Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä taas ollaan työttömänä. Kk sitten jäin pois. Ei tässä nyt hätää ole mutta oishan se vakipaikka ollu parasta tässä tilanteessa. Sitä ei ole vuosien yrityksestä löytynyt ja mielestäni ei ole syy lykätä vauvahaaveita sillä talous on ihan hyvällä mallilla kumminkin :)
 
Ainut kynnys on hakea nyt töitä siis pidempiaikaisia! Työmarkkinoille korkeintaan toukokuun loppuun asti joten saapa nähdä löytyykö. Pitää toivoa parasta.. :)
 
Asioilla on aina tapana järjestyä! Ja kaikki aikanaan! Esikoisen tein parikymppisenä, olin opiskelija ja yh ja toisella puolella Eurooppaa kaukana kotoa, se vaati jo vähän organisointitaitoja :grin Mutta sitä sanotaan, että hätä keinot keksii! :hilarious:
 
Lisäsin itseni juuri Heinäkuiset 2016 - listaan. Positiivinen testi tehty viime torstaina. Luomuraskauden piti olla ihme (todennäköisyys 0%), mutta aikamoinen yllätys tuli! Esikoinen (3,5v) saatu hoidoilla.

En ole lukenut kaikkia aiempia kommentteja. Ryhmä on ollut korvaamaton apu ja toivon samanlaista apua myös tähän mahdolliseen toiseen.


-- Ylläpito on muokannut viestiä
 
Last edited by a moderator:
Pakko kysyä viisaammilta: mulla on ollu tähä asti jonkiverra raskausoireita mutta tänää ei oo ollu mitää oireita koko päivänä. Onko syytä huolestua?
 
MariM, ei todellakaan ole syytä huolestua. :) Täysin normaalia "vaihtelua". Toisilla oireita on enemmän ja pidempään kuin toisilla.
 
Okei, kiitos vastauksesta :) täytyy varmaan nyt sit vaa nauttia siitä ettei oo pahoja oireita. Niitä kerkee varmasti vielä tulla :)
 
Heippahei! Täällä tänään testi näytti vahvat kaksi viivaa :) miehen kans ehdittiin jo sopia että siirrellään vauvahaaveita vähän myöhemmälle mutta taidettiin olla jo myöhässä :D minä oon siis 23v ja kotona asustelee meidän lisäksi myös kohta 10kk ikäinen poitsu :) laskettu aika näillä näkymin 6.7.2016
 
Hei kaikille ja onnea plussista! Plussasin itse tällä viikolla, LA olisi 9.7 ja ensimmäinen. Minä oon 23v ja avomies 22v. Vauvakuumetta itselläni on ollut useamman vuoden, miehellä vasta tänä syksynä eli vauva on toivottu :). Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta, joista kolme asuttu yhdessä.
 
Hei! Kauheesti ois kaikkia kysymyksiä ja juttuja mitä haluais tietää ku ei voi kavereilta kysellä ku asiasta kerrotaan vasta myöhemmin.:) oon 20v ja plussasin maanantaina ja en uskonu sitä tikkua vaikka selkee viiva oli niin soitin neuvolaan ja kävin vielä verikokeessa varmistamassa ja kyllä vaan raskaana ollaan. La 3.7 näillä näkymin ja ensimmäistä aloin odotella. Joten näillä mennään :)




-- Viestiä muokattu ylläpiton toimesta
 
Last edited by a moderator:
Ihana päivä. Ensimmäinen jolloin on voinut vähän hengähtää ajatuksista ja elää normaalisti. Tuntu että ensimmäiset päivät meni sellaisessa epäuskon pilvessä.. :happy:

Jos tätä vauhtia menee viikot se on äkkiä kuun viimeinen päivä ja eka ultra+neukku...

Piti kääntää vähän kelkkaa. Mitä murehtimaan sellaisesta mitä ei välttämättä tarvitse edes ikinä murehtia! NAUTTIKAA naiset.
 
Ihana päivä. Ensimmäinen jolloin on voinut vähän hengähtää ajatuksista ja elää normaalisti. Tuntu että ensimmäiset päivät meni sellaisessa epäuskon pilvessä.. :happy:

Jos tätä vauhtia menee viikot se on äkkiä kuun viimeinen päivä ja eka ultra+neukku...

Piti kääntää vähän kelkkaa. Mitä murehtimaan sellaisesta mitä ei välttämättä tarvitse edes ikinä murehtia! NAUTTIKAA naiset.

Mä mietin just tänään ihan samaa! Koko raskaus on kyllä yhtä murehtimista eli paras yrittää nauttia siitä kun eipä se murehtiminen mitään auta
 
Onko kenellekään tullut tyttö- tai poikaoloa? Mulla tuli esikoisesta poikaolo hyvin vahvana heti alussa, mutta nyt ei ole oloja suuntaan tai toiseen. :woot:
 
Onneksi olkoon kaikille plussanneille! Hurjaa että nyt jo on uusia heinäkuisia tulossa, kun itsekin ihan vasta äsken mukamas olin vielä oma heinävauva masussa. :D <3

Semmoinen pieni huomautus tässä välissä, että FB-mainostus on foorumilla kiellettyä. Säännöt asiasta voi lukea täältä -> http://forum.vau.fi/threads/facebook-whatsapp-tms-säännöt-lukaise-ne-täältä.1580800/

Ketjua on nyt siivottu aika laajasti sääntöjen vastaisista viesteistä. :( Jatkossa ei tätä tarvitse tehdä, eihän? :)
 
Takaisin
Top