Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mies on selvästi tästä raskaudesta innostuneempi entä ensimmäisen kohalla. Vissiinki kun tietää, että mitä sieltä odotettavissa. Ekan kohalla ei oikein älynnyt koko asiaa kunnolla vasta kun sitten, kun lapsi syntyi:)
 
Tein tuossa tunti sitten positiivisen testin ja yritän ymmärtää mitä se tikku mulle kertoo :) Tämä tyyppi joka nyt ilmoitti olemassa olostaan (tosin varovainen olen kun tänään pitäis menkkojen alkaa mutta semmosta raskausvihlontaa oli pari päivää, arvasin siitä että nyt on muuta kuin menkat tulossa) on minulle neljäs ja mieheni toinen. Muut lapset ovat syntyneet -97, -00 ja -14..ikäeroa on siis ensimmäisen ja viimeisen välillä, mutta ei se mitään :)
 
mä tein silloin tosi alussa ekan positiivisen ja sit tuli nega.. mut tää minkä tein ensin oli sellanen herkkä testi ja toinen semmonen mikä ois pitäny tehä vasta olettettujen kuukautisten alkamispäivänä/jälkeen.
mutta kun ei kuukautisia sitten kuulunu ja sen jälkeen tuli positiivisa testejä niin pakko se oli uskoa.
 
Mä tein pari viikkoa sitten positiivisen ja samalla viikolla negatiivisen.. viikon odotin ja viime viikolla tein positiivisen ja aloin uskomaan että raskaana ollaan! :) mutta nyt taas negatiivinen.. nyt jurppii ja itkettää. :(
 
Marketti teitkö kaikki testit aamuvirtsasta? Ite tekiin eka semmosen halvan tikkutestin päivällä ja se näytti neg ja sit seuraavana pvä aamulla digitestin niin oli positiivinen.
 
Molemmat positiiviset aamupäivällä ja ekan negan aamulla ja tämän nyt tulleen negan nyt iltapäivällä kun oli tosissaan hupitestaus vaan :/
 
Menkat kaksi viikkoa myöhässä ja nuppi mielellisesti sekaisin, ajoittaista pahoinvointia ja hurjaa väsymystä.. oireet nyt voi johtua muustakin mut ei kyllä selitä menkkojen pois jääntiä :o muoks. Niin ja julmettu turvotus!
 
Voi himpura marketti! Ovatpa tyhmiä testejä. :/ mikä dpo sulla on, minkä merkkiset testit? Toivotaan nyt että kaikki olisi hyvin ja olisit visusti raskaana.
 
Onko sulla kuvia niistä sun testeistä? Pistä tänne, niin ihmetellään porukalla?
 
Oliko sulla tänään iltapäivällä ollut virtsa kuinka kauan rakossa ennen testin tekoa, marketti?
 
Tk:hon pitäisi päästä verikokeeseen! Ja siitä hcg:n mittaus niin varmasti tulee oikea vastaus.
 
Marketti, soita neuvolaan jos pääsisit sinne viel viemään virtsanäytteen? On kyllä kummaa et positiivista ja negaa peräkkäin. :/ voi kunpa kaikki kuitenkin olisi hyvin!
 
Marketti Raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan! Oon kuullut että vääriä negoja voi tulla muttei vääriä plussia eli nyt vaan syvään henkeä ja vaikka teet uuden testin aamupissasta parin päivän päästä jos siltä tuntuu :)
 
Takaisin
Top