Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toi sooda on huippujuttu! Esikoisen kanssa mulle tuli närästystä ekan kerran elämässäni. Sittenpä yönä eräänä mulla oli jo lusikka leivinjauhepurkissa kun tajusin pohtia uudemman kerran oliko se sittenkin soodaa... Oisi varmaan tullut leivinjauheesta mahtava olo! :wink
 
Soodaa. Ok hyvä tietää.
Mulla ei oikein ole mitään pahoinvointia. Väsymystä kyllä. Miehelle nauroin olevani kuin pikku lapsi. Syön ja nukun.
 
Toi sooda on huippujuttu! Esikoisen kanssa mulle tuli närästystä ekan kerran elämässäni. Sittenpä yönä eräänä mulla oli jo lusikka leivinjauhepurkissa kun tajusin pohtia uudemman kerran oliko se sittenkin soodaa... Oisi varmaan tullut leivinjauheesta mahtava olo! :wink
hahha mulla sama, ennen en tienny mitä närästys on, mutta se kun oli vaivana kans aiemmas raskaudessa niin sitten sen kyllä ties :D tota soodaa mäki vedin,, ei auttanu apteekin lääkkeet ja toi oli ainoo joka jeesas !
 
Somac auttoi mulle loppuraskauden voimakkaaseen närästykseen. Sen saa reseptivapaana apteekista.

Ehdotuksena sellainen, että kannattaisiko tää yleiskeskustelu laittaa aina kuukauden mukaisiin ketjuihin, niin ei ois niin vaikea selata aina monen sivun takaa? Esim. Joulukuun jorinat jne.
 
Esikoista odottava 31vuotias ilmoittanee täällä. Nyt viikoilla 6+4 keskiviikkona eka neuvolakäynti. Nyt sitten flunssaa sairastaneena viikonlopputöissä, kun ei ollut ketään tuuraan. No, onneks ei ollu eka kerta kipeenä mutta raskaana.
Milloin kannattaa kertoa töissä raskaudesta jos tekee raskaita ja fyysistä työtä? Niin paljon askarruttavia asioita ja kysymyksiä, mutta ei vaan osaa kirjottaa
 
Ruskea tuhru alkoi, en usko olevan harmitonta...on sen verran kipujakin. En haluaisi sanoa miehelle mitään. Huomenna olis se eka neuvolakin, ihan turhalta tuntuu sekin...hitto! :'(
 
Muokattu viimeksi:
Mites muut selvinnyt pikkujouluista? Ekat takana ja seuraavat edessä ens vkloppuna! Tiukkaa pahanolon kanssa mutta ehkä se siitä :p
 
Muokattu viimeksi:
Tomu, voimia ja toivotaan että kuitenkin olisi harmitonta! Alkuraskaudessa vuotoja voi kuitenkin esiintyä ja ne voi olla ihan harmittomia. <3
 
Ääh pietetään Tomu sulle peukkuja!! Toivottavasti harmitonta :(
Pikkujoulut meni hyvin kun esikoiseen vetosin että pitää olla aamulla skarppina ja autolla kuljin :D eivät vissiin hoksanneet
 
Huomenta! Tomulle toivoa vielä! Täälä ruskea vuoto jatkunut, eilen ilta päättyi järkyttävään selkäkipuun ja polttelu ja mahakipu! Siis itku tuli kun niin kipeää teki. Tänä aamuna oireet kadonnut! Ei mitään.. olo niin huolestunut että ajattelin kuunnella kotidoplerilla ja Sieltä löytyi pikkuisen sydämmen tykytys!!!! Ja tänään rv9+2! Eli vielä mukana! Helpotus suuri mutta pelko vielä kurkkii! Toivottavasti jatkuu hyvin :)
 
Kylläpäs moonuli sait säikäytyksen. Tosiaan toi kotidopleri olis aika ihana, voisi kuunnella milloin haluaa.. tässä vielä haaveilen ennen kuin ostan :)
 
Argh tän pahoinvoinnin kanssa. Makea+suolainen -yhdistelmä auttaa aina hetkeks, mut sit teen taas kuolemaa. Ja pitäis tunnin päästä mennä treenaan. Mä en kauheen matalalla kynnyksellä treenejä peru (treenaan siis aina valmentajan kaa), koska se on kuitenkin mun henkireikä.
 
tää yrittää saada tehtyä joulutorttuja. Onneks tuli tää lomaviikko oikeeseen kohtaan. Saa huilata aina kun siltä tuntuu. Taitaa flunssa verottaa hieman vielä, sillä etovaa oloa on muttei onneksi tuu ylös
Itselleni suuri pelastus on sodastream. Se auttaa etoilevan olon karkoitukseen.
 
e313896d322b1f920d279cafa833b355
 
Tsemppiä Tomulle <3 voi kun ois tosissaan kaikki kuitenkin hyvin. Onneks Moonuli selvisi vain säiköhdyksellä! Tää alkuraskaus on kyllä piinaavaa kun ei liikkeitä vielä tunnu..
 
Takaisin
Top