Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
KTJ, nytkun kysyit niin ei ollut ollu kauaa :o
mimulus ja jomppa, aamun koitin soitella neuvolaan kun eka neuvolaa oisin tahtonut varailla mutta ei sielä vastattu :/ aattelin huomen aamulla soitella uudestaan.
SiniApila, voi kun toivon että olisit oikeassa! :'(
fox, tein clearblue sen viikkonäytöllisellä tänään sen ei raskaana. :(
 
No se voisi selittää sen negan, jos pissa ei ole ollut kauan rakossa. :) Eikös jossain ohjeessa lue, että olisi hyvä olla vähintään neljä tuntia pissaamatta ennen testin tekoa? Itse teen aina aamupissasta, koska en halua vääriä negatiivisia tuloksia ja stressata ja harmitella niitä.
 
Tekis mieli tehdä jo illalla uusi :o tai aamulla.....
Muoks, Hui! Nyt viiltää alamahaa pahasti! Mitähän tarkoittaa...
 
Muokattu viimeksi:
No kyllähän nuo sun testit ihan selvästi positiivisia on! :) luulen kans että syy negoihin löytyy virtsan laimeudesta. Mielenrauhan vuoksi testaisin kans vielä, ainakin aamulla. Miksei jo illallakin, jos jaksat vähintään kolme tuntia pidättää.
 
Marketti täälläkin viiltelee välillä vatsaa kovastikin. Toivotaan, että plussa näkyy aamun testissä :)
 
Marketti peukut pystyssä, että siellä ollaan vahvasti raskaana! :)

Tervetuloa uusille :)

Pikkukonnako pyyteli salaiseen ryhmään? Taidan itse liittyä vasta jos ultrassa kaikki ok...tällähetkellä pelottaa/ahdistaa tää odotus...tulossa todellinen piinaviikko! En tiedä miten jaksaisin kokea kkm uudestaan..edellinen vielä vahvasti muistissa ja siitä olisi ollut laskettu aika ensi viikolla...samaan aikaan kun nyt odotan näkeväni tämän pikkuisen ultrassa...elämä on....anteeksi negatiivisuus. ...jonnekin pakko vähän purkaa tätä huolta :oops:
 
Tervetuloa uusille! Oottepa ahkerasti kirjotellu (:

Marketti täältäkin peukut pystyssä. Uskon myös, että negatulos johtuu siitä, että ei tarpeeksi pitkään virtsa rakossa. Ilmoittelehan aamulla mitä testi näyttää <3
 
Marketti tsemppiä ja toivotaan parasta! :hello Mullakin usein alamahassa viiltelyn tunnetta mutta niin oli esikoisenkin kanssa, joten taitaa ihan normaalia olla tai ainakin itseni käsken uskomaan! :rolleyes:
 
Kiitos tsempeistä!♡ täällä kivut ylty niin että välillä piti kaksinkerroin heittäytyä, nyt vähän jo helpottaa ja muuten maha kuplii ja mölisee.. voi jehna et pelottaa! Waterlily85, tsempit sinullekkin! ♡♡
 
Kovasti tsemppiä kaikille täältäkin!

Täällä päivät ja viikot vilisee nyt silmissä, kun töissä on kunnon hässäkkä päällä. Ja onneksi näin. Tiedän sitten kun pahoinvointi alkaa, niin ne päivät on NIIN PITKÄ :dead:
 
Tää vois ilmottautua tänne ja...tänään aamulla tein hailun plussan ja pitihän sitä hakia apteekista vielä yks digitesti lisäksi. (Tänään siis viikot 4+2 ja LA olis 17.7. hedelmöitymisajan mukaan ja viimesistä menkoista laskettuna 18.7.) Aattelin jotta teen sen vasta aamulla, mut enhän mä ny malttanu aamuun odottaan, vaan tein sen tuossa muutama tunti sitte. ;) Raskaana 1-2vko tuli näytölle. Aamulla jos oisin tehny, olis varmaan ollu jo +3vkoa. Eli uskottava se on, niin hurjalta kun kuulostaaki, raskaana ollaan ja suunnitellusti. Tämä pikkukakkonen nappasi kiinni toisesta kierrosta, joten aika lailla nopsasti. Esikoinen meillä on nyt 1v.9kk, eli ikäeroa sisaruksille tulee n. 2,5vuotta jos kaikki menee hyvin. :)
 
Kiitos Marketti! Pidetään peukkuja jotta myös sinun seuraava testi näyttäisi plussaa, kuten se ihan ensimmäinenkin! :)
 
Mulla tuo vatsan vihlonta nimenomaan paljasti raskauden! Menkkakivut on erilaisia. Kaikki äkkiliikkeet vihloo vatsaan ja aivastaminen on kauheinta. Toivottavasti saat Marketti pian vastauksia, epätietoisuus on kamalaa.
 
Tää vois ilmottautua tänne ja...tänään aamulla tein hailun plussan ja pitihän sitä hakia apteekista vielä yks digitesti lisäksi. (Tänään siis viikot 4+2 ja LA olis 17.7. hedelmöitymisajan mukaan ja viimesistä menkoista laskettuna 18.7.) Aattelin jotta teen sen vasta aamulla, mut enhän mä ny malttanu aamuun odottaan, vaan tein sen tuossa muutama tunti sitte. ;) Raskaana 1-2vko tuli näytölle. Aamulla jos oisin tehny, olis varmaan ollu jo +3vkoa. Eli uskottava se on, niin hurjalta kun kuulostaaki, raskaana ollaan ja suunnitellusti. Tämä pikkukakkonen nappasi kiinni toisesta kierrosta, joten aika lailla nopsasti. Esikoinen meillä on nyt 1v.9kk, eli ikäeroa sisaruksille tulee n. 2,5vuotta jos kaikki menee hyvin. :)


Tervetuloa mukaan! Meillä esikoinen 1v8kk ja tulin myös raskaaksi toisesta yk:stä :) oli aikamoinen yllätys kun esikoista yritettiin melkein vuoden päivät.
 
Täällä taitaa ehkä olla kaikki hyvin ! :) testiä en tahtonut tehdä kun fyysiset oireet ovat nyt huomattavasti voimistunut ja vatsan nipistely tullut uutukaisena oireena. Jotenkin sydän sanoo että luota ny vaan kehoosi ja jätä ne typerät testit, _aika_ näyttää varmuuden kaikelle :) voi olla et oon eri mieltä huomen aamulla mut jos, ni testailen sitten :D neuvolaan yritin soitella mut vastaajaa menee, blääh..
 
On kyllä taas semmonen tyhmä olo että voinko muka olla raskaana :D sunnuntaina tehty 3+ digi ei saa mua uskomaan. Varmaan vasta eka ultra herättää todellisuuteen :D

Mites teillä muilla?

5+6
 
Samat fiilikset! Kun viikonloppuna oli niin etova olo ja nyt ei enää niin epäusko valtaa mielen vähän väliä.. Mutta sitten taas pitää juosta pissalle ja mahassa vihlaisee ja epäusko katoaa hetkeksi :D
 
Takaisin
Top