Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En tajuu miten oon nyt näin malttamaton :D testejäkin tekis mieli tehä koko ajan.. Viel viis viikkoo ni saattas kuulla sydänäänet doplerilla ;)
 
Helsingissä Femedalla halvimpien lääkäreiden varhaisultra n.130e ja siitä ei saa Kela-korvausta. Viimeks kesällä kävin ja reilun viikon päästä uudestaan ja silloin toivottavasti paremmalla onnella. :)
 
SportMom kiitos tiedosta! vaihdoin mun sinne Femedaan ja säästin 70 euroa. Sillä saisi monta pikku bodyä..

Paljon stemppiä sun seuraavaan ultraan. Tiputteluhan on tosi yleistä, mutta varmasti hermoja raastavaa. Toivotaan parasta!
 
Täälläkin kyllä huomattavaa turvotusta, pahoinvointi on onneks lähtenyt melkein kokonaan...yleensä joskus iltaisin saattaa vaan olla hieman huono olo mutta kunnon oksu olot on lähteneet :grin ainakin toistaseks...! Huomenna viikkoja kasassa jo 8 ja nt ultra lähenee, onneksi näin joulun alla aika menee aika nopsaa kun on niin paljo kaikkea touhuttavaa :wink

Ja onnea uusille plussanneille, heinäkuisten joukko vain kasvaa kasvamistaan! :3some
 
mannikka: täällä ollaan kans aivan tosi malttamattomana, mutta olen päättänyt et huomenna saan tehdä testin ja sit maanantaina ja sit säästän yhden digin vielä tuonne jonnekkin myöhempään jos sais siihen sen 3+

Mää kävin kans kattoon nuita ultrahintoja, niin kyllähän siihen sellainen 170€ menee...kauhee summa, mutta on se sen arvosta jos sais edes vähäksi aikaa mielen rauhan :)
 
Helsingissä Femedalla halvimpien lääkäreiden varhaisultra n.130e ja siitä ei saa Kela-korvausta. Viimeks kesällä kävin ja reilun viikon päästä uudestaan ja silloin toivottavasti paremmalla onnella. :)


Mä taisin sekottaa nuo nimet ja sehän olikin juuri tuo femeda missä mekin käytiin :)
 
Mä en tiennyt kuinka pitkällä raskaus on kun edellisen synnytyksen jälkeen ei menkkoja ehtinyt! Niin pääsen kunnalliseen ultraan! :) muuten en välttämättä olisi näin aikaisin mennyt! :)
 
Kanaemo. Käyppäs lukemaan tämän ryhmän säännöt. meille on salainen ryhmä.. ja fbstä ei täällä saa puhua
 
Ei ollut tarkoitus millään tapaa loukata tai rikkoa sääntöjä. Siitä vaan ilmeisesti on niin kauan ku viimeksi oon (viimeks 2012) foorumia käyttänyt et on asiat muuttunut.
Silloin tätä naamakirjakieltoa ei tainnut olla.

Vielä kerran anteeksi.
 
Ei varmaan haittaa :) monikaan ei tuota ole varmaan huomannut. Ylläpidolta taisi joskus kerran aiemmin tulla huomautus niin siitä muistin :)
 
Nii. No anteeksipyyntö oli kohdallaan kuitenkin :) aina sitä jotai uutta oppii, vaikka virheiden kautta :)
 
tänään oli sitten kauan odotettu ultra ,omien laskujen mukaan nyt olis 7+2 mutta ultran mukaan 7+1,eihän siinä ole kuin päivän heitto ja tarkemmat mitat ja muut saa sitten vasta npultrassa.helpotus oli suuri, kun näki siellä sydämenlyönnit :Heartbigred
täytyy tuonne neuvola ja ultra kuulumisiin laittaa kuva :)

niin tosiaan ,mää kävin lahdessa, niin toi ultra makso vaan sen 67e..en ois muuten mennykkä,ellen noin halpaa paikkaa olis löytänyt.
 
Muokattu viimeksi:
Olipas tullut paljon tekstiä tänne foorumille..kiva lukea osalla jo olleista ultrista . Itellä tuhruvuoto alkanu helpottaa.uskaltaa vähän olla rennommin.
Varhaisultraan meen kans kun vähä viä mennää eteenpäin..koskas ne sydänäänet alkaakaa näkyä..
 
Oi luoja... meillä on ystäväperheen kanssa perhepikkujoulut ens viikon lauantaina, mitenköhän parhaiten seliyän miks en ota esim ruuan kanssa sitä viinilasia... sit on mammojen pikkujoulut 12.12.. miten ihmeessä saan sieläki piettyy salassa tän? Äääääh! Oli viel puhe et saunotaan, syyään hyvin ja pulistaan mukavia ja vois vaikka pari lasia viiniä ottaa.. juu-u..
 
Mismi: jos nyt en aivan väärin muista niin jotain 6+4 alkaa sydänäänet kuulua ja suosittelevat et ultra ois viikolla 7+ nii varmasti löytyis

Kanaemo: tää pikkujouluaika on kyllä paha ku ois kaiken maailman menoja :)
Jos on enemmän porukkaa nii sillonhan voi ottaa lasiin viiniä ja kulkee se kädessä nii ei kukaan huomaa ettei siitä juo mitään...mutmut pienemmässä porukassa on vähän hankalaa ellei ala tekeen jotain feikkijuomia :)
 
Takaisin
Top