Mulle libero näyttää ainakin ihan oikeinKäsittääkseni esim ranskassa (ja ehkä briteissä) lasketaan laskettu aika vähän eri tavalla kuin meillä - mietin vaan, että onkohan liberon laskuri koodattu jonkun muun maan tyyliin - en ole itse testannut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle libero näyttää ainakin ihan oikeinKäsittääkseni esim ranskassa (ja ehkä briteissä) lasketaan laskettu aika vähän eri tavalla kuin meillä - mietin vaan, että onkohan liberon laskuri koodattu jonkun muun maan tyyliin - en ole itse testannut
Joo mulle aava ja vau antaa saman, mutta mulla on 28 päivän kierto niin on varmaan kaikissa sama.31 päivää.
Kokeilin eilen muitakin googlen antamia raskauslaskureita ja jotkut antoi sen 5+4 ja jotkut 6+0, vaikka kierron pituus kysyttiinkin
Esimerkiksi vau.fin laskuri antoi 5+4. Antoiko Justiina sulle se saman kuin Aava, kokeilitko?
Mulle liberon antaa oikean mutta esim preglife anto päivän aiemman lasketun..Miksiköhän jotkut raskauslaskurit laskee eri tavalla raskausviikot, vaikka syöttää samat tiedot eli kuukautisten alkupäivän ja kierron pituuden? Oon katsonut rv:n aina Liberon sovelluksella, näyttää tänään 5+4, mutta esim netissä Aavan laskuri ja joku toinen äppi jota tänään kokeilin antaa 6+0.
Mä ostin -80% =32€ netto viime viikolla laadukkaan XL koon miesten teddyvuori työtakin Startkin alerekistä.Tuo miehen talvivaatteiden käyttäminen olisikin muuten hyvä idea, jos olisi mahis. Mun mies on niin hoikkarakenteinen, että sen vaatteet sopii mulle melkeinpä normaalitilassakin hyvin, joten ei niihinkään vauvamaha mahdu.
No, pitää seurata kuinka se maha kasvaa ja ostella sitten tarpeen mukaan!
Minä olen ostellut bonprixistä vaatteita, en tosin mammavaatteita, mutta ostin pojan ylppäreihin mekon ja tilasin muutaman erilaisen. Tuli lähimpään valitsemaani lokeroon ja ei tule tulleja päälle ja palautus oli myös tosi easy, takas vaan pussiin, tarra päälle ja vienti samaan paikkaan kuin hainkin. Voin suositella oman kokemuksen perusteella!!Mulla on tuo 9vuotias kevätvauva ja olin päiväkodissa silloin töissä mutta oisko ollut leudompi talvi ku muistelisin pärjänneeni mammahousuilla missä jotkut mammaleggarit alla ja sit pari numeroo liian iso takki mikä ei kyllä sekään mennyt ihan lopussa kiinni katotaan jos tällä kertaa raaskis ihan oikean mammatakin ostaa... bonprixissa oli nättejä mutta ei mitään kokemusta uskaltaako sieltä tilata ja tuleeko tullit vielä päälle
Voi apua, kuullostaa tosi inhottavalta sitkeästi selvisit ja ilmeisesti salaisuus piti?Huh, olipas raskaat kolme päivää. Kylässä oli (täysin passattavia) sukulaisia kenelle ei vielä haluttu kertoa raskaudesta. Aamuisin väsytti ja oksetti tosi paljon. Olisi halunnut vaan maata hiljaa pimeässä ja sen sijaan seurustelin, kokkasin ja siivosin jälkiä. Välillä kävin salaa oksentamassa . Nyt makaan umpiväsyneenä ja kerään voimia.
Voin samaistua! Oltiin miehen 4v ja 6v lasten kanssa perhelomalla kylpylähotellissa su-pe ja oon aivan loppu.Huh, olipas raskaat kolme päivää. Kylässä oli (täysin passattavia) sukulaisia kenelle ei vielä haluttu kertoa raskaudesta. Aamuisin väsytti ja oksetti tosi paljon. Olisi halunnut vaan maata hiljaa pimeässä ja sen sijaan seurustelin, kokkasin ja siivosin jälkiä. Välillä kävin salaa oksentamassa . Nyt makaan umpiväsyneenä ja kerään voimia.
Apua . Viime raskaudessa mie jouduin oksentamaan minne sattuu ja pahimmillaan jättämään ruuat kauppaan ja juoksemaan ulos oksentamaan. Silloin oli just tullut moneen kauppaan ne älyttömän pahanhajuiset käsidesitMulla ei toi salaa oksentaminen tällä reissulla onnistunut, vaan laattasin ihan kunnolla hotellin pääoven läheisyyteen. Hieman nolotti.
Mut huomasin hotellissa, että mulla pahoinvointi pysyy kurissa sillä, että syön säännöllisesti reilun annoksen, vaikkei yhtään tekisi mieli. Buffetissa 4xpv se olikin helppo toteuttaa, mut nyt kotona ei.
Mulla ihan sama!!!! Vähän joudun pakottaa itseni syömään, ihan uus tilanne täälläpäinIhme homma ku mulla ei ole pahoinvointia ei mitään mut ruokahalu ihan kadoksissa, mitään ei tee mieli miten mä muistelisin että raskaana ois aina muka nälkä
Mulla sama! Pitäs syödä ”liikaa”, että pahoinvointi pysyy pois, mutta ruuan ajatteleminenki oksettaa.Mut huomasin hotellissa, että mulla pahoinvointi pysyy kurissa sillä, että syön säännöllisesti reilun annoksen, vaikkei yhtään tekisi mieli. Buffetissa 4xpv se olikin helppo toteuttaa, mut nyt kotona ei.
Ke, pe ja tänään oon syönyt epäsäännöllisesti ja pahoinvointi ollut hirveää. Heti syömisen jälkeen kyllä helpottaa, mutta kun ei tee yhtään mieli syödä, kun tuntuu, et sit se laatta vasta
Voi ei, talvivaatteetIhana, kun jo mietitte talvivaatteita Esikoinen oli kevät vauva niin silloin mulla oli jotkut henkselitoppahousut (vetoketju auki) ja joku vanha toppatakki joka oli niin reilun mallinen, että hyvin mahtui Nyt varmaan pohdin asiaa vasta sitten talvella, josko sitä jotain vanhaa löytyis kaapista mihin mahtuisi.
Mulla sama! Maha voisi mahtua miehen 3XL-takkiin, mutta hihat yltävät polviin ja muutenkin näytän muumilta .Voi ei, talvivaatteet
Pitää varmaan kirppiksiltä katsoa jotain housuja ja takkia, kun niiden aika tulee
Mutta olen tosi lyhyt, eli ri tule olemaan helppoa, kun pituudet kasvaa myös koon suuretessa. Ehkä joudun miettimään jotain äitiystakkia