Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
iiidduska. meillähän on sitten ultrat samana päivänä :D Mihin aikaan sulla on? Itellä 8.20

Ja kiitos kaikille, lueskelin vielä omakantaa ja sinne oli kirjattu löydöksiin että "vanha" hematooma.. Eliii.. Onks se parempi vai huonompi juttu.. o_O No eipä auta kun odotella, just nyt on kaikki hyvin ja nautin niin kauan kun voin.

Ja turvottaa kyllä, ihan hirveesti :'D

Tervetuloo RvD :) ja Waterlilyn kuulumisia myös odotellaan!

Mulla ultra 13.00 että mieskin pääsee mukaan, toivottavasti aika menis nopsaa! :grin

Moonuli Taitaa kaikki sukulaiset saada hyvän jouluyllärin :p
 
Heippa kaikille ja tervetuloa uudet! En ole tänne kerinnyt paljon kirjoittelemaan mutta senkin edestä olen lukenut muiden kirjoituksia. Kertaukseksi tosiaan ehkäisy lopetettiin 8/2015 ja 26.10 positiivinen raskaustesti. Nyt rv 7+2 ja huomenna ensimmäinen neuvola jossa sovitaan sitten ensimmäisen UÄ:n aika. Ennestään kaksi lasta, syntyneet -02 ja 03, joten aika on varmaan kullannut muistot tai sitten yli kolmikymppisenä kaikki vain tuntuu niin erilaiselta. Oireet ovat hyvin vaihtelevia. Toisina päivinä ei ole juuri mitään oireita kun vain muistaa syödä säännöllisesti ja toisina päivinä taas väsymys on tosi kova ja samoin myös pahoinvointi...eli aallonharjalta toiselle mennään :)
 
Heippa kaikille!
Väki lisääntyy..mahtavaa..tervetuloa uudet ja sydämet kaikille jo ultran kokeneille..

Kirjoitin vuodosta eilen..tuhrua vähempi tullut ..vain pyyhkiessä. Tein aamulla raskaustestin ja paljon vahvempi viiva tuli kuin sunnuntaina. Että kyllä siä ainakin hormonimäärät kasvaa..jännää vaan aina käydä pissalla..

Varasin kans neuvolan ja kolmas ilmoittautuu: 21.12 ja iltapäivällä..pitää käydä varhaisultra varaamas jonkun viikon päähän..sitten kun sydänääniä alkaa kuulumaan.

Mukavaa illanjatkoa jokaiselle..
 
Ihana kuulla waterlily! :)

Onnittelut kaikille uusille heinäkuun mammoille ja tervetuloa!

Täällä on ekat ällötykset tulleet mukaan kuvioihin. Ei mitenkään pahasti, mutta ajoittain öklöttää kaikki. Tänään töissä työkaveri avasi tonnikalapurkin mun vieressä ja mulla meinas yrjö lentää hajusta. Hyi! :O
Ja sit semmoset alamahanipistykset ja vihlaisut on lisääntyneet ihan huimasti. En ole vieläkään soittanut neuvolaan, onko paha? ajattelin perjantaina, kun on vapaapäivä. Ei ole huvittanut töistä soitella.

Hyviä fiiliksiä kaikille! <3

mimulus 5+3
 
Tässähän alkaa jo malttamattomana odottaan omaa ultraa (vielä 2vko) kun lukee teidän ultrakuulumisia :p
 
Ihania ultrakuulumisia täällä <3
Ja tervetuloa uusille!
Kauheasti ootte ehtiny kirjotella, ei meinaa perässä pysyä :D
 
Oi täällä on jo käyny moni ultrassa...onnea kaikille ihanista uutisista:Heartbigred

Täällä ilmottaudutaan hyvin varovaisin mielin vielä mukaan.
Olen 32 vuotias 2,5 vuotiaan pikkumiehen äiti.
Tuulimunaraskaus todettiin muutama kuukausi sitten viikoilla 10+2, niin aika ahdistunut olo mutta yritän uskoa ja luottaa siihen että tämä raskaus sujuu hyvin.
Täytyy kyllä ultraa varailla heti tuonne 7+ viikoille.
 
saadaa hyvä joululahja sukulaisille ku näytetää ultrakuvat kertomisen yhteydes :) btw. ketään varsinais-suomesta? turku, masku, laitila, uusikaupunki?
 
Vähän sama ajatus on meilläkin kun jonna_eveliinallakin :-) joulu aattona aateltiin sukulaisille tehdä semmonen paketti missä on ilmapallo joka viittaa raskauteen ;-) en kyl malta oottaa että nään kaikkien ilmeet ku ne avaa sen :-D
 
Täällä ollaan porua vääntäen heitetty eka ab-tabu huiviin. :( Crp oli 73, niin lekuri meinas että kannattaa antibiootit alottaa. Ite oon vain niin raskauden aikaista lääkitsemistä vastaan, jotta kova paikka oli tuo kuuri alottaa. Konsultoin kolmea eri lääkäriä ja neukkutätiä ja kaikki olivat sitä mieltä, että kyllä kannattaa kuuri syödä, kun bakteerin aiheuttama tulehdus kerran on. Mun parhaan kaverin äitee oli taas sitä mieltä, että ehdottomasti ei mitään lääkkeitä raskauden aikana ja hän on tohtoriksi itsensä väitellyt terveydenhoitoalalta. Mutta kiva kuulla iiiduska, jotta sun kokemustenkin jälkeen ihan terve lapsukainen sieltä putkahti, Keuhkokuumetta tai keuhkoputkentulehdusta mullakin epäiltiin.
Yllä olevaan viitaten (osasinkohan lainata tuon tuohon oikein) olin tänään lääkärissä crp:n kontrollissa ja se oli vain noussu! Nyt oli 90 ja lääkäri pyys vain odotella vielä perjantaille ja sit uudestaa verikokeisiin. Mä ite luulen, että tää kyllä on keuhkokuumetta. Mä todella ihmettelen miksi oli noin korkea, kun tänään on ollut kuitenkin ensimmäinen kokonaan kuumeeton päivä ja yskinykin oon vähemmän. Kai mulla joku keuhkosyöpä vähintään siellä on vaikken tupakkaa edes polta...Raskauden muita oireita jatkuvaa nälkää (kolmen tunnin välein on saatava ruokaa) ja tissien arkuutta lukuunottamatta mulla ei ole. Tervetuloa uusille minunkin puolestani! <3 RV 5+3
 
Heips! Mä vasta nyt löysin tänne elikkä tääl mennään "jo" rv 7+5 ja la 1.7.2016 ainakin tällä hetkellä. Tänään oli eka neuvola, ultra vasta joskus joulun tiennoilla. Tää on eka raskaus ja oon kyllä kokenut aika stressaavaks tän epätietoisuuden. :/
 
Mitä mieltä olette, mulla suunnitelmissa että voisi joulun tienoilla myös kertoa, silloin on käyty jo varhaisultra ja eka neuvola, vai onko jo liian aikaista tuolloin? Silloin olisi 9vko menossa.. toinen tietty et uusvuosi tai mun syntymäpäivä tammikuussa
 
Takaisin
Top