toi pienikin kuume.
 
Ottavat ihan vaan veri- ja virtsakokeet. Ei pitäs olla mitään hätää, ihan normaalia tuo on. Mut hiukan lisää epätoivoa kuulla, että voi jatkua noin pitkään x( Väsyttää meinaan tosi paljon toi pienikin kuume.
No huhhei jos jatkuu kauan... :dead:
 
Huh kun paljon taas uusia viestejä :)
Pahoinvoinnilta ei ole edes puhelinta jaksanut selailla.
Itse joudun sokerirasituskokeeseen sukurasitteen vuoksi ja koska ekassa neuvolassa löytyi virtsasta sokeria. Paino on normaalin painon rajoissa ja ikää alle 20 mutta silti näyttää vahvasti siltä että raskausdiabetes on. Hieman asia ahdistaa, mutta onneksi suurimmalle osalle ei jää diabetesta raskauden jälkeen. Saa nähdä joutuuko insuliinipistoksille :sour:
 
upload_2015-11-30_19-26-53.png Heipparallaa! täällä tämmöistä masuturvotusta, oikeestaan aamusta iltaan.. :D raskausolot vaihdelleet päivittäin.. kova väsymys nytten viimeaikoina iskenyt ja selän jomotteluja :/ viikon päästä eka ultraus. Toivottavasti siellä masussa on elämää :) <3 Onkos muilla ollut selässä kipuja??
 
Täällä kans aika hurja turvotus,jakun mahaa jo entuudestaakin niin näyttää aika moiselta jo nyt ja rv 7 menossa
 
Takaisin
Top