Heinäkuun hikoilut!

Täällä jännitys kyllä niin huipussaan ettei montaa tuntia varmaan saa nukuttua :-D tuo vesirokko on kyllä inhottava, kannattaa ottaa neuvolassa puheeksi, itekki luulin omaavani suojan mut toisin oli.
 
Voih miten harmillinen ajoitus kesämasukki ! :sad001 uskoisin että jos imetät vauvaa niiin ei pääse vesirokko pikkuiseen tarttumaan, toivotaan niin ainakin !
 
Täällä aamulla alkaneet supistukset saivat sellaisen päätöksen kuin toivoinkin: Poika syntyi klo 17.16. Kaikki meni hyvin ja poika on niin ihana! Tsemppiä kaikille omaansa vielä odottaville, palkinto on lopulta kaiken odotuksen arvoinen, vaikka odotus kuinka raastaisikin hermoja!
 
Mulla tulee kanssa veristä limaa. Ton tulpan lähtemisen jälkeen oli auennutkin sormelle, mutta kun luulin jo pääseväni tositoimiin niin olen ihan kypsynyt. Nettiä kun lukee niin monilla lähtenyt synnytys käyntiin vrk:n sisään tulpan irtoamisesta/verenvuodosta, mutta itse kuulun taas vähemmistöön tässä. Nytkin heräsin kesken unien aamuyöstä. Lievät oireet vaivaavat, mutta ei näillä lasta irtoa. Onneksi pikkuinen voi hyvin masussa potkuista päätellen.
Mutta tsemiä S_uskille ja onnea Inkiväärille:joyful:! Me muut, jatketaan harjoituksia:woot:
 
Millasta teillä on ollu tuo limatulppa ? Eilen hieroin välilihaa ku neuvolasta sanottu et kannattaa ku voi ehkäistä repeytymiä. Noh sormiinhan siitä jäi jotakin valkosta limasta, venyvää ja paljon. Mietin nyt onko tää sit valkovuotoa vai limatulppaa. Mulla kyllä ruukaa tulla valkovuotoa nyt ja paljonki mut se on ollu kyllä vetisempää kuin tuo:oops:
 
Millasta teillä on ollu tuo limatulppa ? Eilen hieroin välilihaa ku neuvolasta sanottu et kannattaa ku voi ehkäistä repeytymiä. Noh sormiinhan siitä jäi jotakin valkosta limasta, venyvää ja paljon. Mietin nyt onko tää sit valkovuotoa vai limatulppaa. Mulla kyllä ruukaa tulla valkovuotoa nyt ja paljonki mut se on ollu kyllä vetisempää kuin tuo:oops:
Kannattaa googlettaa (vai kannattaako :D) mucus plug. Itellä oli selkeästi valkovuodosta erotettavissa. Vähän niin kuin kananmunassa se valkonen hötönen mikä ikinä onkaan. Sellainen yhtenäinen venyvä klöntti.
 
Mulla ei ole yhdelläkään kerralla tullut mitään selkeää limatulppaa. Sitten kun synnytys on ollut käynnissä, on tullut sellaista vereslimaista vuotoa. Nyt sitäkin tuli tosi vähän. Valkovuoto on yleensä ollut ihan nestemäistä, mutta välillä siinä on ollut paksumpia klönttejä seassa.
 
Täällä lähti aamuyöstä limatulppa liikenteeseen ja sen seurauksena alkoikin sitten tuntuvat supistukset 5-10 min välein. No tätä ihanuutta kesti kokonaiset viisi tuntia ja loppui kuin seinään, että tän pitää olla yhtä soutamista ja huopaamista! Nyt 40+4 ja ihan mielellään jo haluaisin tositoimiin päästä, mutta minkäs teet :)
 
Argh! Heti kun olo helpotti enkä enää stressaa että menee sinne 26.päivän käynnistykseen, eikä vauva tulekaan vaikka merkkejä on ollut. Niiiiiin... Töistä soitettiin nyt illalla että potkut tuli. Oon siis, tai olin, kodin1: ssä töissä. Huomenna joutuu sit soitteleen jokapaikkaan, työkkäriin, kelaan, pam:iin... Plääh! :sad001
 
Hampula, voi perse :/ Tossa ei taida raskaus jeesata jos koko pulju menee nurin? Tsemppiä sinne kovasti!
 
Hampula, voi ei :sad001 ei tosiaan taida voida raskauteen vedota et sua ei sais irtisanoo.
Tuo on kyl iso ja rankka uutinen monelle :sad001 Jaksamista sinne!
 
Hampula : voi kökkö. Kodin 1 oli ihan kivoja kodin juttuja...kallis paikka vaan niinku kaikki k ketjun paikat... toivottavasti pian löytyy uus työpaikka. Voimia!
 
Takaisin
Top