Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äh. Sain äsken soiton, että pitäis mennä aamulla varhaisultraan..

Niiden aiempien kipujen takia, vaikka sanottiin verikokeiden jälkeen et jatko seurantaa ei tarvi. Just kun aloin rentoutuu ja nyt jännittää taas et onko sittenkää kaikki hyvin...

Mismi, just vaal.punasta mullakin oli ja kerran kirkastakin verta, pääsin omalääkärin kautta hcg verikokeisiin et nähtii jatkuuko raskaus normaalisti, jos enemmän vuotelee niin voihan sitä käydä oman mielenrauhan vuoks :) Ja siis mulla vuoto oli harmitonta ja raskua jatku, eiköhän oo harmitonta sielläkin <3
 
Mismi peukut pystyssä! Mulla oli viime raskaudessa rv9-16 jatkuvaa verenvuotoa, välillä holahteli kunnolla ja välillä vain pyyhittäessä! tajuton pelko kokoajan mutta onneksi ei aina meinaa pahinta :) syyksi epäiltiin hematoomaa mutta ultrassa sitä ei koskaan löydetty!
 
Kiitos kaikille myötätunnosta..mullahan siis niin alus kun olla ja voi..4+4. Su tein testin.
Esikoisen kans vuosin kans. Mutta sitkeästi tyttö pysyi matkassa mukana.
Inhottavaa.onneks nyt ei ainakaa kipuja ole. Jo useamman kerran käyny vessas ja ei mitää enää.
Mulla on paksut limakalvot ja myomiia ollut aikanaan. Voi olla niistäkin tai sitten ihan vaan jotai muuta.

Pidetään peukkuja ja kiva ku ootte täällä.
Saa avautua tunteistaan. Taidan tehdä raskaustestin kotona..se nyt varmaan totuuden sitte kertoo..tää olotila on vaan ihana kun raskaus on todettu niin en uskalla tehä testiä jos taas sitte murenee..huoh..ei koskaan kohden..heh..avoimin mielin nyt vaan..
 
Olen kohta 21 vuotias. Tein positiivisen raskaustestin lauantai aamuna 14.11 olen ollut huonovointinen ja väsynyt jo pidempään, mutta raskaustestit ollut negatiivisia. Viimeiset kuukautiseni alkoivat 1.10 joten laskujen mukaan olisin noin 6 +4

Alavatsassani ollut tosi paljon repivää kipua, enimmäkseen vasemmalla puolella mutta myös keskellä. Tänään kävin lääkärillä tarkistamassa että onko kohdun ulkoinen vai sisäinen. No kohdun sisällä se oli, mutta sikiö oli erittäin pieni.. lääkärin mukaan noin 5vk. Kahden viikon päästä uusi ultra jolloin selviää onko sikiö kuollut vai onko kasvua tapahtunut ja sydän alkanut lyömään.. olen jotenkin tosi järkyttynyt.. lääkäri puhui että raskaus voi olla ns huono raskaus ja sikiö ei jatka kehitystä. Nyt jännityksellä odotan uutta lääkäri käyntiä.

Elikkä kahden viikon kuluttua selviää kuulunko heinäkuun 2016 mammoihin
 
Mismi, onneks nyt ei oo mitään enää tullut eikä kipuja :) säikäyttäähän se aina vaikka kokemustakin sinulta löytyy että vaikka vuotaa voi silti vauva sinnitellä mukana :)

Tervetuloa kyfi! Kaksi pitkää viikkoa jännitettävää, voisiko olla mahdollista että ovulaatio on tapahtunut vain myöhemmin?
 
Kyfi, tsemppiä odotteluun! Ja itsekkin mietin et onko mahollista et sulla ois ollu myöhänen ovis?
 
Heips! Oon 25 vuotias jännittäjä ihminen joka plussas reilu kaks viikkoa sitte, ja ei ole aikaisempia lapsia. Mulla on hyvin vähä oireita ja jotenki tosi epäuskonen olo, et onko kaikki hyvin ja saan olla onnellinen! Varasin yksityiselle ajan jo ens viikoks, että sais ees hetkeks mielenrauhan.. Laskettuaika olis laskureiden mukaan 9.7! :))
 
Hei! Mun eka viesti koko foorumille. jei! Täällä 20vuotias toistaan odottava, nyt viikkoja 4+6 laskettu on sit vissiin 20.7.

Tokasta yrityskierrosta tärppäsi (samoin ku esikoinenki) eikä vielä muita oireita ku et turvottaa ja hassuja unia näen. :D

Puolitoista vuotta sit sain hätäsektiolla esikoisen ja nyt jännittää miten tän kans käy, haluisin niin synnyttää ihan normaalisti...:sorry: noh tietty tärkeintä et lapsi selviää.
 
Onnea kaikille uusille plussanneille ja voimia vaikeuksien kanssa taisteleville.

Kävin juuri gynellä, joka suositteli ultraa, jotta kohdun ulkoinen raskaus voidaan sulkea pois. Ruskuaispussi näkyi oikealla paikalla, mutta alkiota ei vielä näkynyt. Lääkärin mukaan ok ajankohtaan rv 5+4 nähden, mutta mua ahdistaa tuleeko sinne mitään. Pakko kai se on varata varhaisultra parin viikon päähän. Toivottavasti siellä näkyisi sitten jotain.

Oireet on olleet melko lieviä toistaiseksi. Alavatsassa kipuilee, rinnat on arat ja väsymys painaa.
 
Muokattu viimeksi:
Jänniä aikoja elämme siis!

Mua on alkanut vähän vaivaamaan kanssa.. Tänään ensimmäistä kertaa niin JÄRKKY kipu kohdunsuulla, että oli pakko pysäyttää auto. Tuntui kuin joku olisi sitä repinyt auki ja olin varma että nyt sieltä tulee jotain ja paineella. Ja nimenomaan kohdunsuulla ei kohdussa tai munasarjassa.. Kesti aikansa. Ajoin kotiin ja sama uusiutui sohvalla maatessa. Jos ei huomenna aamulla olisi ultraa jo sovittuna niin olisin kyllä ajanut päivystävälle. Sen verran kovaa oli tämä kipu.. :(
 
fdeeb4171ad7c977c2b39ae1239f3525
 
Ihana pikkuinen siellä jonna eveliina. Malttamattomana odotan ensiviikon ultraa se ois keskiviikkona klo 11.20.. sillon omien laskujen mukaan 7+6 :) ja täällä ois la alustavasti 7.7

Mitäs Waterlilylle kuuluu? Oliko se ultra huomenna ?
 
Ihana uutinen Jonna_eveliina <3

Toivotaan IdaT, että kaikki on hyvin <3 onneksi huomenna sulla jo se ultra.
 
Takaisin
Top