Heinäkuun hikoilut!

Mä lähden päivystyslähetteellä raskausmyrkytys-epäilyn takia synnärille. Tai tuskin toi pelkkä epäily on kun kaikki kriteerit täyttyy.. Tänään 40+2 ja pitihän tähän loppuun vielä tällanen saada.
 
Lucky87 tuu kertoo sit mitä ultras sanottii. Kovasti kiinnostaa ku mullaki pikkunen masukaveri ja ollu noita kasvuseurontoja ja mietitty käynnistämistä.
Voi ei paratiisi. :sad001 Tsemppiä ja jaksamisia.
 
Paratiisi: tsemppiä. Noh. Onneks sulla on jo aika saada vauva pois kyydistä... mutta olis voinu olla tulematta tollasten myrkytysten...

Youngmama97 : juu tuun kertoo. Jännittää ihan pirusti ku mies lähti ensimmäiseen ja viimeiseen ultraan mukaan. Mitähän tyhmää se kyselee... kyselkööt.
 
Sairaalasta laittoivat kotiin odottelemaan. Myrkytyksen merkit oli kummallisesti kadonneet sairaalamatkan aikana eikä mitään syytä käynnistykselle ole... Eli kotiin jatkamaan harjoituksia.
 
Täällä kans ei käynnistellä mutta päättipä vähän venyttää kohdunkaulaa verille jotta saadaan supistukset aikaan. Just kun sain tietää että mies lähtee ens yönä töihin. Ja sama meno jatkuu loppu viikon. Hyvin tilattu synnytys. Prkl.

2961g oli nyt paino arvio ku 2 viikkoa sitten oli 2419g. Hieman kasvua tullut mutta ei merkittävästi.
 
Muokattu viimeksi:
Hyvä että kuitenki oli kasvanut :) meillä aikasaman kokoset vauvat ja samalla tavaöla kasvanu viime kerrasta. Mulla 2,8kg n.rv39 ja rv 36 2,3kg. Mulla sanottii et tarkkaila liikkeitä ja tulla herkästi käymää kun ei käynnistäny ku kuite oli tullu vähä tota kasvua
 
Oon pikkuhiljaa alkanut tottumaan siihen ajatukseen että tämäkin lapsukainen menee yli lasketunajan. Nyt yritän ennenmin ajatella että tasan viikko ns.omaa aikaa, ennenkuin pieni on kainalossa kokoajan :D joka päivälle yritän keksiä jotain kivaa puuhaa, ja nauttia! :)
 
Mulla oli nyt 40+2 painoarvio 3,6kg... Ilmeisesti ihan keskikäyrällä kasvaa, eli toivottavasti ei mitään mörssäri-vauvaa ole tulossa :) Pitkä tyttö sieltä ilmeisesti tulee.
 
Olipa jännä et kadonnu nuo merkit matkalla sairaalaan mutta ehkä toisaalta voi olla parempi niin.

Heinäkuun hikoillut tosiaan. Koko viikoksi ainaki tänne luvannu lämpöstä ja aurinkoista eikä yhtää innostas ku muutenkin tukala olo. Vois pikkukaveri jättää yksiönsä tällä viikolla..:D
 
Jännä kyllä että oireet tulee ja menee miten sattuu. Mulla myös epäilty useaan otteeseen muttei sitten kuitenkaan koskaan ole mitään.
Tänään oli myös neuvola, 39+0. Jälleen oli verenpaineet koholla ja hyvä ettei pävystykseen mua saman tien passittanut. Selitin että mulla ollut nyt loppuaikana "rasitus" paineet joka kerta koholla mutta tasaantuvat kyllä levon jälkeen (kävelen aina neuvolaan kun ei ole autoa ja vaikka matka ei ole pitkä, alkaa se olemaan ylämäkineen raskas). Oma terkkari kun on lomalla niin on saanut juosta eri terkkareilla kuukauden. Ja aina sama juttu paineiden kanssa... Onneksi kuitenkin uskoi ja sain lepäillä puoli tuntia ekstraa ja laskihan ne paineet. Nyt kuitenkin kotona "lepo" paineiden mittausta kaksi kertaa päivässä sekä stiksikokeet joka aamu. Hyvä tietenkin että ollaan tarkkoja, silti vähän rasittaa tällainen ylimääräinen hössötys joka kerta neuvolaan mentäessä.
 
Mullekin selvinnee perjantaina vauvan koko yliaikaiskontrollissa mutta hieman hiki nousee otsalle kun tämä vauva tulee melkein kuukauden myöhemmin kuin esikoinen niin mitenhän hän sitten mahtuu..
 
Mulla on aina kans verenpaine ollut korkeampi neuvolassa kuin kotona. Jännityksestä ja rasituksesta vissiin johtuvaa. Ostin sitten oman mittarin niin aina on ollut ihanteelliset paineet kotona mittaillessa.

Mä heräsin just kahden tunnin päikkäreiltä :D Viime yö meni ihan harakoille... Kävin pissalla kolme kertaa ja heräilin useaan otteeseen menkkakipuihin. Ajattelin että kannattaa nukkua päivällä aina kun voi. Koskaan kun ei tiedä milloin lähtö tulee!
 
Mulla on nyt kotonakin paineet korkeammat kuin sairaalassa. Toisaalta lääkäri sanoi, että takaisin vasta jos rr 160/100... Hurjalta kuulostaa kun mun normipaineet on about 100/60.
 
Tyksistä soittelivat ja huomenna 7 osastolle ja 8 leikataan ellei tule kiireellisiä ennen mua. Jännää että 12 tunnin päästä vauva on täällä! :Heartred
Voi kääks..mahtavaa..
Koita ny saada kuitenkin nukutuksi..:Heartred
 
Meillä paratiisi samat viikot, mullakin 40+2. Jotenkin en jaksa etsiä mitään merkkejä enää mistään, kuitenkin vasta synnytyssupistukset tai vesienmeno kertoo, että ollaan tositoimissa. Aika kypsää tää odotus.
 
Suski: tsemppiä. Koeta nukkua... Ainaki itsellä olis halu nukkua mutta mielessä juoksee monenlaista

On. Täällä olo on niin kummallinen... mieli todella herkässä..Tiedän että mies lähtee 1 yöllä töihin. Jään sitten pojan kans kahdestaan kotiin. Veristä limaa tulee wc reissulla... kai se on normaalia tuon murjomisen jälkeen... ja vatsaan tuikkii ja kohdun suulle. Vauvan pää on kiinnittynyt ja ei tartte Ampparilla lähteä. Kun vaan ukki osais ajaa tarpeeks kovaa ja turvallisesti perille jos yöllä tulee lähtö... siskon saan soittaa tukihenkilöksi mukaan vaikka yöllä. Periaatteessa asiat hyvin. Silti mietityttää niin moni asia.
 
Jennifer, mulla kohdunkaulaa 2cm jäljellä ja paikat pehmeät ja auki sormelle. Siis täysin sama tilanne kuin melkein 15vkoa jo ollut. Kyllä pistää vihaksi. Karmeat kivut 24/7 ja ei mitään edistystä.
 
Voihan... Meidän toiselle kaksosista tuli tänään vesirokko! Pitikin ajankohdan sit valita. Onneks oon ite sairastanut sen, niin ei oo sillai huolta. Mut harmittaa, kun isot siskot eivät voikaan sit tulla sairaalaan katsomaan vauvaa, ja he kun niin odottavat pikkuveljeä. Ja sit ettei se vastasyntynyt saa vaan tota tautia. Tämäkin stressin aihe tähän vielä!! Täällä kans tänään taas supistellut melko kivuliaasti, mut sit ei taaskaan mitään sen kummosempaa ja koko ajan mahassa olo, et olis menkkakipuja. Huomenna pitää soitella yliaikaiskontrolli aikaa, jos ei ens yönä tapahdu ihmeitä.
Hyvät yöt kaikille. Koettakaa saada nukuttua.
Tsemppiä s_uski huomiseen.
 
Takaisin
Top