Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hups, sorry fb jutuista ReginaVeritas :)

Ja ei oo oloja vielä suuntaan tai toiseen.. Enemmänkin olo, että onko tuola mahassa edes mitään elämää. Toivottavasti.. :confused:
 
Täällä myös sama olo unelmahommaan oon haastattelussa ollu ja nyt vielä jatkoon päässyt ja nyt jännätään kuinka käy. Pelottaa jo valmiiksi sitten jos työhön pääsee miten kertoa että enpäs olekkaan hirveän kauaa töissä.mutta mukava että täällä on samanlaisia tilanteita muillakin, jotta voi sitte jos sellanne tilanne eteen tulee kokemuksia jakaa. :)
 
esikoisesta tuli jossain vaiheessa ihan poika olo, ( mutta en kuitenkaan näin alussa osannut aavistaa vielä mitään :happy7
ja poikahan sieltä sitten tulikin.. Täytyy nyt odottaa vielä jonkun aikaa jos joku etiäinen sattuiski tulemaan :evil6
Varmaan kyllä tässäkin otan rakenne ultrassa selville kumpi olisi tulossa, jos vain sinne asti pääsee ja pystyy näkemään.
vielä 2viikkoa pitäs kestää ennenku sinne ultraan pääsee.. huhhu.välillä tuntuu että asiat pyörii vaan tän raskauden ympärillä ja välillä taas havahtuu ,kun on saanut jotain muuta ajateltavaa...
 
Mulla ei ollu kyllä viime raskaudessa mitään tyttö tai poika oloja ja vattastaki veikkasivat molempia :D nyt on kyllä tosi epätodellinen olo että onko sitä oikeasti raskaana, ei jotenki "haluta" soittaa neuvolaan ja varata aikaa ko jos sitä ei olekaan. Ekan kans taisin soittaa heti seuraavana päivänä : -) täytynee tilata netistä pari testiä lisää nii varmistuu, on nimittäin sen verran pieni paikkakunta että hyvä tuuri oli ettei kukaan tuttu bongannu mua testi ostoksilla, viime vuonna foolihapotkin tilasin netistä ettei kukaan vaan hoksaa :D
 
Hei, en oo ennen tämmösillä forumeilla ollu mutta nyt kirjauduin.. 25-vuotias.. naimisiin vasta mennyt ja meillä myös tärppäsi heti häiden jälkeen mutta päätyi ensimmäisessä ultrassa suruun kun kävi ilmi, että oli keskeytynyt keskenmeno.. :( aika kova paikka oli... nyt uudelleen raskaana varautuneemmalla mielellä... mutta jospa nyt kaikki menis hyvin ! laskettu aika näyttäs olevan 9.7.16
 
Viimeksi oli niin varma olo tytöstä ettei olisi edes varmistusta tarvinnut. Ostin alusta asti tyttöjen juttuja vaikka rakenneultraa ei edes ollut ollut vielä. Nyt sitten taas -ei mitään oloa. Ei niin mitään kumpaankaan suuntaan :rolleyes:

Loppuviikko on mennyt todella nopeasti töiden merkeissä. Viikot poksuu :hello2
 
Moikka! Täällä plussan tehnyt 23-vuotias huutelee! Esikoinen täyttää joulukuussa 2-vuotta :) Nyt siis ollaan rv 5+1 ja eilen ensimmäisen kerran oksennettu.. LA ois 7.7 :) Saa nähdä! Esikoisen LA oli 22.12 ja syntyi 16.12. eli viikkoa etukäteen :) Kaikille onnea plussauksista ja tarrasukkia pienille <3
 
Radio92 samassa mennään! Tervetuloa joukkoon :angelic:

Mull oli tänään eka kertaa pala kurkussa ja kunnolla etova olo kun oli nälkä saa nähdä mitä viikon päästä. Jokin verran pistelee joku sukkapuikolla tuolla kohdun suunnalla. Eikös näinä päivinä pitäs alkaa pikkusytän tykytteleen :Heartred
 
Eii älkää puhuko vielä oksentamisesta :dead: Tämän mamman on aivan pakko olla täydessä elämänsä kondiksessa vielä 19.11. kun esiinnyn seminaarin virallisena puhujana. Sen jälkeen saa tulla, mutta ei missään nimessä pahana! :wtf:

Joulukuussa työt helpottaa joka tapauksessa, että sinne asti jos selviäisi edes jotenkin..
 
Moi. Minäkin ilmottaudun mukaan. 4 positiivista testiä tehty :happy: Kyllä jännittää. Ekaa ja toivottua odotellaan. Eka ultra 27.11
 
Onnea plussasta SofieL!

Mua on alkanu iltasin etoon, muutamasti joutunu iha vessaan kipasee mutta vielä ei (onneks) oo mitään ulostullu :|

Maanantaina on se uus hcg verikoe ja mua jännittää jo ihan pirusti..
 
Ootan kauhulla tuota ällötystä. Esikoisesta taisi alkaa joskus viikolla 7-8 vasta ja kesti jonnekin 12-14. Ikinä en kyllä oksentanut.
 
Onnittelut uusille plussanneille!
Toivon kovasti Velmu, että hcg-arvo nousee!!
 
Hei! Täällä 26v oululainen Plussasin tällä viikolla ja vähäb yllätys sinänsä vaikka ilonen sellanen. Esikoispoika nyt reilu 8kk ikänen. Kierto mulla heitelly 27-33, että LA vissiin tuossa 10-14 pv tienoilla jos nyt loppuun asti menee. Toisaalta, mulla alko jotku oireet jo edellisellä kierrolla ja sit nää viimeset menkat oli vähän oudot, että oisko mahollista että oiski jo sillon tärpänny. Maanantaina aattelin hakee vielä sen testin joka näyttää myös viikot. Hirvee liuta jo oireita Esikoisen aikana näin alussa oli vaan väsymys.
 
Hei ja meille Heinäkuisille on nyt täällä salainen ryhmäkin! Pittääpä käydä tarkistaan viestimäärät tässä osiossa, että jokos sinne pääsisi:happy:
 
Miten te muuten arvioitte tota laskettua aikaa? Itselläni edelliset kuukautiset oli 2.10, mutta kierto oli pidempi kuin yleensä. Ensimmäistä kertaa tikutin ovulaatin ja se oli vasta 24.10. Eilinen CB näytti viikkoja 2-3. Kai se tuonne puolivälin tienoille menee :)
 
Mulla alkoi myös edelliset kuukautiset 2.10, mutta tikuttelin oviksen ja se oli vasta 21.10. Tuosta oviksesta oon siis laskenut ja 28päivän kierrolla, kun mulla ei ole tietoa mun kierron oikeesta pituudesta..:p Eihän se LA vielä ole kuin suuntaa antava, ultrassa sitten muuttavat jos on tarvetta!:)
 
Takaisin
Top