Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin kovasti odotellaan Joululomaa, viime viikolla esimies kertoi ettei töihin sitten saa tulla Jouluviikolla eikä mieluusti sitten välipäivinäkään. Saa sitten pitää saldoja pois ja halutessaan vuosilomia, en sitten viitsinyt kertoa että mä taidan ne vuosilomat tarvita kun tällä tietoa työsuhde päättyy 1-2 kk aikaisemmin kuin on sovittu.. :smiley-ashamed008
 
Moikka kaikille! Päätin nyt uskaltautua kirjoittelemaan tänne. Toissapäivänä pärähti kahteen testiin plussat (aamulla ja iltapäivällä) ja kun en vielä uskonut noihin rfsu:n testeihin (lukenut niistä niin paljon huonoa), tein eilen vielä kaksi apteekin omalla testillä (aamulla ja aamupäivällä) ja positiiviset niistäkin tuli. Esikoista tässä nyt odotellaan, joka on kovasti toivottu. Laskurin mukaan nyt ois 4+5 ja LA ois 22.7.2016 Taustalla on aikaisempi keskenmeno 17.8.2015 joka meni kesken viikoilla 10+7 ekassa raskaudessani, joten varovaisesti tässä jo iloitaan, josko se tämä nyt pysyisi loppuun asti! ☺ Kauan tässä ei tarvinnut onneksi odotella uutta raskautta keskenmenon jälkeen, hyvä niin.
 
fdeeb4171ad7c977c2b39ae1239f3525
voi ihanaa :) paljon siis sulla tarkalleen on viikkoja? mulla siis ylihuomenna ultra ja oon kovasti googlettanu mitähän siellä mahtaa näkyä.. silloin olis siis 7+2
 
Tervetuloa liisatuulikki ja toivottavasti tälläkertaa pysyy kyydissä loppuun saakka :)

Mä oon kans väsyny ja kiukkune. Esikoisen kerhossaki ny mahatauti, hitto sehän tästä viä puuttuki :-(
 
Neelix, tuo mun kuva on tasan 7+2 eli ehkä jotain sen suuntasta? :P Tosin kuvia sain enemmänki.. Muutaman :D
 

Liitteet

  • WP_20151118_09_54_50_Pro.jpg
    WP_20151118_09_54_50_Pro.jpg
    876.2 KB · Katsottu: 49
Liisatuulikki meillä ihan sama tilanne (mulla tosin km syyskuussa) ja sama laskettu aika! :D Tervetuloa :)
 
Varovaiset onnittelut miikulille, näkyiskö sulla verikokeessa se aikasemmin?

Onnea RiiaBa :) ihana kuulla että teillä nappasi näin yllättäen :)

Onnea velmu pienen sydämen sykkeestä mutta ei tykkäystä hematoomasta, sais kuihtua itsekseen sieltä pois!

Onnea liisatuulikki <3 pahoittelut kokemastasi keskenmenosta. Jospa tämä pikkuinen jaksaisi loppuun asti <3
 
Hieno juttu Velmu, että pienellä kaikki hyvin. :) mutta tuo hematooma ei kuulosta kovin kivalta. Toivotaan, ettei se ala pahasti oireilemaan!

Eikös Waterlilyn ultra ollut myös tälle päivälle? Onko jo uutisia?
 
Tasan viikko ekaa ultraan. Aika jännää :) aika näyttää onko kaikki hyvin. Edelleen stressitön olo.. ja palelee ja jäätävä väsymys. Turvotus ihan omaa luokkaansa :D onko muilla turvotuspallomahoja. Iltaisin ihan valtava...
 
Ihania nuo ultrakuvat! :love7 Ja onnea kaikille uusille! :happy:

En millään malttais oottaa viikon 12 ultraa...Ajan sain eilen neuvolasta tuonne 21.12 eli juuri ennen joulua, paras lahja ikinä nähdä oma pieni siellä sitten :joyful: Sitten jouluaattona kerrotaan kaikille sukulaisille ultrakuvien kera ilouutiset :Heartred Neuvolassa oli eilen kiva käydä, sain paljon uutta infoa viime vuodelta uusituista asioista. Kaikki arvot olivat kohdallaan ja neukkutäti todella mukava. Otin siellä samalla myös kausi rokotteen jota siellä minulle tarjottiin sillä raskaana olevat kuuluvat siihen riskiryhmään. Mitään oireita ei ole rokotteesta tullut, käsi vain hieman kipeä :happy: Tuntu taas tosi jännältä saada iso pinkka kotiin luettavaa...ehkä tää tästä kohta vielä konkretisoituu...:wink
 
Sori, mä en ole jaksanu kaikkien viestejä ja esittelyitä lueskella, ku niitä on jo muutama sivu tähän kertynyt... Mutta terve vaan kaikille!
Olen siis 27-vuotias turkulainen opiskelija, joka teki eilen positiivisen raskaustestin. Asun saman katon alla puolisoni ja esikoistyttäreni (10/2014) kanssa. Raskauteen suhtaudun aika ristiriitasesti. Lapsi olis kyl tervetullut, mut tää raskauden alkuajan epävarmuus vaan pelottaa. Pidetään siis sormet ristissä, et tällä kertaa raskaus etenis ihan normaalisti!
 
Tasan viikko ekaa ultraan. Aika jännää :) aika näyttää onko kaikki hyvin. Edelleen stressitön olo.. ja palelee ja jäätävä väsymys. Turvotus ihan omaa luokkaansa :D onko muilla turvotuspallomahoja. Iltaisin ihan valtava...

Onnea ultraan! Ja voi että, tuo turvotus... Mulla turvottaa äärimmäisen herkästi jo muutenkin, joten tämä raskausturvotuskin on jotain ihan älytöntä :grin Välillä ei meinaa uskoa, että ihan alussa vasta ollaan...
 
Odottelen rauhassa vielä viikon ja tuun sit kertoo miten kävi...toivottavasti pääsisin tähän ryhmään kunnolla mukaan,päivittäin käyn lukemassa nämä kommentit
 
iiidduska. meillähän on sitten ultrat samana päivänä :D Mihin aikaan sulla on? Itellä 8.20

Ja kiitos kaikille, lueskelin vielä omakantaa ja sinne oli kirjattu löydöksiin että "vanha" hematooma.. Eliii.. Onks se parempi vai huonompi juttu.. o_O No eipä auta kun odotella, just nyt on kaikki hyvin ja nautin niin kauan kun voin.

Ja turvottaa kyllä, ihan hirveesti :'D

Tervetuloo RvD :) ja Waterlilyn kuulumisia myös odotellaan!
 
Neelix, tuo mun kuva on tasan 7+2 eli ehkä jotain sen suuntasta? :p Tosin kuvia sain enemmänki.. Muutaman :D
ok, eli jotain tuon suuntaista voisi olla odotettavissa :)
paljon oli muuten hintaa tuolla ultralla? pitikö sulla viikot ihan paikkansa?
oli pakko muokata, kun ei tullut ajatelleeksi kysyä noita kysymyksiä :D
 
Muokattu viimeksi:
Ihania nuo ultrakuvat! :love7 Ja onnea kaikille uusille! :happy:

En millään malttais oottaa viikon 12 ultraa...Ajan sain eilen neuvolasta tuonne 21.12 eli juuri ennen joulua, paras lahja ikinä nähdä oma pieni siellä sitten :joyful: Sitten jouluaattona kerrotaan kaikille sukulaisille ultrakuvien kera ilouutiset :Heartred Neuvolassa oli eilen kiva käydä, sain paljon uutta infoa viime vuodelta uusituista asioista. Kaikki arvot olivat kohdallaan ja neukkutäti todella mukava. Otin siellä samalla myös kausi rokotteen jota siellä minulle tarjottiin sillä raskaana olevat kuuluvat siihen riskiryhmään. Mitään oireita ei ole rokotteesta tullut, käsi vain hieman kipeä :happy: Tuntu taas tosi jännältä saada iso pinkka kotiin luettavaa...ehkä tää tästä kohta vielä konkretisoituu...:wink
Meillä myös odottelua tuonne 21.12
asti ;) ja tarkoituksena myös jouluna kertoa!!! Tänään soittelin tampereelle ja olin varma ettei ennen joulua aikaa mutta oli :)))
 
Takaisin
Top