Heinäkuun keskustelut

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bubble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kjeev:  Kyselehän ihmeessä kun käsittääkseni se on melkoinen riski raskaana ollessa [:o]. Mutta olet varmaan jo selvillä vesillä kun kuume on laskenut, muuta hoitoa siihen ei ole kuin runsas nesteytys muta sekin tulee varmaan tässä tilassa sulla huolehdittua hyvin [:)]
 
Olen vähän syrjäsilmällä seuraillut välillä muitakin palstoja, ja kaikilla näyttäisi olevan oma salainen Facebook-yhteisö palstan lisäksi. Nyt kun pikkuhiljaa alkaa kaikilla olla ekat ultrat takana niin mitäs mieltä olette jos perustetaan oma ryhmä? Laitetaan se salatuksi eli muut eivät näe että kuulumme kyseiseen ryhmään, ainoastaan ryhmän jäsenet.
 
Itsekkin naamakirjassa kiinnittänyt huomiota kun parilla kaverilla on siellä mamma yhteisö salaisena. Se vois olla tosi kiva juttu. Mikä olis osuva nimi ryhmälle? [:)]

Voi vitsi jos noi säätiedotukset pitää paikkansa ja ens viikolla olisi yli 30 astetta lämmintä, voi tulla tuskanen viikko... Ladata bussikorttiki ei viiti tommosilla asteilla fillarilla mennä töihin, nytkin jo rupee tekee tiukkaa... [X(]
Ei pitäs valittaa ku kerrankin lämmintä mutta rajasa kaikella.
 
Bofink: Näkyykö se kuitenkin että kuuluu ko. yhteisöön? Ajattelin niin ettei muille näy mitään, jos kaikki eivät halua kaikille paljastaa.

Nimeksi ajattelin jotain suunnilleen 'VAUn tammimammat 2011' tms... [:D][:D]
 
Joo näin sen että kaveri oli liittynyt ryhmään, nimeä en muista enää. Mutta sisältöä en päässyt katsomaan. Koska vaati sen liittymisen.
 
Hmm, pitäisköhän käydä kysymässä helistimestä onko niiden ryhmä täysin salainen. Ne perusti sen jo toukokuussa niin jotenkin luulis ettei se näy muille ollenkaan... 
 
rozie, sinä ilmeisesti osaat värkätä moisia? Voisitko tehdä sellaisen ja ilmineerata täällä?
 
Juu minä ilmottelen, pitänee odotella pari päivää että saadaan molemmille appivanhemmille ilmoitettua jos se tulee mun profiiliin näkyviin niin ei ehdi noitarummut laulaa ennen aikojaan [;)]. Väsäilen viikonloppuna ja laitan tänne tiedon miten voi liittyä [:)]
 
Hei jes! Facebook-ryhmä on oikein hyvä idea. Itellä ku tulee siellä vietettyä suurin osa päivästä. [:D] Ja itsehän olin jo malttamaton ja julkaisin facebookiin ultrakuvan. [:D]

Tänne ei kummempia, olot entisellään, ihan hyvä olo siis. Odotellaan vain np-ultraan kutsua. Lauantaina on kaverin häät ja sit viikon päästä lauantaina serkun häät. Onneks kaikki tosiaan tietää, niin ei tarvii selitellä juomattomuuttaan.
Ja huomenna kampaajalle. [:)] Ei vaan ole hajuakaan, mitä tälle kuontalolleen tekis.
 
Hyvä idea! Olisi tosiaan ihan kiva jos FB:ssä ei näkyisi heti koko maailmalle että Sadepilvi on liittynyt Vaun tammimammat 2011 -ryhmään [:D] En nimittäin itse ajatellut facebookisa huuvella tuttaville vielä pitkään aikaan mitään raskaudesta. Mutta anyways, kyllä minäkin liityn jos rozie moisen pistää pystyyn :)

Kylläpä taas täällä oksettaa ja oksettaa [:'(].... kammottava olo, no olihan tässä jo peräti pari päivää ihan hyvä olo :) Kävimme tänään pyöräilemässä Nallikarin biitsillä ja matkaa kertyi yhteensä varmaan parikymmentä km; olin ihan poikki ja läkähtänyt kotiin tullessa vaikka vettäkin join matkalla eikä edes ollut ylikuuma. Hyvä muistutus, että tässä tilassa pitää muistaa ottaa mahdollisimman rennosti eikä rasittaa liikaa itseään.
 
Sadepilvi: uh, ihan liian pitkä matka [:D]. Me käytiin viime la pyöräilemässä mutta sanoin heti etten kotoa asti suostu polkemaan keskustaan tai Nallikariin joten nakattiin pyörät auton perään ja auto Nallikariin mistä sitten pyöräiltiin keskustaan [:D].

Pitää patistella tuo siippa soittamaan huomenna äiteelleen niin saan sen ryhmän perustettua [8D]
 
Ryhmä on nyt luotu [:)]. On täysin salainen, eli kukaan muu kuin ryhmään kuuluva EI näe että tämmöistä ryhmää on olemassakaan, eikä ryhmään voi liittyä kuin kutsusta.

Liittyminen: Lähetä minulle sähköpostiin se sähköpostiosoite mitä käytät Facebookissa niin lähetän sinulle kutsun ja voit liittyä ryhmään. En halua tänne omaa ko. sähköpostia laittaa kun on omalla nimellä eli minua ei löydy naamakirjasta tällä osoitteella, tämä on nyt vain tätä tarkoitusta varten: tetskui@gmail.com
 
Moikka :)

Tuo FB idea oli tosi hyvä [:D] ite vietän aika paljon aikaa siellä.
Kyllä on vaan ollu ihanaa nyt ko on ollu lämmintä [:)] Huomenna mulle tulee 15 viikkoo täyteen [:D] hitsit että tää aika on menny nopeeta ko vertaa siihen attä kosksa mä sain tietää että oon taas raskaana [:)] Mä tein raskaustestin 2 päivää ennen ko mulla piti ees alkaa menkat ja sitte tui että; raskaana 2-3 viikkoa eli se on miten lääkärit sen laskee eli oikeesti mä olin sillon vasta 1-2 viikkoa [:D] aika jännää, no ei tässä oo ku VAAN 25 viikkoa jäljellä [:D]
Mulla hävis kaikki pahoinvoinnit ja päänsäryt sun muut kerralla! [:-] en tiiä mutta nyt toss toissa päivänä mä aloin oikeen miettimään että koska mulla on ollu pää kipee tai niskat kipee viimeks nii suoraan sanottuna mä en ees muista [:D] Sitte mua kyllä jänskättää aivan sairaasti rakenne ultra ja nyt ko rupesin miettimään nii sinnekkään ei oo ko vajaa 4 viikkoa. Mä haluaisin taas tietää etukäteen kumpi on tulossa nii tietäis ostaa "oikean värisiä" vaatteita mutta toisaalta mä en haluakkaan tietää..hmmm, mitähän mä nyt teen? [:)] Kiinalaisen kalenterin mukaan mulle pitäis tulla poika ja mulla on kyllä sellanen poika fiilis täälä masussa nii mä kyllä uskon että siellä on se poika [:)] ensimmäisen kans se kalenteri piti paikkansa ja kyllä sieltä tulis sillon se pikku typy [:)]
Kauheesti tekstiä nyt kyllä pakko lopettaa, meen kyllä syömään ko tyttökään ei oo vielä heränny yöunilta nii pitää käyttää kaikki aika hyväks [:)]
Aurinkoista päivää ja hyvää viikonloppua teille kaikille ihanuuksille sinne [:D]
 
Mä en halua tietää, kummat sieltä on tulossa. Pahoin vaan pelkään, että näitä tuplia ultrataan useammin kuin se kaksi kertaa ja sukupuolikin paljastuu. No, sillehän ei sitten mitään voi.
Mä olen kyllä ahkerasti selannut miesten nimipäiväkalenteria. Jotenkin olen varma, että kaksi poikaa sieltä tulee. Toisaalta, ykkösen kohdalla olin varma, että tyttö tulee eikä tullutkaan. Joten kovin paljon mun ei auta luottaa noihin omiin fiiliksiin[:)]
 
Mukavaa viikonloppua!
 
Mulla ei ole ihan mitään tuntemuksia sukupuolen suhteen [:D]. Tyttöjen nimiä mietin enemmän mutta ne onkin paljon kivempia kuin poikien. [;)]

Mies on joskus (yllätys) sanonut että sitten kun lapsi tulee niin sen pitää olla poika, ja nyt kun raskaus selvisi sanoi että pitää olla poika että pääsee mopokauppaan. Ihmettelin että mitenkäs se tyttö ei saa mopoa niin väitti että siitä tulee kuitenkin vaan tyhmä heppatyttö (ai miten niin äiti on 'tyhmä heppatyttö' [;)]). Nyt sitten mun veljentytär sai mökille mopon, niin mieskin oivalsi että hän voi ostaa sen mopon tuli sieltä kumpi vaan [8|]. 
 
Mulla on ihan ehdoton poikafiilis. Me haluaan tietää kumpi tulee. Jos rakenneultrassa ei näy, haluan mennä ylimääräseen yksityiselle.
 
Mulla ei ole minkäänsuuntaisia fiiliksiä, kumpi olisi tulossa. Mietin että miltähän se mahtaa oikein tuntua, siis selvä "tyttöolo" tai "poikaolo" ??? [:D] Ei varmaan pysty oikein kuvailemaan toiselle [:D][:D] Kyllä haluan tietää kumpi tulee, jos vaan rakenteessa näkyy. Sanonta että "tyttö vie äitinsä kauneuden" sai jo innostumaan, kun alkuun tuli ihan hirveesti finnejä naamaan. Mutta nyt finnit ruvenneet häviämään.... Jospa se oli aluksi tyttö ja muuttunut sitten pojaksi [:D][:D] Mites teillä muilla tuo naaman kukkiminen tällä hetkellä?
 
Takaisin
Top