Heinäkuun hikoilut!

näin noin viikko sitte unta että olin kaverilla kylässä ja meni lapsivedet sen sohvalle. Tänään sitte kyseisen kaverin synttärit ja sohvalle siis istuun:D Alkaa olla jo niin tukala olo että sais alkaa pikkuhiljaa jo tulla tähä maailmaa

Mä oon niin vainoharhainen, että istuisin varmaan koko synttärit tuolilla tai lattialla. :hilarious:
 
Mullakaan ei oo raskaus vähentänyt miehen haluja, päin vastoin. Hän on jatkuvasti kimpussa ja ehdottelemassa. Toisaalta todella ihana tietää että tämä mun muuttunut ulkomuoto edelleen häntä viehättää, mutta kun omat halut on olleet aika vähäiset niin se on ollut myös hieman ahdistavaa. Jouduin keskiraskaudessa jatkuvasti torjumaan hänet kun ei kerta kaikkiaan tehnyt mieli. Nyt loppua kohti on onneksi halut jo vähän palautuneet ja on saatu taas nauttia toisistamme ennen kuin vauva syntyy. :)
 
Jännää että esikoisen odotusaikana miestä ei saanu innostumaan oikein millään vaikka itellä tuntui että pakko saada kokoajan :D nyt kakkosen kohdalla kelkka on aivan toisinpäin. Iso olo ahdistaa ja alapää tuntuu tunnottomalta. Nännien puristelu on kaikkeamuuta kuin kiihottavaa (supistelee ja maitoa roiskuu). Yök sanon minä, mutta mies taas pörrää ympärillä ko herhiläinen :mad: Sori, too much information näin huonolla enkulla :D
Onneksi kaikki tasoittuu sitten kun saa oman kehon takaisin!
 
Meilläkään ei raskaus ole vähentänyt miehen haluja. Itsestä tuntuu tosi isolle ja kömpelölle, eikä seksi ihan aina nappais. Joka kerta kuitenkin kun siihen ryhtyy niin on kivaa! Me on heiluteltu peittoja aika ahkerasti, mut ei sillä toivottua tulosta vaivan ulos saamiseksi ole vielä ollut.

Me käytiin tänään päiväretkellä Porvoossa. Reippaasti jaksoin kävellä jyrkkiä rinteitä ylös alas vanhassa kaupungissa. Ihan kivaa vaihtelua tähän kotona odotteluun. Huomenna olis sitten laskettu aika :)
 
Huomenna olis laskettu aika täälläkin. Esikoinen olisi tulevana maanantaina jo viikon vanha...On kokeiltu ässät, jopa se seksi, mitä oikeen mun aloitteesta nyt pari päivää sitten harrastettiin. En edes muista koska viimeksi, ei ainakaan vipalla kolmanneksella kertaakaan. Taitaa olla viimeksi keskivaiheilla raskautta peittoa heiluteltu...Ei ollu kivaa edes, maha tiellä aiva mahottomasti, huomasin että miestä ahdisti myös. Tänään oltiin yksillä sukujuhlilla, ei puhettakaan että olis muksu ulos tulossa.
 
Mullakin huomenna laskettu. Tuntuu, että mun maha on noussut takaisin ylös :hilarious: Eli tuskin täällä ihan heti synnyttämään päästään :shifty:
 
Täällä valvottaa. Tämän päivän touhut sai aikaan kohdun suun puukoniskut. Kävely tuntuu häijylle sekä sängystä vessaan noustua huomasin koko vatsan olevan kova kuin kivi samalla painetta alavatsalla. Mutta erityisen kipeää ei tehnyt. Vatsan yläosa oli tyhjän tuntuinen. Vatsa toiminu tänään varmaan viikon eestä, pitää sellasta kurlatusta. Päähän meinaa sattua. Muutenki ilta ollu vähän hankala. Jää nähtäväksi Millanen yö on tulossa...
Ei seksittömyys haittaa. Ei tee mieli. Sais olla ees lähellä. Ihokontakti olis paras. Niinku vauvat. :D Olis ihanaa kun joku pitäis ees kädestä tai rapsuttais selkää. :D hirvee läheisyyden kaipuu...
 
Mä oon jo ihan luovuttanut :sad001 varmaan nyt se reilu viikko vielä täytyy odotella ja sit todennäköisesti käynnistellään kun tulee jo 41+6 täyteen sen vikan heinäkuun viikon maanantaina. Toivottavasti ei oo mikään megajättiläinen tulossa sitten. Huokaus
 
Oon niin turhautunut! Mitään merkkejä ei ole et synnytys olis lähellä. Tiistaina laskettu, esikoinen oli tässä vaiheessa jo syntynyt.
Kauhea ikävä on omaa lasta. Se on ke asti ollut isovanhempien luona ja tarkoitus oli et tulee takas sit ku vauva syntyy mut ei sitä nyt voi kovin pitkään pitää pois kotoa.
Kaikki kotikonstit on kokeiltu, eikä tää vauva halua ulos. Tuntuu et kaikki muut jo saa pikkuisensa ja täällä vaan odotellaan. Niin tylsää..
 
Ite en jaksa ees enää miettiä et onko mitäön tuntemuksia ja ei jaksa ressata että ei se tuu. Ei auta vaikka mitä kikkoja kokeilee :D tulee se baby kun on siihen valmis :) mutta odottavan aika on tosi tosi pitkä. ..
 
Täälläkin odotus vaan jatkuu.. Tuntuu, että merkit synnytyksestä vaan vähenee. Toivoisin vaan, että syntyy kuitenkin spontaanisti, eikä tarvisi käynnistää. Mutta onhan tässä vielä aikaa. 40+3.
 
Täälläki tuntuu et kaikki konstit kokeiltu . Eilen kokeiltii miehen kaa uuestaan ässää ku viimeksi sai niin makiat supparit aikaa. Noh alkohan ne nyt heti ja aina keskken piti sanoa et oota hetki nyt supistaa mut sitte ku koko lysti oli ohitte ni eipä enää mitää eikä loppupäivänä. Noh tulee ku on tullakseen, mutta kyllä se odottavan aika on pitkä... :) aamulla heräsin niin paidassa nännien kohalla oli jootaki ilmeisesti maitoa, näköjää yölllä tullut:D
 
Me käytiin lasketun ajan kunniaksi metsässä etsimässä kantarelleja, mutta saatiin vain mustikkaa! Ihanaa oli olla hiljaisessa metsässä ja kävellä parisen tuntia kaikessa rauhassa. Nyt on vähän pakarat hellänä kyykkimisestä :D
Täytyy alkaa mustikkapiirakan tekoon.
 
Täällä eilen kans mies ajelutti mua mehtäauto tiellä ja vaan osoittelin mistä haluan käydä kattoo ni auto pysähty siihen... kyllä nivuset särki illalla ja kaikki ne oireet. Tänään koko päivä ostoskeskuksessa. Sattuu kävely kyllä niin paljon Nivusiin.... että eiköhän ala jotain tapahtua kohta. Mies vaan ei saa jakeluun etten vaan pääsee kovaa liikkumaan eteenpäin. Aina jäin jälkeen ja kadotin miehen kaupassa....ei jääny odottelee
 
Onneks on metsässä mitä kerätä! Mä oon esikoisen kanssa jo kolmen viikon ajan vähintään kolme kertaa viikossa käyny sienestämässä ja mustikoita keräämässä. Menee aina pari tuntia helposti. :) selkähän siinä kipeytyy mutta kun on niin mukavaa puuhaa..
 
No nyt minäkin otin ja varasin ajan vyöhyketerapiaan ensviikon maantaiksi jolloin rv 40+1 :D onko kellää kokemuksia tuosta vyöhyketerapiasta synnytyksen käynnistämisenä tai muuten ?
 
onko kellää kokemuksia tuosta vyöhyketerapiasta synnytyksen käynnistämisenä tai muuten ?

Mä olin nyt lauantaina ekan kerran vyöhyketerapiassa. Silloin 39+6. Oli kyllä oikein rentouttavaa, mutta ainakaan vielä ei ole vauvaa kuulunut. :) Keskiviikkona menen uudestaan ellei vauva ole vielä syntynyt, yleensä tarvitaan kuulemma pari kolme hoitokertaa.
 
Joo odottavan aika on kyl pitkä!!
Täällä 40+6 ja aina vähän kivuliaammatkin supistukset hiipuu..plääh.. Joka päivä sitä odottaa, et jospa tänään hän syntyisi, ja sitten saa vähän pettyä, et ei näköjään tänäänkään. Täällä mies myös pelkää satuttavansa vauvaa seksiä harrastaessa ja se koko touhu on hänestä enemmän häiritsevää, kun nautinnollista. Eilen aamulla kyl heiluteltiin peittoa toivossa, et pistetään vauhtia synnytykseen, mut ei se mitään saanut aikaan, muuta kun vähän kipeämpiä supistuksia.
Oon alistunut kohtaloon, et syntyy sitten, ku on siihen valmis, vaikka sit vähän avustettuna. Pitää vaan yrittää ajatella, et enää vähän aikaa, kun ens viikolla sit viimeistään on pikkumies sylissä.
Tsemppiä ja jaksuja kaikille!
 
Jospa olis nyt viimeinen neuvola takana. Tänään rv 39+0 ja huomenna aamulla sit synnårille arvioon käynnistävätkö. Toivon vaan että käynnistää! :) vauva ei ollu vielä neuvola tätin mukaan kiinnittynyt, joten mietin onko paikat yhtää viikossa auennut :D
 
Takaisin
Top