Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei kaikille! Minäkin tahdon mukaan! :).
Olen 36v esikoistani odottava nainen ja arvio lasketusta ajasta on laskurin mukaan 15.7.
"Yritystä"/toiveita/haaveita lapsesta takana lähes 15v ja nyt ensimmäisen IVF:n jälkeen löytyi kaksi viivaa raskaustestistä, joten olo on tällä hetkellä epätodellisen hämmentyneen onnellinen!:happy093
5+2
 
yllätyin itsekkin kuinka paljon porukkaa täällä on ja varmasti tulee vielä lisää :Heartred ja muutenkin ryhmä on aktiivinen,tämä on ainakin mulle ollu hyvää vertaistukea, vielä kun ei oikeen voi läheisten kanssa jakaa näitä asioita :cat:
 
Hyvä että saa jollekkin puhuttua ja kyseltyä! Meilläkin ajateltu vasta np ultran jälkeen kertoa! Kauhean pitkä aika odottaa kun jo tekisi niin mieli kertoa kaikille :) tänään piti lähteä vanhempien luokse kyläilemään mutta sohvalla mennyt päivä! Tajuttoman huono olo, oksettaa jatkuvasti eikä mikään ruoka menisi alas... Hedelmät menee Kyllä! Mitä ruokia olette huomanneet auttavan huonoa oloa tai mitä pystyneet syömään huonon olon tullessa? :)
 
Hyvä että saa jollekkin puhuttua ja kyseltyä! Meilläkin ajateltu vasta np ultran jälkeen kertoa! Kauhean pitkä aika odottaa kun jo tekisi niin mieli kertoa kaikille :) tänään piti lähteä vanhempien luokse kyläilemään mutta sohvalla mennyt päivä! Tajuttoman huono olo, oksettaa jatkuvasti eikä mikään ruoka menisi alas... Hedelmät menee Kyllä! Mitä ruokia olette huomanneet auttavan huonoa oloa tai mitä pystyneet syömään huonon olon tullessa? :)

Mä popsin viinirypäleitä aika paljon :)
 
Mulle maistuu hedelmä smoothiet, joissa paljon eri hedelmiä,jogurttia ja tuoremehua :p Myöskin ruokaisat salaatit (kuten kanasalaatti) ja keitot :happy:
 
Mä vaan syön mitä sattuu sillä hetkellä tekemään mieli :) pääasia että jotain laitan suuhun parin tunnin välein...kahvia en siedä nyt ollenkaan...Pelkkä ajatuskin kuvottaa!
 
Waterlily85 sama homma kahvin kans, enne meni vaikka kuinka ja nyt pelkkä haju ällöttää! Mulla menee jotenki raikas alas parhaiten, jäädytetyt viinirypäleet ollut hyviä. Lämpimästä ruoasta melkeinpä vaan keitot ja muut helposti nieltävät.
 
Mulla peruna on helpottanut oloa, tosin mulla enemmän ongelmana närästys.. ikinä ennen oo mitenkään perunasta välittänyt mutta nyt voisin syödä pelkkää perunaa kaikissa mahdollisissa muodoissa. Perunamuusi ♥ :D
 
Hyi kahvi! Maistuu ihan palaneelta :D mulla aiheuttaa vaan hampaiden pesu pahoinvointia. Ruokaa menee ihan älyttömät määrät! Pelottaa jo mitä puntari näyttää kohta :D
 
Aamulla on kamalinta kun mikään ei meinaa mennä alas ja oksettaa. Nyt viime aamuina oon syöny weetabixeja. Sitä ennen juon ison lasillisen tuoremehua ja satsuman. Tänään tein niin et söin muutaman voileipäkeksin sängyssä ennen ylösnousua ja tuntui et se ehkä vähän auttoi siihen kamalimpaan oloon. Lounaaksi maistuu vaan leipä/karjalanpiirakat ja kasviskeitot. Yllättäen iltaisin mun paha olo on viime päivinä helpottanut ja eilen söin ravintolassa tacoja :D nyt ajatus niistä ällöttää!
 
Tässä on pari päivää kärsitty aivan hirveestä väsymyksestä ja pahasta olosta, tuntuu et pystyis nukkuun kellon ympäri. ei pysty mitään lämmintä ruokaa syömään varsinkaan paistamaan mitään ku haisee niin pahalle, ainoastaan hedelmiä, leipää ja jugurttia pystyy syömään. Rahka ja vihannekset kuvottaa aivan kauheesti. Kahvia on pakko saada aamulla mut päivällä mielummin teetä...

Rv 5+2
 
Oireetonta ja itkuista eloa, kaikki ärsyttää ja haluisin vain nukkua. Ei kiinnosta mennä huomenna töihin, mutta on edes muuta ajateltavaa kun siellä alkaa olla kiire..
 
Haluan vielä sanoa teille Ihanaiset naiset kerran :) älkää murehtiko sellaista mitä välttämättä ei tarvi ikinä edes murehtia! KUKAAN meistä ei voi 100% tietää mitä tuolla sisällä oikein tapahtuu. :) murehtia voi sitten jos sille tulee aihetta.

Tiedän että ei ole helppoa mutta jopa minä himostressaaja en jaksa enää mlettiä kun ymmärsin että se vain pahentaa oloa. Malttia valttia ja ihania hetkiä. Kaikilla meillä on vielä pitkä tie, toivotaan että aika kuluu nopsaa ekaan ultraan.

Nyt tortut uunista glögi vain puuttuu.
 
Rauhassa tässä täytyy yrittää itse kunkin olla, varsinkin kun esikoinen on sellainen tunteiden tulkki! Hän huolestuu heti kun näkee että jotain murehditaan.

Voiskin vaikka keskittää nyt energian muuttolaatikoiden purkamiseen ja remontin suunnitteluun, muutettiin Elokuussa omaan kotiin ja kaikki on vähän vaiheessa
 
Ei muutakun kovasti touhuamista :) ei miettimistä tarvi kokonaan lopettaa mutta suosittelen käyttämään energiaa muuhunkin :)

pitäs alkaa pienet villapöksyt neulomaan... en ole moisia ennen tehnyt joten saa nähdä mitä tulee :D

Mies sanoi mulle että olen ollu melkoinen tuuliviiri. :D hermostuin joulutähdille, roskille ku kukaan ei ollu niitä vienyt ja oli ihan pullollaan, autossa oli liian kuuma, ostokset jotka kaatu auton takakonttiin otti pattiin :D kaikki oli sitten siinä melkeen samassa hetkessä hyvin..
 
Mulla myös suhteellisen oireetonta, mutta koitan ajatella, että se on ihan normaalia koska me ollaan kaikki niin erilaisia. Ja, koska täällä moni samaa asiaa miettii. Itse olen ainakin vielä niin alussa, ettei kaikki vielä edes olisi välttämättä edes testanneet plussaa. Kyllä ne oireet ehtii tulla, jos ovat tullakseen. Välillä toki huolettaa enemmän ja välillä koittaa nauttia siitä, ettei tarvitse olla pää vessanpöntössä. Jaksamista siis teille oireileville sekä oireettomille!

5+1
 
minjelmiina: mulla on kanssa jo lista kaikesta, mitä oon aatellut neuloa. Ehkä ar- ultran jälkeen uskallan aloittaa, jos siellä kaikki hyvin Nyt neulomiset menee vielä siskonpojille..
 
Mulla kans menee hermot tietyistä asioista ihan silmänräpäyksessä. Yks työkaveri on tällähetkellä sellanen et en voi sietääkään häntä ja kaikki mitä se sanoo ja höyryää saa mun v-käyrän taivaisiin. Raskasta, oltiin just kolme päivää samassa vuorossa. :D
 
Takaisin
Top