Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muakin jännittää mahdottomasti sen edellisen keskenmenon takia :( Onneksi on tällainen ryhmä jossa kaikki on samassa tilanteessa, ei tarvitse jännittää yksin <3
 
Mä menin hätäpäissäni viimeks keskeytyneen keskenmenon jälkeen hankkiin kotidopplerin... Vaikka monet sanoivatkin ettei kannata.. Mutta mun täytyy sanoa että mun kohdalla oli hyvä hankinta! Joka kerta kuului Sydänäänet hyvin, ja vähän rajoittui jatkuva soittelu lääkäriin ja neuvolaan! Vaikka tietenkään ei aina tarkoita että jos Sydänäänet kuuluu niin kaikki hyvin. Kyllä se aina hätää rauhoitti kun sai kuunnella pikkuisen hyvää sykettä :) onko muilla kokemusta näistä kotidopplereista?
 
Nyt on vähän rauhottuneempi olo kun lääkäri teki eilen sisätutkimuksen ja mua rauhoitteli, että kaikki näyttää siltä kuten näillä viikoilla pitääkin. Täysin rauhoittunut en silti ole, vaikka ne pikkuiset tiputteluvuodot ja jomottelut loppui kun ei kuitenkaan eilen ultrattu että voisin olla 100% varma että kaikki on ok! Mulla jotenkin laukkaa mielikuvitus niin lujaa kun oon niin oireeton, ne vähätkin on nyt menneet pois! Tai sitten en vain enää tiedä mikä on oire :happy:

Tervetuloa kaikille uusille! Toivottavasti kaikilla menee hyvin, onhan tässä vielä useita viikkoja aikaa jännätä! :Heartred
 
monuuli, mä kävin eilen ostaan kotidopplerin. Edellisissä raskauksissa ei oo ollu, mut nyt oon ollu ihan vauhkona, että ehkä se rauhottaa :D

Nyt lähen sinne ultraan! :[
 
Oi velmu! En ole siis ainoa :D mä en vielä tästä ole uskaltanut yrittää kuunnella! Taidan odottaa ainakin 9 viikolle ettei paniikki iskee jos ei kuulu ;)
 
Moi! Varovaisesti voisin ilmottautua ryhmään iloiseen. Toista Ehkä odotellaan. Kuukautiset aika säntilliset ja nyt tänään jo 4 päivää myöhässä!testi näyttää negaa MUTTA.Edellinen raskaus mulla näkyi raskaustestissä vasta viikolla 8!!!tänään olisi siis 4+6 laskurien mukaan.
Mutta muuten olo on IHAN VARMA joitain pieniä oireitakin on ollut havaittavissa!
Tsempit kaikille varsinkin tähän ensimmäiseen 12 viikkoon. Se on Piiiitkä aika odotella! Jotenkin se loppu menee sit nopeammin
 
Heippahei!
19 vuotias espoolainen heinämamma liittyy seuraan! tällä hetkellä 4+4 menossa kuukautisten mukaan, varhaisultraa odotellaan jonka jälkeen eka neuvola käynti ☺ oireita... niitä löytyy!
Rinnat kipeät, närästää, etoo, huimaa, ei meinaa uni tulla iltaisin ja aamulla herää aikaisin, menkkamaista vatsakipua silloin tällöin. Testi plussaa maanantaina ☺ taustasta sen verran että endometrioosia sairastan ja olimme jo lapsettomuushoidoissa kun noin vuosi yritystä takana. Munatorvien aukiolotutkimus olisi ollut seuraava homma, mutta eipä tarvinnut mennä♡
 
Ultrakuvat on ihanaa katseltavaa! Niistäkin voisi joku noheva oman ketjun perustaa, mihin saadaan sitten masuasukkien ekat potretit ihmeteltäväksi! :)
 
Menkoista 7+2, mutta ultran mukaan 6+6 ja jatketaan tolla ekalla eli ei muutettu laskettua aikaa :)
 
Ihanaa Velmu, että kaikki hyvin! :)

Ja tervetuloa taas teille kaikille uusille!

Minä oon nyt täällä toista päivää pojan kanssa kotona sairastamassa. Olo on niin uupunut jatkuvasti ja ihme alavire hallitsee ajatuksia eikä töissä jaksaisi käydä. Joululomaa odotellessa. :sad001

7+3
 
Takaisin
Top