Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
KultaHippu minulla ovat oireet myös vähenemään päin 6+2.
Itse kamppailin samojen ajatuksien kanssa, mutta totesin että on turha stressata sellaisesta mihin ei voi itse vaikuttaa. Vaikka km olisi yleisiä, Mietitkö asiaa siltä kantilta että moniko ihminen tulee jakamaan hyvät uutiset ensimmäisenä nettiin. Uskoisin että monet kirjoittaa nettiin jos joku asia vaivaa tai mietityttää ja haluaa vertaistukea. Tosin iloisia asioita on myös paljon mutta ei kannata lukea nettiä liikaa raskauksia on yhtä paljon erilaisia kun meitä ihmisiä. Kaikki me olemme yksilöitä... jollain voi olla täysin oireeton raskaus jollain ei..

Itsekin mietin että onko tuolla ketään jne. Se kun ei voi edes tietää. Itsellä ensimmäinen raskaus ja oikeasti olen aina ollut kamala stressaaja. Mutta sain todentotta käännettyä kelkan. En stressaa enkä ahdistu ellei ole aihetta. Sitä ei ole. Ekaa neuvolaa odotellessa.

Tsemppiä sinulle :) nyt ei auta kuin kääntää ajatukset valoisammaksi. Olisiko sulla ketään kaveria kelle voisit jutella joka on ollut raskaana? Meillä voi soittaa myös neuvolaan jos jokin asia ahdistaa ja saa keskustella. Ei ainakaan kannata jäädä yksin. Aika kuluu nopeampaa kun ajatukset ei pyöri tympeissä asioissa.
 
Täälläkin yks oireettomana, itse kävin lueskelemassa aikaisempien kuukausien odottajien ryhmiä ja sain vähän helpostusta epäluuloon. Monella oireet aaltoilee ja toisilla ne ei edes oo vielä alkaneet näin varhain. Eli nyt vaan jäitä hattuun, raskaana kunnes toisin todistetaan :p rv5+3
 
Totta! Aikaisemmissa raskauksissa pelästyi oireettomuutta, mutta turhaan kun kaikki päättyi hyvin! Tässä raskaudessa jo osaa ottaa vähän rauhallisemmin :) mutta kyllä tää odotus on aina loppuun asti jännittävää!
 
No niin sieltä se ällötys nyt sitten hiljaa hiipii heti kun seitsemäs viikko alkoi. Kolmas iltapäivä nyt sohvan pohjalla, oksentaa ei tarvi eikä okseta aamuisin eikä näin paljon myöskään iltaisin. Näköjään tässä vaiheessa aina iltapäivisin iskee.. saa nähdä kuinka pahaksi menee, nyt jo jouduin perua huomisen työjutun kun olisi ollut kellon ympäri matkustamista :wtf:
 
Heipä hei, liityn joukkoonne, hieman epäuskoisena. Laskettu aika on 10.7. ja tulossa olisi toinen lapsi. Esikoinen on reilun vuoden ikäinen.

Oireita ei ole oikeastaan minkäänlaisia, mitä nyt kuukautiset ovat jääneet pois :) Edellinen raskaus ja synnytys olivat helpot, toivottavasti jatketaan samalla linjalla.
 
Meillä vanhempaan tulee ikäeroa 3v ja nuorempaan 1v8kk. Meillä tosin tämä kakkonenkin syntyi kk etuajassa.
 
Sain keskenmenon ennen kahta onnistunutta raskautta. Viime raskaudessakin vielä pelkäsin menevän kesken mutta nyt kolmannessa oon vielä pystyny oleen stressaamatta siitä..
 
Sadie mullakin takana 2 keskenmenoa ennen toista lasta, jotenkin ei ennen np ultraa vielä pysty iloitseen täysillä kun viimeksi samaisessa ultrassa tullut suru uutiset! Ja meillä hyvin samanlaiset ikäerot tähän tulevaan kun teillä :)
 
Jestas kun ootte turisseet. Ihan kuutamolla vaikka kaikki mukamas luin. Mä toivoisin että oireet hellittää, ei jaksaisi tätä pahoinvointia kun on arki tässä pyöritettävänä ja töissäkin pitäisi käydä.
 
Ootan kyllä maanantaita ku kuuta nousevaa että saa jutella neukkutädin kanssa puhelimessa. Odotan taas kauhulla yötä ja kauheita jomoja. :D synnyttääkki pitäs ens vuonna. Voi voi
 
Meillä on esikoisella ja toisella ikäeroa pari kuukautta vajaa 6vuotta ja nyt tähän pieneen heillä tulisi 7,5vuotta ja 1v10kk, jos siis kaikki menee hyvin ja vauva syntyy suunnilleen laskettuna aikana. :)
 
Täältä tulis uus mamma mukaan juttuihin :)

Ensiksi onnea kaikille <3

Täällä ollaan hyvin varovaisin ja pelokkain ajatuksin raskaana. Kolmas raskaus ja toivottavasti ensimmäinen elävä. Eka oli kohdunulkoinen ja toinen päätty erittäin vaikean odotuksen jälkeen kohtukuolemaan rv 31+2.
Mies ja yks ystävä tietää raskaudesta, muuten ei olla haluttu vielä kertoa. Tämä sai alkunsa ensimmäisen letrozol kierron jälkeen ku oli ollu jo useampi ovuloimaton kierto takana. La 20.7 ja eka lääkäri 4.12.
 
meni tuo eilinen päivä herkutellessa, onneks jaksoin vielä illalla käydä salilla .. onneksi ei oo sitä väsymystä juurikaan ollut, hyvin on ainakin tähän asti jaksanut,ainut mikä tässä vie voimia on esikoisen uhma :bounce välillä tiedä mitä sen kanssa tekis kun ei mee mikään perille ja kiukutellaan :evil1 noh, onneksi on muuten ollut helppo lapsi, aika pienestä on nukkunut hyvin yönsä..jaksanut itsekkin kun saa edes yöt nukkua..pakko kai se on uskoa, että nää päivät tosiaan menee eteenpäin vaikka aluksi tuntu matelevan, kohta se 7viikkokin alkais.. nyt siis 6+4, oireet vieläkin tosi lievät.
 
Tervetuloa taas kaikille uusille odottajille, meitä on jo iso porukka :)

Minjelmiina sulla on nyt kyllä ihanan stressitön asenne, oon yrittäny ottaa mallia :p vaikka välillä on vaikeeta...

Nyt rv 6+ 6 :) keskiviikkona ultra, toivottavasti pikku sydän pomppii näytöllä :)
 
Waterlily. Pakko vaan koittaa. Jos olisin jatkanut samanlaista alkustressiä niin olisi mennyt vasta viikko plussasta. Niin hitaasti aika kuluu.

Joo ja taas kahden aikaan iski se jomotus :D ei vuotoja ei huolia mutta hemmetti. Mukava mennä nukkumaan ku tietää että seuraavaksi kun herää niin saa mennä kippuralle.. kaksi viikkoa ois ultraan huomenna...
 
Takaisin
Top