Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mulla ei paino oo laskenu saatikka noussu, ihan samoilla mennään.. justii kattelin tossa esikoisen neuvola korttia ,niin paino alkanu nouseen vasta rv 18+6.. tosin alkupainoki oli 2kg vähemmän mitä nyt.. mut silti normaalipainonen olen.
Huomenna täytyy se neuvolaki varata. rupee pikku hiljaa konkretisoitumaan nää asiat :)
 
kellä muulla paino laskenut? mun nousi plussauksen jälkeen melkeen 2 kg ja nyt laskenut yli kilon.
Mulla on paino laskenut kilon verran. Sekin tuntuu ihan mahdottomalta, kun olen ollut mun ideaalipainossa, josta on aiemmin halutessani ollut ihan tosi vaikeaa saada edes sitä kiloa tai kahta tippumaan. Edellisestä paino nousi heti, koska käytin raskautta tekosyynä herkutteluun -sitä virhettä en aio toistaa tällä kertaa. Se +22 (? ei tietoa, kuinka paljon tuostakin vielä paino viimeisellä viikolla nousi) kiloa oli aika paljon kannettavaa... :D
 
Tajusin tossa bussiss vähän aika sit et nyt voi istua raskaana olevien paikalla paikalla bussissa. Mutta kehtaako sitä missä vaiheessa?

Häh, onko busseissa raskaana oleville oma erikseen merkitty paikka?! laughing7
 
Yön unisaldo jäi vähän lyhkäiseksi kun tän päivän ultra rupes jännittää ja paljon :/ näin ihmeellistä untakin siitä! Pelottaa, et jospa tää kuitenkin on tuulimuna tai oon nää oireet vaan kuvitellut.. No onneks ei tartte enää montaa tuntia jännittää.
 
Häh, onko busseissa raskaana oleville oma erikseen merkitty paikka?! laughing7

Pk-seudun kulkuvälineissä ainakin on :D tosin ite en ainakaan viime raskaudessa niistä pahemmin hyötynyt kun kaikki änkee bussiin/metroon et varmasti pääsee itse istumaan..
 
Pk-seudun kulkuvälineissä ainakin on :D tosin ite en ainakaan viime raskaudessa niistä pahemmin hyötynyt kun kaikki änkee bussiin/metroon et varmasti pääsee itse istumaan..

Tampereella on myös, tosin yleensä niissä istuu nuoria naisia, jotka ei kyllä päällepäin näytä raskaana olevilta...

Aika harvoin niille itse pääsi viime raskaudessa istumaan. Muutaman kerran oli ystävällisiä kun antoivat paikkansa.
 
Täällä huonovointisuus jatkuu aaltoillen. 7+4. Vaikea kun ei tiedä koska oon tosi huono olo ja koska taas ollaan toimintakykyinen. Hankaloituu töiden sopiminen. Paino on tuskin laskenut kun pitää koko ajan syödä jotain..
 
Täälä en viitsi painoa edes katsoa kun aikaisemmissa raskauksissa tullut 25 kiloa molemmista vaikka en mitenkään epäterveellisti syönyt :D toista odottaessa en syönyt lainkaan herkkuja ja muita, mutta silti kertyi nestettä ja turposin todella paljon!
 
Onnea plussanneille ja ultratuille :) mä kauheesti kans odottelen aikaa alkuraskauden ultraan. Tulis ny jo!

Hyvä tietää, et muillakin lämpöilyä. Harmi vaan, kun muutenkin on hirvee zombiväsy ja sit vielä pikkukuume, niin ei kyl yhtään auta asiaa...

Mutta pahoinvointia lievänä lähinnä herätessä ja treenien jälkeen (eli kun verensokerit alhaalla). Ei vielä ainakaan kovin rajua, mut viikkojakin vasta 5+4 :)
 
Moikka,

Tuun taas pitkästä aikaa kurkkimaan teidän kuulumisia.
Mulla nyt viikkoja 8+5. Tää raskaus sai tosiaan alkunsa vaikka meillä käytössä kuparikierukka :O
Kierukka poistettiin heti kun huomasin olevani raskaana rv 5+2 ja alkuraskaudenultrassa kävin 7+3 ja siellä sydän löi ja kaikki oli kunnossa :)
 
Moikka,

Tuun taas pitkästä aikaa kurkkimaan teidän kuulumisia.
Mulla nyt viikkoja 8+5. Tää raskaus sai tosiaan alkunsa vaikka meillä käytössä kuparikierukka :O
Kierukka poistettiin heti kun huomasin olevani raskaana rv 5+2 ja alkuraskaudenultrassa kävin 7+3 ja siellä sydän löi ja kaikki oli kunnossa :)
No nyt on ollu sinnikäs kaveri :D
 
Takaisin
Top