Halipossulle tsemppiä! Onhan se parempi saada tietoon se nyt kuin pyörittää sitä mielessä pari viikkoa.
Miulla ei ole tässä 10 vuodessa aiemmin edes tärpännyt, olisi voinut luulla, että jokunen keskenmeno olisi jo mahtunut ja kyllähän sitä vähästäkin ajatukset vähän pessimismin puolelle heittää. Mutta pitäähän sen jotain sikiönkin kestää, jotta siitä vahva selviytyvä yksilö tulee. Vauva ei ole meille ollut kaikki kaikessa, vaan olisimme viettänyt avioelämää ilmankin. Ja jos se menee kesken, niin... sitten se vaan menee. Asioilla kun on aina kaksi puolta, syntyessään saan vauvan, mutta keskenmennessä saan "entisen elämäni" takaisin. Molemmissa tapauksissa voitan ja häviän. Tässä ajassa on oppinut aika itsekkääksi, ja itse asiassa onhan tää elämä ollut helppoa kun huolehtii vain itsestään ja vähän miehestäkin ja siitä koiralaumasta. Mutta... äitiys nosti päätä heti tiedon saatuani, se on vaan suljettu sinne omaan yksiöönsä tälle välille. Oman mielenterveyden suojelemiseksi [:)]
Edit: onneksi vauvan kanssa harrastuksia pystyy varmasti jatkamaan, mies on ihan samalla tavalla koiraharrastaja, joten ymmärtää äiskän halut mennä. Olen nähnyt monta perhettä, jotka onnistuu tässä piireissämme, mutta toki muutaman, joilla se ei onnistu juuri mitenkään.
Bubble - suolaset herkut, pasteijat ja varsinkin nuo fetajuustokolmiot on suosikit täälläkin. Ja suolaiset piirakat. Niiden takia miun paino ei putoa :D Olen aika perso myös leivälle ja sämpylöille ajoittain...
Micropopcorn <3 on miun suosikkeja ollut vuosia! Jostain syystä pidin taukoa huhtikuun alkupuolella. Syön niitä siis oikeasti koko pussi kerralla ja koirat vähän jelppaa. ( tosi vähän [&o]) No tätä paussia oli siinä vähän ollut ja sitten luin kuntoplussasta ravintoterapeuttien tai vastaavien, mitä ruokia hei eivät syö/suosittele, niin mikropopparit oli yhden naisen mukaan turmiollisia juuri hedelmöittymiselle.
Sitä säteilyä tulee paljon niihin, koska ne kypsyy tai jotain ja sitten jos vetää vielä koko pussin, niin annoshan on aikamoinen. Ei siinä muuten kielletty mikroruokia. Eikä poppareita, jos tekee ne kattilassa!
No niin tai näin, en sitten niitä ole sen koommin syönyt [:D] Mutta ajoitus osuu....