Heinäkuun helinää

Minä sen puuron kumminkin syötin kun miehelläkin oli niin nälkä että piti saada itse syödä, oli kyllä kummiskin mukavaa että teki sen puuron :rolleyes:
 
Hyvä ku sanoit ja tapahtu jotain!

Meillä oli synttärit ja sai maistaa kaikkea, täytekakkua, pullaa ym. Hyvin vähän söi. Oli synttärit vaan mun sylissä, kun muualla itketti. Kiva äiti-vaihe menossa siis...no kohta loma loppuu ja työt jatkuu. Mitään ohjelmaa ei ollut ja vieraana oli vain perheenjäsenet (mun ja miehen siis)
 
Mihin tää heinäkuu oon menny, btw :O just oli heinäkuun alku ja nyt mennään jo kuun loppu puolta. Alle kuukausi enää lomailua meikäläisellä :eek:
 
Tää ajan kuluminen on kyllä ihan mahdotonta kun on tuollainen mini ihminen pitämässä kiireisenä :p
 
Mutta eilinen päivä, sama kun ei olisi ollutkaan kun meni niin yhtäkkiä ohitse eikä mitää keritty tekemään :eek: nukuttiin kaikki päikkäreitä klo16 asti ja käytiin vähän pihalla niin siinä se päivä sitten olikin :wideyed: tänään kyllä pitää jotain hommailla ja käydä kyläilemässä :)
 
Kivasti tuli pojalla kakkat yli ja sai viedä koko pojan suihkuun kun kakkaa levis olkapäähänkin kun otettii body pois :wtf:
Alkoi taas niin huvittamaan mies kun vielä nukkui ja heräs ja kerroin miten kävi niin oli niin turhautunut että ei se selviäsi tälläisestä ilman mua :hilarious:
 
En enää muista missä ketjussa oli siitä maidon määrästä ni tämmönen teksti on mein neuvolan ohjeessaImageUploadedByVau Foorumi1468933729.692444.jpg
 
Voi kauhea, tänään oltiin ravintolassa syömässä miehen ja mun veljen kanssa, poika oli mun äitin kans kotona :nailbiting: kiltisti nukkui päikkäreitä koko ajan. Yritin olla ajattelematta poikaa ettei tuu itelle mitään paniikkia niin sitten mies alkaa puhua pojasta kaikkea että "mitenhä pärjäävät" yms niin itkuhan mulla tuli, ja nauru samalla että eihän tää voi olla näin kamalaa :hilarious:
 
Marsupilami, I feel you! Muistan ekat kerrat ku tyttö jäi hoitoon jollekki muulle ku miehelle ni vapaailta meni lapsi mielessä - moneen kertaan kuulin kommentin "miten oot noin hiljanen" :D
 
Kauhea tuon pojan hampaiden narskutusta! :arghh:tekeekö muiden lapset sitä? Oon yrittänyt vaan olla näyttämättä kuinka inhottavaa se mielestäni on enkä ole huomioinut, kun pojan mielestä kaikki kielletty on kivaa ja pitää aina jatkaa jatkaaa ja jatkaa kiellon päälle... Tai jos pojalla oikein hyvä päivä on niin uskoo kerrasta mutta...
 
Rasvattomat maitotuotteet on kyllä yks vitsaus! Koskahan tähänkin joku järki tulee...
Joo ei meillekää niitä tuu ja väittelin jopa äitini kanssa tästä ku hyö käyttää rasvattomia.. Neuvolas sanon vaa et maitotuotteet on käytössä enkä puhu mitää rasvoista.
 
Nää on näitä ikuisuuskysymyksiä ilmeisesti, joista saa aina nettimaailmassa mojovan riidan aikaiseksi. Jokainen tavallaan. Meillä toimii rasvattomat ja ihan terveitä ihmisiä ollaan kaikki.

Niin ja siis itsellä ei erityisiä intohimoja suuntaan eikä toiseen. :)
 
Mä join alkuraskaudessa rasvatontamaitoa mutta kun mies joi kevytmaitoa ja kun kummankin lasit oli vierekkäin niin alkoi häjytämään se rasvaton kun on niin kuin vettä laitettu sekaan :D oli koko raskauden ajan kammo sitä maitoa kohtaan, mutta kyllä nykyään taas kelpaa jos ei ole muuta.
Neuvola täti sanoi että anatte pojalle sitten sitä maitoa mitä itse käytätte :) vaikka neuvolan suositus on että käytettäisi rasvatonta.
 
Joo, meillekin maidosta sanottiin vaan että sitä antaa mitä itse käyttää. :) Meillä mies juo maitoa, niin saa valitakin sen :D
 
Olipa marsupilamilla ja jebsulla järkevät tädit! Tää meikäläisten vakkari (oon joskus siitä avautunukki odotusaikana) ku kertoo tasan sen mitä suosituksissa sanotaan ja jos kyseenalaistaa ni tulee ympäripyöreää vastausta vaan :D en oo ennen kyseenalaistanu rasvattomia tuotteita, vasta nyt lapsen myötä. En oo ennen kyseenalaistanu oikeestaan mitään "tavallisia" ruokia. Nyt oon sitä mieltä että elintarviketeollisuus on kamalaan jamaan päässy ja kaikki kaupan tavarat on pelkkää kemikaalia/säilöntäaineita/ruokaa MUISTUTTAVAA myrkkyä ! :D miksei voida palata ajassa taaksepäin ja kasvattaa ite ruokamme ja käydä kauppaa niillä - ota sä tästä vehnää ni saan sulta porkkanaa:laughing002
 
Olis kyllä ihanaa kun sais itse kasvattaa omat ruoat :rolleyes: on meillä marjapensaita, mutta siihen se jääkin.
 
Huh, tilasin Anttilasta kahvinkeittimen uuteen keittiöön.. Onneks se kerkes tulla ku nyt ihmiset eivät saa enää tuotteitaan vaik ois maksanuki
 
Ja mitä tuohon maitoon tulee ni jokainenhan saa käyttää sitä mitä haluaa tai olla käyttämättä.. Tää rasvattomuusbuumi vaan on niin käsittämätön.. Esim useimmat rasvattomat jugurtit sisältää hirveen määrän sokeria ni mikä on se hyöty :)
 
Takaisin
Top