Heinäkuun keskustelut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bubble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos tsempeistä. Muutama tunti vielä ja sitten tiedetään, missä mennään. Yöllä jomotteli alavatsaa ja aamuyöllä selkääkin. Voihan se olla, että sitä saa omilla ajatuksillaan vaan enemmän tuntemuksia...menee vähän niin kuin luulosairauden puolelle. [8|]Mitään vuotoja ei ole ollut ja mitä tulee tohon pahoinvointiin, niin siinä mun edellisessä keskeytyneessä km:ssa mulla pahoinvointi vaan paheni koko ajan. Mulla ei siis oireilu helpottanut lainkaan, päinvastoin, mutta silloin sellaista tuhruvuotoa oli viikko tolkulla.

Palailen myöhemmin ja kerron kuulumiset.

Halipossulle hirmuisesti haleja ja tsemppiä!!

Jei, ultra-aika tuli postissa edellispäivänä ja ens vkon ti olis se sitten edessä [:)]
Silloin viikkoja 12+3.

Keskiviikkona olin sokerirasituksessa, koska esikoista odottaessa vkolla 24 olin rasituksessa, jossa paastoarvo oli koholla, joten mittailin sokereita kotona loppuraskauden. Nyt onneksi arvot olivat kunnossa [:)] Tosin, tarvitsee sitten mennä vielä uudestaan siihen rasitukseen joskus tollon vkolla 24, toivottavasti sittenkin arvot olisivat kohdillaan. Vaikka ehkä sitten tulisi seurailtu tarkemmin mitä suuhunsa laittaa, jos sokereita mittailisi... Viime raskaudesta kiloja kertoi viitisen vaan, luulen että nyt tulee huimasti enemmän. Noh, sen näkee sitten [:D]

Huomenna on ystäväpariskunnan häät...
Saa nähdä ihmettelevätkö muut miksen juo... Ei olla siis kerrottu kun ihan muutamalle vasta.
Tosin, en ole muutenkaan ollut mikään "juopottelija", niin en usko että sitä kovin ihmetellään, toivottavasti [;)]

Aurinkoista heinäkuista päivää kaikille!!

Halipossulle tsemppiä! Onhan se parempi saada tietoon se nyt kuin pyörittää sitä mielessä pari viikkoa.

Miulla ei ole tässä 10 vuodessa aiemmin edes tärpännyt, olisi voinut luulla, että jokunen keskenmeno olisi jo mahtunut ja kyllähän sitä vähästäkin ajatukset vähän pessimismin puolelle heittää. Mutta pitäähän sen jotain sikiönkin kestää, jotta siitä vahva selviytyvä yksilö tulee. Vauva ei ole meille ollut kaikki kaikessa, vaan olisimme viettänyt avioelämää ilmankin. Ja jos se menee kesken, niin... sitten se vaan menee. Asioilla kun on aina kaksi puolta, syntyessään saan vauvan, mutta keskenmennessä saan "entisen elämäni" takaisin. Molemmissa tapauksissa voitan ja häviän. Tässä ajassa on oppinut aika itsekkääksi, ja itse asiassa onhan tää elämä ollut helppoa kun huolehtii vain itsestään ja vähän miehestäkin ja siitä koiralaumasta. Mutta... äitiys nosti päätä heti tiedon saatuani, se on vaan suljettu sinne omaan yksiöönsä tälle välille. Oman mielenterveyden suojelemiseksi [:)]
Edit: onneksi vauvan kanssa harrastuksia pystyy varmasti jatkamaan, mies on ihan samalla tavalla koiraharrastaja, joten ymmärtää äiskän halut mennä. Olen nähnyt monta perhettä, jotka onnistuu tässä piireissämme, mutta toki muutaman, joilla se ei onnistu juuri mitenkään.

Bubble - suolaset herkut, pasteijat ja varsinkin nuo fetajuustokolmiot on suosikit täälläkin. Ja suolaiset piirakat. Niiden takia miun paino ei putoa :D Olen aika perso myös leivälle ja sämpylöille ajoittain...

Micropopcorn <3 on miun suosikkeja ollut vuosia! Jostain syystä pidin taukoa huhtikuun alkupuolella. Syön niitä siis oikeasti koko pussi kerralla ja koirat vähän jelppaa. ( tosi vähän [&o]) No tätä paussia oli siinä vähän ollut ja sitten luin kuntoplussasta ravintoterapeuttien tai vastaavien, mitä ruokia hei eivät syö/suosittele, niin mikropopparit oli yhden naisen mukaan turmiollisia juuri hedelmöittymiselle.

Sitä säteilyä tulee paljon niihin, koska ne kypsyy tai jotain ja sitten jos vetää vielä koko pussin, niin annoshan on aikamoinen. Ei siinä muuten kielletty mikroruokia. Eikä poppareita, jos tekee ne kattilassa!

No niin tai näin, en sitten niitä ole sen koommin syönyt [:D] Mutta ajoitus osuu....

Me kävimme näin heinäkuun alun kunniaksi np-ultrassa. Kyllä siellä oli kaksi ihmisen näköistä otusta, jotka heiluttelivat käsiään ja ojentelivat jalkojaan autuaan tietämättöminä meistä vakoilijoista. Tällä hetkellä kaikki näyttää hyvältä ja päätin jättää lapsivesipunktion väliin. Minähän olisin ikäni puolestä päässyt siihen suoraa, mutta en halunnut. Päätimme, että tulee mitä tulee, ne on meidän lapsia.

On tuo ultrahommeli varsin erikoista. Siinä näkyi niin selvästi aivot ja kädet ja jalat ja selkäranka... Ymmärtänette varmasti, mitä tarkoitan.

Mukavia kesäpäivä kaikille.

Ihan nopeesti vain huikkaan kuulumiset.
Lääkärissä käyty ja ultrassa kaikki oli hyvin!!! <3
Laskettuaika siirtyi 30.1. -> 27.1. ja viikkoja on nyt sitten kasassa jo 10+1.
Minä pakahdun onnesta! :))))))

Ja lääkäri ei osannut sanoa mitään syytä tähän kipuiluun. :/ No kaiken kestää, kun tietää, että pikkuisella on kaikki kunnossa. Lääkärin mukaan on hyvin todennäköistä, että raskaus jatkuu nyt loppuun asti.

Nyt on pakko mennä heiluttelemaan imuria, kun illalla meille tulee illallisvieraita. Muutan ton mun allekirjoituksen joskus myöhemmin. Hyvää perjantai-iltaa jokaiseen tupaan!

Halipossu hienoa että kaikki on hyvin. Itsekkin tarvisi jaksaa vielä pari päivää niin pääsisi ultraan ja saisi taas varmuuden että kaikki kunnossa. Kun ei oikein näitä raskausoireita ole muita kuin että tissit kasvaa vaan. Uudet liivit pitäisi ostaa mutta kaipas näillä vielä parisen viikkoa menee. [:D]

No tarvii kyllä juu täälläkin siivoilla jotta olisi mukava sitten vkl kiva tulla töiden jälkeen kotiin kun on siisti koti ja kun miehenkin saan takaisin sunnuntaina kotiin. Josko jotain ylläriä sille väsäis. Ni sais senkin herran tyytyväiseks. [:D] <3

Itsellä ollu tässä nyt monta päivää semmost tunnetta että jaloista lähtee tunto kun kävelee. Eilen illal koiran kanssa käveltiin rauhallisesti puoli tuntia ja kotiin kun pääsin tuntu että jos nyt en istu kaadun kun en tunne jalkojani. Eivät neuvolassa osannu sanoa mistä johtuu sano vaan että kattele tilannetta pari viikkoa ja jos ei helpota varaa aika omalle lääkärille. [&:] No huomenna näkee sitten että miten käy. Kun töihin taas joutuu.

Mahtavaa kun Halipossulla on kaikki hyvin!
Ja onnea kaikille ultrassa käyneille!! Se on niin mahtava tunne nähä tuleva/-vat pienokainen/-set [:)]

Meillä juhannuksena ylpeät tulevat isovanhemmat pitivät minut ruuissa. Ihanaa ku sai hyvällä omalla tunnolla syyä kaikkee hyvää rilli ruokaa jne. [:)]
Toisen puoliskon pikkuveli täyttää yhdeksän vuotta parin viikon päästä, niin tokaisi että hänelle pitää ostaa viikset kun sedillä on viikset! [:D] Oli pokassa pitelemistä!

Täälläkin on jouduttu rintsikka kaupoilla käymään ku entiset ei mahtuneet vaikka toppaukset veti pois. Sitten housuihin oon kuminauhalla tehnyt napin reikään lenkin kun ei nappi mee kiinni. Ei millään viittis ostaa farkkucapreja enää täksi kesäksi. Mutta katotaan miten tässä rupeaa turpoamaan [:)]

Ihanaa kun tänään meen hyvän ystävän luokse yökylään joka on kanssa raskaana niin pääsee mittailee mahoja ja syömään herkkuja [;)] Toinen puolisko onkin koko vlopun samaisen ystävän toisenpuoliskon polttareissa. Saa nähä miten pojat on väsyneitä vlopun jälkeen [:D]

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!! [:)]

hei mitä mieltä ootte kun neuvolan papereissa sanotaan ettei pidä syödä kahden edestä vaan tuplasti terveellisemmin ja sitten toisessa sanotaan että älä syö sitä mikä tekee huonon olon tai ei maistu, niin entä sit tämä tilanne kun ei maistu mikään terveellinen vaan kaikki roskaruoka? niin miten sit pitää tomia?

JEE!! Hienoa halipossu! kai sen voit sitten pistää vaikka kohdun kasvun piikkiin ne kivut. Tai mielikuvituksen..mä ainakin saan itselleni vaikka millaset oireet kun tarpeeks stressaa ja miettii asioita. [:D]

Meinasitteko tehä isyyspakkaukset niille ukkeleillenne? Mä mietin et tekis mieli..mietin vaan et millon se pitää/voi antaa ku enhän mä nyt malta sitä montaa kk piilotella missään [:D]

Nyt vähän keljuttaa se että näitä vatsamakkaroita löytyy omasta takaakin niin paljon.. Kyllä mä ite tiiän mikä makkara on pirpanan ja mikä mun, mut sit ku kaupungilla kävelin ja jostain näyte ikkunasta vahingossa sivuprofiilini bongasin niin kyllä se on ihan läskimakkara maha! siis ihan kauhee! miten sitä onkin voinu näin repsahtaa!? Hyvä tässä elämäntilanteessa saada ahaa elämys tästä asiasta [:D] Muuten en oo tarvinnu uusia vaatteita et hameet menee vielä ( kun nostaa ne kainaloihin [:)]) mut työhousut on kyl ikävät. Niistä puuttuu muutenkin nappi (ei siinä että se enää kiinni menisi) ja yleensä oon laittanu vetskarin pään sillei vyön alle et housut pysyy jalassa, niin nyt se vetskari ei mahdu niin ylös et menis vyön alle niin kokoajan varmaan semmonen ihana rekkamiehen hymy..ja välillä kun on niin kiire ettei kerkeä niitä edes nostelemaan [:D] ai että mä olen eroottinen nainen [:D] Mut 12pvä niin alkaa loma niin ostan sit jotkut korvaavat firman piikkiin jaksa nyt ennen lomaa siihen panostaa..plus että työkengätkin olis uusimisen tarpeessa mut sen jätän kyl suosiolla hamaan tulevaisuuteen..

Tänään oli kyl kiva päivä kun eka olin töissä 9h polin kotiin siivosin 3h ja sit aloin vielä kakkua täyttämään. Nyt sit viimein klo 22 sain berberini tähän jakkaralle ja pääsin rentoutumaan. Aattelin et kun sukua tulee kylään niin kuvat on jääkaapin ovessa et jos eivät ymmärrä ihmetellä niin pitänee sitten vähän avittaa [:D]

Lämmin tervehdys!!! I'm back! [:D]
Hirveesti tullut teiltä tekstiä kahen viikon aikana!! Pitää lueskellä kaikki läpi, vielä en sitä ole tehnyt joten olen vähän pihalla teidän kuulumisista. Mutta lupaan lukea kaikki viestit, ja tammikuisten listaankin varmaan tullut päivitettävää. Toivottavasti kaikilla on kaikki hyvin!

Kerronpa omat matkakuulumiseni tähän väliin. Matka meni pääsääntöisesti oikein hyvin! [8D] Säät olivat loistavat ja ehti rentoutua huvilalla, uima-altaalla ja italialaiskylissä, ja sitten vielä muutaman päivän kaupunkiloma siihen jatkoksi, niin kyllä oli jo kypsää kamaa tulla takas kotiin! [:D]  Mutta erittäin jees loma.

Mutta nämä raskauteen liittyvät asiat sitten: Pahoinvointi meinasi ajoittain "vähän" rajoittaa menoa. Enää oksentelu ei ollut jokapäiväistä, mutta kuitenkin muutamana päivänä laatta lensi monta kertaa eikä oikein italialainen ruoka aina meinannut maistua. Ja eihän siellä kaikkea uskaltanut syödä. Esim. kermaiset gelatot jätin suosiolla syömättä mutta onneksi sorbetit oli ihania myös. Yleisesti kuitenkin pystyi melko hyvin syömään ja tasaisella syömisellä paha olokin pysyi paremmin poissa.

Väsymys tuntui myös ajoittain todella rankkana, sillä onhan se kaupungeissa kävely ja autossa istuminenkin rankkaa ja energiaa ei tässä tilassa oikein ollut hukattavaksi. Mutta kaikesta selvittiin, onneksi sain "hyvällä syyllä" kävellessä laahustaa ihan omaa etanan tahtia ja mies-kulta ymmärtäväisesti sopeutui minun vauhtiini.

Nyt kotiinpaluumatka sekoitti ruuansulatussysteemin taas totaalisesti, kun tulimme yölennolla - nukkua siellä ei pystynyt, iltapala jäi köykäiseksi ja aamupalaa ei kyennyt kentällä Oulun lentoa odotellessa syömään, sen verran paha olo velloi. Eilinen päivä meni oksentaessa ja tänäänkin hieman heikko olo, päätä särkee jatkuvasti. Mutta tämä on vaan matkasta toipumista, eiköhän tämä ohi mene.

Maha pömpötti reissussa sitten ihan valtavasti!!! näytti kuin vatsa olisi jo vähintään viikolla 25 [:D][:D][:D] Ei vaan jaksanut yrittääkään piilotella tai vetää vatsalihaksia sisään, kun ei siellä mitään tarvetta piilotteluun ollut [:)] ja tärkeämpää oli yrittää voida hyvin ja pitää paha olo poissa. Kyllä suurin osa siitä röllöstä on ihan omaa lihaa edelleen, mutta ehkä siellä jo joku muukin pömppö jossain läskin alla tuntuu?.....

Meidän ihka ensimmäinen ultra on maanantaina. Laskurin mukaan silloin viikkoja jo jotain 13+5. Toivottavsti siellä on kaikki kondiksessa! Vähän pelottaa että jotain onkin vialla ja sen saa selville vasta tässä vaiheessa... no, katsotaan mitä siellä tuleee.

Pahoittelen super pitkää ja omanapaista viestiä [:)] Palaan kommentoimaan teidän kuulumisia kunhan saan levättyä ja kaikki viestit rauhassa luettua.

Ihanaa viikonloppua naiset!![:)][:)][:)]

basura kyselit tuosta isyyspakkauksen tekemisestä. Itse meinasin väsätä ja meinasin että piilottelen sitä kyllä loppuun saakka. Että siinä vaiheessa vasta kun synnärille lähdetään jätän sen jonnekkin keittiön pöydälle tai olkkarin pöydälle tai jonnekkin. [:D]

Itsellä kuulumiset ei mitään maailman parhaita ole. Jalat vaan meinaa lähteä entisestään alta. Pitäisi omalle lääkärille varata aika kun neuvolassa eivät siihen osanneet sanoa juuri mitään. Koiran kanssa on pitänyt jaksaa käydä kävelyillä, mutta ei se mitään helpointa ole ollut. [&:] Koira kun haluis välillä lähteä pidemmälle kävelemään niin on pakko sanoa, että nyt mennään kyllä kotiin ja sitten riehutaankin kotona.[&:]

No tiistaina on sitten rv11 ultra saa nähdä onko siellä kaikki kondiksessa, kun ei ole oikein pahoin vointia ollut. Yökkimistä välillä mutta sitäkin aika harvoin. Ja maanantaina sitten taas alkaa työt tarjoustalolla onneksi kassa hommia niin saa istua koko työ vuoron. Onneksi. En varmasti tolpillani pysyi kun eivät nua jalat kanna. Saas nähdä kuinka kauan jaksan kahta työtä tehdä. Tänään laittelin viestiä laivan siivouksen pomolle ja pahoittelin kun en seuraavalla viikolla pariin vuoroon pääse. Ja se oli pomolle ihan ok. Onneksi nua laivan siivous työt on vaan pari tuntia vain ( sen verran mitä naantalin satamassa kerkee laiva olee)

Mutta hyvät viikonloput kaikkille. Minä reipas neitonen menen nyt syömään ja sitten hieman siivoskelua ja päivä unet ja illalla petamaan hyttejä pariksi tunniksi. Saa nähdä miten jaksaa.

Moi teille kaikille.. Tänään käytiin miehen kanssa ultrassa katottiin myös 3D/4D kuvana se taapero oli niin vilkas.. :) Pyörii ympyrää yms.. Ultran mukaan viikkoja olis 13+4 mutta ei se kuulema tee mit ku mul on nyt 13+3.. Ihan ihmisen näköinen se siel oli.. (mä sie pillitin x) iloista tietty) Mitään riskiä ei ollu ku vastaukset oli 1:9000 eli saan olla helpottunut.. Kohta vois mennää ostaa mamin vaatteita.. 27.8 mennään rakenne ultraan.. Haluatteko te tietää kumpi tulee..? Mä en halua mä haluan taaperon yllätyksenä, ku en uskalla ottaa selkäydin puudutusta.. (mieheni haluaisi tietää mutta onneks hän ei saa tietää.. :)

[font="trebuchet ms"]Itse olen kahden vaiheilla että haluanko tietää.
Kaverit on kaikki sanoneet että sieltä tyttö tulee,
mutta mulle on aivan sama kumpi sieltä tulee.
Mut saattaa olla että mielikin vielä muuttua ja haluaakin tietää kumpi tulee.[:)]

Mä varmaan haluan tietää kumpi olisi tulossa. Toivon itse tyttöä ja täysin irrationaalinen pieni pelko siitä että en syntymän hetkellä osaisi ottaakaan poikavauvaa vastaan yhtä suurella ilolla (?!!![8|]) johtaa siihen, että haluan tietää sukupuolen, jos vaan saadaan ultrassa näkymään. Vaikka eihän se varma tieto monestikaan ole. Mutta jos poikaa näyttää, ehtii ainakin "sopeutua" ajatukseen [:D]
Kaidi, miten tuo selkäydinpuudutus liittyy sukupuolen selvittämiseen? Minen nyt ymmärrä [:)]

- Täällä taas ei mikään ruoka pysy sisällä. On se kumma kun mikään ei tälle kelpaa! [:'(] Eikä puhettakaan että pystyis istuskeleen ulkona helteessä, tälle käy vaan sohva ja kylmä kääre naamalla. Päätäkin särkee jo monetta päivää putkeen. Argh!

No, huomenna on np-ultra!!! Se kyllä jännittää mutta sitten tietää jo tilanteesta paremmin!!

Heips kaikille!

Ihanaa halipossu että kaikki oli hyvin :)

Ja Sadepilvi mukavaa, että reissu meni hyvin.
Kateellisena kuvittelin niitä ihania maisemia ja pikkukyliä [8D]

Basura kirjoitteli isyyspakkauksesta. Kyllä mä ainakin haluan jotain
kivaa miehelleni ostaa [:)] Joko annan isänpäivänä, tai kun äitiyspakkaus tulee tai
sitten niinkuin sinäkin, että silloin kun lapsi on jo tuloillaan :) Silloin se on varmasti
kaikkein herkistävin [:)] Mut itseni tuntien, tuskin maltan odottaa niin pitkään [:D]

Viikonloppu on ollut aivan ihana. Mies ja ystäväpariskunta olivat käymässä
ja nautittiin helteistä. Tänään tuli taas suru puseroon, kun mies joutui lähtemään
takaisin etelä-Suomeen. Tuntuu niin epäreilulta, että joutuu kesän asumaan erossa :(

Meillä mies lähti mökkeilemään ja minä kävin sen kunniaksi ostamassa kuorman herkkuja [:D]. Hyvää ruokaa ja vielä parempaa jälkkäriä siis.

Sain sitten hysteerisen itkukohtauksen kun katsoin just elokuvan Marley&Me, kun se koiruus siinä lopussa kuolee. Mulla on se kirja ja tiesin että se kuolee, eikä se nyt kuitenkaan ole kuin elokuva jnejnejne... Meinas happi loppua kun niin voimakas purkaus tuli. Ah, ihanat hormonit! Onneksi olin yksin [8D] Oon muutenkin herkkis eläinten ja lasten kuolemille tai huonolle kohtelulle myös kirjoissa ja elokuvissa, mutta tämä nyt oli jo naurettavaa [:D]

Nyt on suku sitten tietoinen tilanteesta. Vielä kun tuo ukko saisi äitinsä luona käytyä (huomenna) niin sitten on virallisuudet hoidettu. Katottiin viimein yhdessä se neuvolan dvd (tosin vasta synnytykseen asti, että vauva arjesta katotaan sitten myöhemmin) ja muutenkin puhuttiin asioista ja varmistettiin että ollaan samaa mieltä tietyistä jutuista. Kiva kun tuo mieskin on alkanut kunnolla intoilla asiasta kun näki vauvan omin silmin. Pitää huolta ja hellii [:)]

Mites muuten oletteko naimisissa ja jos ette niin kenen sukunimi sitten tulee lapselle? Mies haluaisi hänen ja mä vähän niinkuin omani.. Ainakaan en halua molempien, se olisi tyhmä.

Hirmu kuuma ollut, mikä on kyllä ihanaa mutta vie mennessään kaikki voimat. En uskaltanut uimaankaan mennä kun voi kuulemma tulla supisteluja jos hirmu kylmää niin aattelin ootella vielä hetken jos lämpenis. 10 pvä ja sit alkaa loma! voi ihanata!

Basuralle nimiasiaan yöllinen nopea huikkaus: Lapselle ei voi antaa molempien vanhempien nimeä, vaan on valittava jomman kumman vanhemman sukunimi, jos vanhemmilla ei ole yhteistä sukunimeä. -> Finlex.fi -> Nimilaki 2§

Ihanaa...uusi viikko alkaa, jos vaikka saisin taas normaaleista rytmeistä kiinni. Palstailut ovat ihan minimissään, kun viikonlopun aikana en ole juurikaan jaksanut istua koneella. Perjantaina meillä oli illallisvieraita, lauantaina käytiin sukuloimassa grillailun merkeissä, tänään (= eilen;) mun isä kävi visiitillä ja illan mies on juossut omissa riennoissaan. Kohta nukkumaan. Huomenna voisin käydä ajatuksella uudelleen teidän muiden kirjoitukset läpi, kun mulla on ihan sellainen olo, että oon nyt missannut monta juttua, kun kiireessä olen vain "silmäillyt" jutut läpi. Nyt hyvää yötä.

Huomenta kaikille!
Täällä odotellaan jännittyneinä ultraan lähtöä..vähän jännittää

Olen lueskellut teidän pahoinvoinneista..mulla ei aamuisin mitään ongelmaa mutta iltaa kohti alkaa heikottaa,tuntuu että ei pysty suuhun laittaa mittää muuta kuin jääkylmää limpparia [:)]
outoa mulle kun mun aikaisemmissa raskauksissa ei ole ikinä ollu tietookaan pahoinvoinneista.

hui...nyt mentävä [:(]

Basura, ollaan kihloissa ja häitä juhlitaan varmaan vasta 2012 tai 2013.
Miehen nimi vauvalle tulee, koska minäkin sen nimen otan sitten, kun naimisiin mennään.

On ärsyttävää, kun on niin paljon aikaa omille ajatuksille.
Mielessä kerkiää pitkin päivää pyöriä vaikka mitä pelkoja
ja odotuksia. Välillä on onnensa kukkuloilla ja välillä tuntuu että mikään ei kuitenkaan onnistu.

Noo, enää 10 pvää ultraan! :)

Jos siellä kaikki hyvin, niin pakotan itseni vähentämään murehtimista.

Ehkä parin viikon päästä mahakin olisi jo vähän eri näköinen?

:P

Tänään alkoi "katso mitä syöt" dieetti ;)

Me kumpikaan ei välttämättä olla mitään naimisiin menevää tyyppiä..tai lähinnä isot juhlat missä me oltaisiin huomion keskipisteenä on ehkä meidän pahin painajainen..yyyh...kylmiä väreitä.. Häät on ihania mutta meillä lähinnä jos mennään naimisiin niin se on käytännön syistä.. Mutta ei meillä ole kiire edes siihen, mun mielestä sormus ei tee miestä eikä vaimoo. [:)]

Tosin meinasin kyllä ite kihlata itteni [:D] Tai siis kyllä tuo mies olisi mulle sormusta ostamassa, mut sanoin että osaan ehkä ite valita paremmin millasen haluan. Ollaan tosi romanttisia [:D] Lähinnä sen takia että kun maha alkaa kasvaa ja kaupungissa pörräilen itekseni niin on kiva että olisi joku "todiste" siitä että on tässä mieskin mukana, että en yksin tee lasta. Ei siinä itse olisin kyllä valmis olemaan yh äiti, mutta kun tuo mies kerran on niin kai sitä sit voi jollain tavalla näyttääkin [:)]

Kai voisin sen miehen sukunimenkin laittaa, mutta kun miehellä on veli joka jatkaa jo niitten sukua niin sinäänsä ois kiva et mä jatkaisin meidän sukua kun ei ole kun tyttöjä meillä.. Ja sit myös mietiskelin että jos joskus ero tuleekin (en myöskään usko että ollaan ikuisesti yhdessä kunnes kuolema erottaa, koska niin ei vaan aina mene, niin typerä vannoa valoja mihin ei itsekkään oikein usko.) niin vauva kuitenkin luultavasti olisi kirjoilla minun luona niin joutuisin aina elämään kahden sukunimen alla..Hankallia asioita nämä..Täytynee vielä vähän keskustella asiasta, jos tehtäis vaikka diili että jos tulee tyttö niin vaikka mun nimi ja jos poika niin miehen..hmm..No onneks tätäkään ei tarvitse heti päättää [:)]

Elämä on kyllä täynnä odottelua...odottaa että loma alkaa, odottaa että pääsee loma reissuun, odottaa että saadaan miehen kämppä myynti kuntoon ja saadaan hinta arviointi siihen, odottaa että saa sen kämpän myyntiin ja myytyä, odottaa että löytyisi uusi asunto mikä täyttäisi vaatimuksen ja hintatason, odottaa että pääsee pakkaamaan ja muuttamaan ja ylipäätään odottaa että maha kasvaa.. muistas vaan tässä odottelun ohessa elääkkin eikä vaan istua tässä koneella miettimässä asioita kun aurinko paistaa..[>:] Töihinkin kohta lähdettävä ja motivaatio on kyllä niin huipussaan taas että hohoijaa.

Mulla vasta nyt on nännit ruvennut olemaan ihan vereslihalla..siis tonne ala puolelle on tullut jo hirveet raskausarvet ja tuntuu että raastin raudalla raatelis kun vähänkin hipasee. auuu!

Takaisin