Heinäkuun hekumoinnit ;)

Kuulostaa kyllä Mara melkoisen hurjalta kombolta, eikä lainkaan helpolta :/ Onneksi tosiaan saatte pitää perhehuonetta ja mies on paikalla :) Hurjasti tsemppiä ja jaksamista sinne, toivotaan, että lääke alkaa purra toivotulla tavalla ja pääsette sieltä piakkoin jo kotiinkin nauttimaan perhe-elämästä <3

Ihan näin kysymyksenä yleisesti, niin miten esim. vakuutukset (sairaskuluvakuutus, vauvavakuutus tm.) käyttäytyy moisten yllättävien juttujen kanssa? Kun muistelen lukeneeni vauvavakuutuksesta, että mikäli olisi syntynyt ennen aikojaan/synnytyksessä tulee jotain yllättävää/sairaalassaolotarve onkin pidempi, niin vakuutuksesta voi hakea esim. noita sairaalamaksuja takaisin päin? Mietin nyt itse vaan lähinnä sitä, kun tämä rd niin myöhään todettiin, että jos vaikka vauvelille tuleekin hypoglykemia ja joudutaan pidempään sairaalaan jäämään, niin onkohan ne juuri sitten sellaisia kuluja, joita voi vakuutusyhtiölle laittaa menemään?

Mitäs ohjelmaa te olette itsellenne keksineet näin loppuraskaudessa? Päivät kuluvat matelemalla, mutta ihan ei jaksa riekkua tuolla samaan tapaan, kuin aiemmin.

Päivät kuluu todella hitaasti. :) Puhelut mitä saan, koskee sitä, joko oon synnärillä. Vaikea innostua oikein mihinkään hommaan

Nukuin päikkärit lähes päivittäin(varsinkin silloin, jos yön nukuin huonosti), nautin hyvistä sarjoista, kävin kävelylenkeillä ja siivoilin. Piti mun alottaa neulominenkin, mutta mielenkiintoa siihen ei sitten löytynyt. Jonkin verran enemmän myös leivoin ja ruoanlaittoon käytin myös enemmän aikaa kun tavallisesti.
Mies taas sai puistoilla esikoisen kanssa raskauden loppuvaiheessa.

Keskityin pitämään isommat lapset tyytyväisinä, nautin heidän kanssa olemisesta ja perheen kanssa yhdessä puuhailtiin muutenkin aika paljon kun tiedettiin että elämä muuttuu taas aikamoisesti.

Esikoisen loppuraskaudess liikuttiin paljon miehen kanssa, pyöräiltiin ja nautittiin vain olemisesta. Jonkun verran kävin kirppareilla ja shoppailemassa, en siis mitään kummempaa tekemistä keksinyt. PAljon myös lepäsin niinkuin jokaisessa loppuraskaudessa.

Nimim. tissillä asuvan pikkupoitsun äiti <3 Käyn ilmeisesti myös tutin roolista ja olenkin nyt tänään antanut tutinkin johonkin väliin että välillä saa tissit levätä!

Esikoista odottaessa sain parhaan vinkin käydä paljon leivoskahveilla.. :) sitä noudatinkin, samoin hyviä sarjoja ja päikkäreitä. Nyt yritän mahollisimman lepposasti hoitaa lapsosia (ulkoilu lähipuistossa, ei kauppakäyntejä yms tylsää vaanulkoistan ne miehelle. Yritän syödä ja levätäsäännöllisesti. Laitan lapsille lastenohjelmia ja otan ite päikkärit. Puistossa onneks riittää kavereita itelle ja lapsille.

Täällä jo 41+1 ja auringossa oon istunu kahtelemassa tyttöjen leikkejä. Ihan kiva kun tuli vielä lämpimät ilmat, ni tulee enemmän oltua ulkona, vaikkakin hiki on koko ajan.. Eipä mitään erikoista olla muuten tehty, seuraavaa päivää ku ei tuu suunniteltua. Huomenna neuvola, ja torstaina oiski sit 41+5 eli KYSiin käynnistykseen. Vähä jännittää...!

Ihania viimeisiä päiviä Miimu! Juuri samaa mitä itse täällä vietän.. :)
Keikutuolissa, jalat ylhäällä ja lehteä lukien. Kaikki aika lasten kanssa, sitten on erilaista kun vauva tulee ja jo äitin ollessa poissa riittää varmasti lapsilla tuumattavaa. :/ Pitää nauttia näistä leppoisista hetkistä vielä.. :) :)

Onneksi uusi koti näyttää jo nyt kodilta ja lasten huoneet on valmiina täysin. Vauvalle laitettu kaikki valmiiksi ja vaunutkin odottelee lykittävää.. :) Kaikki näyttää täyselliseltä.. näihin tunnelmiin ja aamulla akkaisin kohti polia! :)

Takaisin