Heinäkuun helinää

Eiköhän ne lämmöt takas tuu. Viimme elokuu ainakin oli hirveän lämmin. Muistan sen niin hyvin kun olin synnyttänyt enkä sitten voinut mennä uimaan :/ taisin kerran tai kaks käydä viimme kesänä..
 
Voi ei, pojalla ollut tänään maha aivan sekaisin ja syödessä kakonnut yllättävän paljon (yleensä ei koskaan).. Kunhan vaan ei olisi mitään mahatautia :eek: en ainakaan muista että olisin syöttänyt jtn erilaista... Lehmänmaitoa oon käyttänyt puuroon jo reilu viikon, ei luulis siitäkään johtuvan :cool: pahvia kyllä söi tänään, ettei vaan se aiheuttaisi mitään :confused: noh, huomenna on uus päivä, toivottavasti nukkuu yönsä hyvin eikä ala ruikkimaan...
 
Poika nukku kuin tukki viimme yön, mutta ite en saanut nukuttua, pyöriin vaan sängyssä vaikka kyllähän mua väsytti, mutta uni ei vaan tullut... Tämä päivä taitaa mennä haukotellessa :dead:
 
Meilläkin rakastetaan vettä ja hellepäivinä ollaan oltu hiekkarannalla merellä ja poika on konttaillu ja leikkinyt matalissa lammikoissa ja äiskä ottanut arskaa:happy:
 
Voihan vesisade.. Koska tämä oikein loppuu? :wideyed: eilen oli onneks vähän parempi keli niin saatiin olla pitemmän aikaa pihalla pojan kans :) pojan mielestä on kiva repiä heinää ja kerätä kiviä, ihmeellinen tämä maailma pojan silmin :rolleyes:
 
Oih, se ois laskettu aika +1 vuosi :rolleyes: pitäskö lähtee ikeaan niinku viime vuonnaki , selkäkivun ja närästyksen + ison mahan sijaan oliski rattaat ja vauva:woot:
 
On joo ollut viimme vuonna näihin aikoihin jännät paikat :grin tai oikeastaanhan mä epäilin ettei lapsi synny itsestänsä kun ei mun kohtu osaa varmaan supistella :hilarious:
Oliko muka viimme kesä näin sateista? Vai eikö se vaan silloin haitannut toisin kun nyt kun haluais pojan kans ulkoilemaan :wideyed:
 
Viime kesä oli hirvee (meille paksukaisille siis hyvä!), kesäkuu törkeen kylmä ja heinäkuussa myös. Satoi myös paljon :D huhti-toukokuu oli lämmin ja elokuu myös ainaki täällä etelässä.. sit ku olin synnärillä sen n. viikon (menin la, vauva syntyi ma, päästiin kotiin pe) ni alko olee hyvät ilmat ja muistanki sanoneeni että kesä alko vasta ku olin synnyttäny :D
 
Elokuu oli kyllä lämmin, muistan kun lähdettiin sairaalasta 7.8 niin oli ihan kauhian kuuma :eek:
 
Ja nyt taas tulee vettä kaatamalla :meh: olis nyt vähän taukoa. Eileen oli kyllä hetken hyvä sää ja saatiin olla vähän pitemmän aikaa pojan kans pihalla :rolleyes:
 
Minusta tuntu että minä kyllä palelin viime kesänä vaikka olis lämpimämpikin päivä ollu. Melkeen aina farkut ja neuletakki päällä. Synnärille mentäessäki oli suht lämmin ja minä vetäsin farkut ja neuleen päälle :) mut sitten tosiaan vika päivä heinäkuuta kun pääsi pois niin ne tuntu tosi tukalilta.
 
Minusta tuntu että minä kyllä palelin viime kesänä vaikka olis lämpimämpikin päivä ollu. Melkeen aina farkut ja neuletakki päällä. Synnärille mentäessäki oli suht lämmin ja minä vetäsin farkut ja neuleen päälle :) mut sitten tosiaan vika päivä heinäkuuta kun pääsi pois niin ne tuntu tosi tukalilta.

Eikä! Ja mä hikoilin ku pieni porsas, kylmimpinä päivinä kiitin vaan pekka poutaa ku oli suht inhimilliset oltavat :D synnytyksen jälkeen hikoilu oliki niin infernaalista että 2tuntia suihkun jälkeen ois (dödöistä huolimatta) saanu hajum perusteella mennä uudestaan huuhtoutumaan :hilarious:
 
Se hikoilu oli ihan järkkyä pojan synnyttyä. Tais olla vähän stressiä mulla ja miehellä kun tultiin pojan kans kotia kun kummatkin hikoiltiin ihan älyttömästi yöllä, lakanat oli märkinä hiestä ja maidosta :wtf:
 
Tänään poika puri mua polveen ja puru ote lipes, naksahdus kuului ja verta alkoi tulemaan suusta. Olin ihan varma että on hampaat irti, kun sitä verta tuli ihan kauhiasti ja poika kerkes sitä nielemäänkin jonkun verran... :sorry:
Ei lähtenyt hampaat irti, mutta ylähuulen sisäpuolelta halkes se "nahan pala" joka on ikenis kiinni. Huonosti selitetty mutta toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan...
Ihme kun pysyin itse niin rauhallisena vaikka verta tuli niin paljon. Onneks mies ei ollut kotona, kun se olis mennyt varmaan ihan hysteeriseks ja poika ei olisi rauhoittunut niin hyvin.
 
Onko kellään tietoa onko siitä haittaa että poika sitä verta nieli? o_O haava aukes illan aika vielä paristi ja sitä verta kerkes imeskelemään... Toivottavasti paranis yön aikana niin että huomenna ei enää vuotaisi.
 
Miksi siitä olis haittaa että nielee omaa verta? o.O
 
Takaisin
Top