Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä vaan kun luin sen niin kuulosti niin tarkalta, että laitetaan pois jos ei viestinäärät täyty :D Pitää kahtoo se säännöt vielä uudestaan ja kattoa liittyskö sitten sinne.
 
Liity ihmeessä! :) muut käyttäjäthän sen ilmiannon ilmeisesti sit tekee jos näyttää, että joku siellä listoilla roikkuu mutta ei koskaan mitään kirjoittele. Ja jos pitää vaikka forkkataukoa, on reissussa tms. niin ilmoittaa vaan siitä niin ei sieltä sillon ketää sinä aikana potkita ulos :)
 
Heips pitkän kirjoittelutauon jälkeen ja onnittelut kaikille uusille plussanneille! Mä myös olisin toivonut sellaista fb-ryhmää meille heinäkuun mammoille. Edellisten raskauksien aikana oon aina semmoiseen kuulunut. Silloin juuri tätä kautta "pääsi liittymään". Nykyäänkö semmoista ei saa täällä mainostaa? Täällä kaikki hyvin. Ei oireita, ei vuotoja. Clearbluen testiin tullut 3+ ja ihan luottavaisin mielin odotellaan. Entuudestaan 2 poikaa niin olisi vähän tyttö toiveissa, jotenkin vain semmoinen olo, että poika sieltä taas tulee. Mutta rakkaitahan ne kaikki, oli sitten poikia tai tyttöjä. :)
 
Onnea uusille plussanneille! :)

Itselläkin osa oireista vähän kadonneet/laantuneet, eivät ole yhtä vaimakkaita kuin viikko sit. Rinnat on kyl kipeet, väsymys nostanut päätä parin päivän aikana, vessas pitää rampata useemmin ja repäisykipua tuntui tänään pienen hetken. En ole neuvolaan vielä soittanut, jospa sitä huomenna soittais. Miten teidän miehet on reakoineet raskauteen? Meillä mies on välil innostuneempi kuin minä :)

Meillä puoliso alkaa vähitellen ymmärtää mitä on tapahtumassa. Sanoo, että suojeluvaistot on jo heränneet. Katsotaan miten sujuu hänen ylihuolehtivaisuuden ja miun mielialanvaihtelujen kanssa :D Yksi ensimmäisistä huolenaiheista oli, että kai me sitten muistetaan parisuhde vauva-arjessa <3 Mutta innolla odotetaan yhdessä.
 
Meillä mies tuntuu olevan enemmän innoissaan tästä toisesta raskaudesta kuin minä! :joyful: Ensimmäistä kun odotin niin mien ei oikein osannut suhtautua siihen kun ´kai tähän ajatukseen tottuu´ ihan vaan sen takia koska asia oli aivan uusi ja outo. Myöhemmin raskauden kuluessa mies alkoi innostua ja lapsen synnyttyä on ollut ihana seurata miten ´rakastunut´ mies on ollut vauvaan. Nyt kun kerroin plussa testistä niin miehen reaktio sai melkein tipan minulle linssiin kun oli niin onnellinen ja iloinen :happy093Tasaisin väliajoin kyselee tarvitsenko jotakin tai onko olo huono :grin
 
Täällä miespuolinen odottaja koittaa esittää kylmän viileetä ja viileesti yrittää ohittaa mun sekoilustressi mitäjos kohtaukset :D kaikki menee kuulemma hyvin.. just, mistähä hää voi sen tietää?!? :D mut toosi innoissaan hänkin ♡ onko täällä muuten muita nuoria alle kakskymppisiä? :o
 
Meil kans ukko yrittää esittää viileetä mut tiedän et on sisältä yhtä innoissaan ku miekin ja ehkä vähän peloissaan ku onhan tää hyppy tuntemattomaan mut eiköhän siitä selvitä, aika hyvin ukkeli suodattaa meikän mielialan vaihtelut :-) varasin just varhaisraskauden ultran :-) iikk ei jaksas odottaa :-)
 
Täällä miespuolinen odottaja koittaa esittää kylmän viileetä ja viileesti yrittää ohittaa mun sekoilustressi mitäjos kohtaukset :D kaikki menee kuulemma hyvin.. just, mistähä hää voi sen tietää?!? :D mut toosi innoissaan hänkin ♡ onko täällä muuten muita nuoria alle kakskymppisiä? :eek:

Minä täytin just 20... :happy:
 
Miten voi vastata jonkun kirjotukseen? :D
Mä itse käytän kännykkää ja tässä se toimii niin et, painat sitä tekstiä kerran mihi haluut vastata. Ku oot napauttanu nii tulee yläkulmaa teksti "lainaa" ja painat sitä nii pystyt vastaamaan :)
 
Heips pitkän kirjoittelutauon jälkeen ja onnittelut kaikille uusille plussanneille! Mä myös olisin toivonut sellaista fb-ryhmää meille heinäkuun mammoille. Edellisten raskauksien aikana oon aina semmoiseen kuulunut. Silloin juuri tätä kautta "pääsi liittymään". Nykyäänkö semmoista ei saa täällä mainostaa? Täällä kaikki hyvin. Ei oireita, ei vuotoja. Clearbluen testiin tullut 3+ ja ihan luottavaisin mielin odotellaan. Entuudestaan 2 poikaa niin olisi vähän tyttö toiveissa, jotenkin vain semmoinen olo, että poika sieltä taas tulee. Mutta rakkaitahan ne kaikki, oli sitten poikia tai tyttöjä. :)
Laitoin sulle viestiä :)
 
Takaisin
Top