Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pikkujoulut + alkuraskaus on kyllä äärimmäisen huono yhdistelmä! Kun on niin alussa ettei oikein kenellekään haluaisi vielä kertoa, mutta kaikki aivan varmasti arvaa jos tavasta poiketen ei juokaan alkoholia... Mulla ei ole mitään hyvää selitystä kun ne tietää täysin että minä juon aina niiden kanssa. Nyt sitten että "nooo, ajattelin kokeilla tämän kerran ilman". Ei mene läpi...
 
Heippa! Kai uskallan tulla tänne eli tein tänään positiivisen testin ja digi näytti raskaana 1-2vk. Lasta ollaan yritetty lokakuu 2014 asti ja lapsettomuuspolilla asiakkaana ja ensi kierrosta piti aloitta lääkkeet. Yksi varhainen km joulukuussa 2014 takana. En uskalla vielä iloita kun pelottaa niin paljon :( laskurin mukaan la 30.7.
 
Huomasin saman omalla kohdallani! :)

Ja minä huomasin että ollaan saman ikäisiä, meillä on sama laskettu aika ja kummallekin ensimmäinen tulossa! Harmi kun ei ollut vielä sama synnytyssairaala... :grin
 
Puhetta tuosta perheille ja muille kertomisesta ni meillä ei kyllä koskaan oo sitä tarvinnu miettiä. Kaikki arvannut ja hyvin tullu selväksi selittelemättä että odotan ku pahoinvointi on niin julmetun raakaa alusta saakka :/
Nyt ois vielä pari viikkoa arviolta armon aikaa :D ja joku puhu että ei suvussa oo ollu pahoinvointia ni voin kertoa että ei oo meilläkään. Äidillä neljä lasta ja koskaan ei oo oksentanut raskauden aikana, siskolla yksi eikä hälläkään mitään, ei mummoilla eikä tädeillä joita niitäkin löytyy useita. Mä oon siis saanu kaikkien oksennusgeenit :D oksennan siis alkuun pari kuukautta taukoamatta

Rv 4+2
 
Ja minä huomasin että ollaan saman ikäisiä, meillä on sama laskettu aika ja kummallekin ensimmäinen tulossa! Harmi kun ei ollut vielä sama synnytyssairaala... :grin


Niimpä! :D Täysin samassa veneessä siis ollaan! :)
 
Puhetta tuosta perheille ja muille kertomisesta ni meillä ei kyllä koskaan oo sitä tarvinnu miettiä. Kaikki arvannut ja hyvin tullu selväksi selittelemättä että odotan ku pahoinvointi on niin julmetun raakaa alusta saakka :/
Nyt ois vielä pari viikkoa arviolta armon aikaa :D ja joku puhu että ei suvussa oo ollu pahoinvointia ni voin kertoa että ei oo meilläkään. Äidillä neljä lasta ja koskaan ei oo oksentanut raskauden aikana, siskolla yksi eikä hälläkään mitään, ei mummoilla eikä tädeillä joita niitäkin löytyy useita. Mä oon siis saanu kaikkien oksennusgeenit :D oksennan siis alkuun pari kuukautta taukoamatta

Rv 4+2


Joo mulla kans koko äitin puolen suku säästyny pahoinvoinnilta, nyt alko jännittään et saanko mä sit niittenkin pahoinvoinnit.... :/

Haluan ajatella positiivisesti ja päätän, että en saa! Säästyn täysin siltä oireelta! :)
 
Tuohon joulun aikaan.. meillä ei ONNEKS oo tänä vuonna sitä ongelmaa et raskaus tulis julki jouluna ruokien takia.

Meidän perhe ei oo joulua kotona tänä vuonna.
Päästään viettämään joulu RAY:n ja Sylvan järjestämälle lomalle. Sylva on siis syöpää sairastavien lasten ja nuorten valtakunnallinen yhdistys.

Haettiin heiltä tätä joululomaa ja saatiinkin se.

Meillä siis 2014 kesäkuussa 07 syntynyt tyttö sairastui syöpään ja oli rankoilla hoidoilla 10 kuukautta. Keväällä 2015 hoidot lopetettiin ja meillä on luojan kiitos terve tyttö nyt.

Tässä siis syy miksi meille on tämmöinen joululomamahdollisuus tarjottu.

Meniköhän kamalan sekavaksi...
 
Onko teillä muuten jotain kivoja ideoita siitä kuinka kertoa sukulaisille/kavereille raskaudesta? :)

Viimeksi odotettiin np-ultraan ja annettiin vanhemmilleni kuva pikkuisesta. Nyt varmaan kerrotaan jo jouluna, vaikka viikot onkin siinä rv10 paikkeilla, mutta perheeni ihmettelisi jos en syö rakastamaani graavilohta :D

Oon miettiny jos ottaisi valokuvan esikoisesta pitämässä taulua jossa lukee jotain. Vaikea keksiä mitään hauskaa!

Tuosta sukulaisille kertomisesta taisin jo aikasemminkin kirjottaa mut täs viel uudestaan :-) eli tilasin kaks folioilmapalloa joissa lukee: welcome baby ja laitan ne joulupaperilla päällystettyyn pahvilaatikkoon. Kaikki sukulaiset ovat saman katon alla niin annamme heille yhteisen lahjan :-)
 
Poistun ryhmästä ei tarvinnut odottaa ultraan asti, nyt ollaan Tayssissa :'(
 
Takaisin
Top