Jee, ihanaa Lindas, että elämää löyty=)
Mun oma la on ollu aikanaan mun äidin synttäri ja mun kaveri on syntymä äitinsä synttärinä!!!
Mä en edelleenkään oo kertonu meidän Mummille raskaudesta. Siis hän tekee ultria työkseen niin pääsisin sinne. Ehkä sit ku hän palaa töihin lomalta niin vois käydä vilkasemassa. Eli vajaan parin viikon päästä.
Oon kertonu toiselle siskolleni ja sit yhdelle hyvälle ystävälle. Että ei muutenkaan olla viel irveesti huudeltu.
Välillä mietin, et oonkohan mä ihan vainoharhanen tän ällötykseni kanssa, et mitä jos siellä ei ookkaan mitään? Että kuvittelisin vaan. Aamusin tosin en edes välttämättä varsinaisesti edes muista olevani raskaana ennen ku tää olo alkaa...
Tässä oon vaan just miettiny, et kyllä ekan odottaminen on niin erilaista ku tokan. Joku täällä tästä kirjottelikin jo aikasemminkin.
Vaik olis millaset olot niin pako nousta sängystä ja hoitaa lapsi.
Eilen tultiin puistosta kotiin ja osan matkasta kannoin tota melkein 2-vuotiasta ja mietin vaan, et tätä ei kyllä pysty tekemään ehkä enää tammikuussa!!!
Toivotaan siis lunta sen verran, et pääsee vetään pulkalla=)
Meillä täytyis ruveta syksyn mittaan varmaan jättämään noi rattaat pois, jotta ne vapautuu sit vauvalle.
Mutta ihanaa tässä toisen odottamisessa on se, et ekan kans piti ostaa sitä, tätä ja tota, mut nyt on noi isommat jo hommattuna (vaunut, turvakaukalo, pinnasänky, sitteri, syöttötuoli ja miljoona muuta...)
Toisaalta se ostaminen oli ihanaa!!! Katotaan missä vaiheessa rupee kädet syyhyymään ja tekis mieli ostaa uutta =)
Mites te joilla on edellisestä lapsesta otettu äippäpakkaus? Mitä ootte miettiny?
Toi rahallinen summa (olikohan 140e) on tosi pieni siihen tavaramäärään verrattuna, mut meillä kaikki tallessa edellisestä paketista, joten taidetaan kallistua rahaan. Vaikka se fiilis oli ihana, kun avas sen paketin!
Nyt ruokaa naamaan ennen pahempia oloja=)
Kivaa keskiviikkoa kaikille!