Heinäkuun helinää

Piha täynnä leppiksiä, amppareita ja lentomuurahaisia. Tuntuu että ne seuraa sisälle saakka... Yhhhhh!
En ole siis mikään ötökkäkammoinen, mutta nyt on kyllä jo vähän liikaa elämää ympärillä.
 
Mikä helle! Ei täällä oo :sad010 ainoastaan pilvistä ja toodella painostava ilma! Ei oo kivaa käydä lenkilläkään ku ilma on niin hankalaa hengittää:meh: +22 näyttää mittari..
 
Ei tääläkään kovasti aurinko paistanut. Oli puolipilvistä ja silti lämpöä oli pahimmillaan 28 :eek: en tiedä kuinka tarkka toi meidän mittari on mutta mä ainakin meinasin kuolla :dead: sisällä on tällä hetkellä 26astetta ja ikkunat on auki ja tuulettimet päällä. Poika oli ihan hiestä nihkeä kun laitoin nukkumaan :depressed:
 
Meillä on tuuletin makkarissa että pystyy nukkumaan. Ilman sitä ei tulis yhtää mitää :D
 
Iteki aattelin viime yönä et pitää kaivaa se, nyt on ollu vaa olkkarissa..
 
Siis täh.. koko päivän oon huusannu ja silti kämppä on räjähtäneen näkönen nyt?! Aion silti käydä maate sohvalle ja lukea lehden . Olen kaikkeni antanut, nyt on mun vuoro höllätä :finger:
 
Poitsu ihmetteli tänään rankkasadetta kun piti tulla autolta sisälle ja siinä matkalla kerettiin aivan kastumaan :joyful: oli ihanaa kun vähän ukkonen jyrisi :woot:
 
Eikä! Missä meiän ukkonen! Lähetäppäs se mpilami tännepäi :grin
 
Huh, selvitty vaan tästäkin kuumasta päivästä. Poika ollut tosi kiikkuinen koko päivän ja huomiseksi on luvattu vielä kuumempaa päivää :dead: muistan kun vielä viimme kesänä nautin suuresti tälläisistä helteistä, mutta nyt en meinaa ollenkaan sietää :eek: kai kun nämä rinnatkin on tälläiset riippuvat ja ne hikoaa aivan litimärkinä :wtf:
 
Ite olin viime kesänä vaan tyytyväinen ku ei ollu kuuma.. Omat tissit ku on ollu jo monta vuotta äfvät ni tietää tuon hikoilun.. Nyt vielä enemmä ja muutenki, riittäs ihan se 22 vaikka. Neitiki hikoilee koko ajan päästä
 
tänään ei ollu yhtään niin paha ku eilen, aurinko kai kuivatti ilman kosteutta :laughing002 oli siis kuumempaa ku eilen mutta silti helpompi olla :woot: tyttöparka oli kyllä ihan nihkee ihosta aamusta iltaan, meinasin käyttää jo toisen kerran samana päivänä ammeessa mutta päädyin sitte iltapesulla sivelemään vettä samalla.. itekki ihan nihkee ja hikinen mut nautin lämmöstä (sillonku ei tarvii yrittää vaikuttaa freesiltä :wacky:)
 
tisseistä, mua ahdistaa rintsikat kuumalla mutta vielä enemmän ahdistaa hikoavat nahkapussit ni pienempi paha parempi - rintsikat päällä oltava :laughing021
 
Täällä on muutaman päivän ollu seisova ilma ja arvatkaas kuinka ihanaa on ku naapuritaloyhtiö tekee kattoremonttia... Huopakatto niin meille tulee se pien katku sisälle asti. Eilen tuntu etten pysty hengittämään.
Tänään meidän pikkuvauva on sitten vuoden vanha. Ja mennään isille tänään näyttämään päiväkoti jossa ens ma pitäis aloittaa... Miks aika kuluu niin nopeaan.. En taida haluta vielä takas töihin... :D
 
Meillä tuli eilen 1v ja ens maanantaina tarhan aloitus. Mihin tää aika meni?
 
AI niiiin!! Pitää muistaa sopia tutustumisista... Isukki haluais myös tutustua tulevaan päiväkotiin, ja sen takia pitäis vissiin päästä jo elokuun alussa käymään. Enpä oo soitellut, tosin muistelen että siellä on lomakuukausi tämä heinäkuu..
 
Toi meidän talon lähellä oleva päiväkoti näyttää ainaki olevan heinäkuun kiinni.. mun pitäs kans soitella elokuun alussa tutustumispäivistä , aiemmin ei voi ku se täti on lomalla. Mä ku palaan töihin 15.8 ni mahtaa jäädä isukille ne tutustumispäivät käytäväksi - hehe, hänel tulee hajoomaan pää ku "pitää vaan hengailla" siellä päiväkodissa tunteja kerrallaan :evil6
 
Takaisin
Top