Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan kamalaa Piira :( paljon voimia ja uskoa tulevaisuuteen. Itse saman kokeneena tunteet nousee pintaan ja olen niin pahoillani :(
 
on se aina niin epäreilua, miten joillekkin ei suoda pientä elämää.. tuntuu omat murheet heti täysin mitättömiltä ): paljon voimia ja halauksia <3
 
Piiralla voimia!
Kyllä on viivat vahvistuneet testissä ja uskottava se on. Jos kaikki menee hyvin, niin meille tulee elokuun alussa vauva. Aikaisempina päivinä testasin Pregchekillä, mutta tänäaamuna myös apteekin raskaustesti ultralla tuli selkeät kaksi viiva. Vaikkakin toinen haaleampi.
Nipistelyä ollut alavatsalla päivittäin ja väsymystä, mutta muten tämä on aika oireetonta vielä.
 
Voimia Piira. <3

Palatakseni pikkujoulukeskusteluun, tai ylipäätään joulukeskusteluun, niin mun strategia on simppeli: olen autolla. Asumme niin korvessa ettei julkisilla ole asiaa mihinkään, eli omalla autolla on pakko kulkea.
 
Haha ovela! :D mä teen niin että laitan vettä pulloon ja väitän kirkkaaks :D toimi viimeks kun ei huvittanut juoda :p
 
Pahoittelut piira :(

Ja meillä ei tuu ongelmia jouluna kun kaikki tietää ja vaikkei tietäs niin ei oo muutenkaa alkoholia yleensä tarjolla ku käydään sukuloimassa :)
 
btw. onko muita jotka joutu lopettaa tupakoinnin raskauden takia nyt? mite ootte onnistunu? ite oon kyl ollu ilman mut tekee todella paljon mieli ja muutaman kerran meinannu retkahtaa... :/
 
Hei kaikille!

Ihan uus kirjoittelija täällä. Tänään on rv7+3 ja laskettu aika 7.7.2016, jos siis ihmisenalku on vielä matkassa :) vähän epäluuloinen olo on kesällä koetun keskenmenon jälkeen, mutta onneksi mies jaksaa olla positiivinen miunkin puolesta.
 
Minä poltin ennen esikoisen odotusta ja lopetin heti ku tein pos testin sit poltin taas esikoisen ja tokan välissä. Tokan ja kolmannen välissä poltin jonkinverran. Kolmannen odotuksen jälkeen en oo enää polttanut. Esikoisen syöpä sai kyllä tekemään totaalibänät röökin kanssa...
 
btw. onko muita jotka joutu lopettaa tupakoinnin raskauden takia nyt? mite ootte onnistunu? ite oon kyl ollu ilman mut tekee todella paljon mieli ja muutaman kerran meinannu retkahtaa... :/

Minulla on tehnyt vaikeaa olla polttamatta ja ihan alkuun poltinkin muutaman päivittäin. Ultrassa näkyi 6+2 alkio ja syke, sen jälkeen en enää ole polttanut.
 
Muokattu viimeksi:
Täälä lähettiin kotoo pakoon kun 2 päivää ollut sähköt pois, eikä puhelin yhteydet ja netti toimi :( ja meillä vesipumppu niin ei vettäkään tule... Että ihanaa ulkoilla mutta kun vaikeaa lasten kanssa ilman sähköjä! Kun neidille täytyisi maitokin saada lämmitettyä! Kaiken lisäksi ylämahassa todella voimakkaita kipuja :(
 
Ite lopetin tupakoinnin samantien kun plussasin.. Parina päivänä sen jälkeen tehny mieli tupakkaa, mutta se sitte alkanu hellittää.. Lopetin täysin seinään. Koittanu ajatella asiaa niin, että tässä kantaa nyt niin kallista lastia, että mieluummin lopettaa, ku että aiheuttas mitään asukille. Seki on auttanu, ku oon tupakan korvaajaksi ottanu esim. purkan tai pastillin aina kun on alkanu tehdä mieli tupakkaa.
 
Takaisin
Top