Heinäkuun hekumoinnit ;)

Meillä vauvalle on pinnasänky meidän makkarissa sängyn vieressä mun puolella. Toisen laidan saa irrotettua ja hivutettua sänky kiinni meidän sänkyyn, joka muuten todettiin käteväksi tytön kohdalla. Mutta alkuun kokeillaan nukkua pinnasängyssä.
Useasti kyllä aikaisemmatkin on nukkuneet meidän sängyssä, minun puolen reunalla hyvin tuettuna ettei pääse tippumaan lattialle ja luulen että niin voi käydä tämänkin kanssa. :) Mutta haasteita tuo myös se että nyt lapset saattaavat hiipiä meidän viereen nukkumaan yöllä joten parhaillaan sängyssä saattais olla 5 ihmistä ja sängyllä leveyttä se 160cm. :D Katotaan käytännössä että miten yöt rupee sujumaan, voi olla että haalitaan jostain 80cm sänky jatkoksi meidän sängylle jos isommat rupee kovinkin viihtymään meidän vieressä. Nyt kuumalla ovat kyllä nukkuneet aika pitkälti omissa sängyissä varmaan juuri sen viileyden takia.
Me ei stressata asiasta etukäteen, katotaan sitten kun se vauva oikeesti on kotona.
 
Owen meillä on ultra ensi maanantaina viikolla 37+0, mutta mulla tulikin RD diagnoosi jo aika aikaisin, oisko ollu viikolla 24 tai jotain. Saa nähdä sitten mitä koosta sanotaan, keskikäyrän yläpuolella on koko ajan kasvanut, toivottavasti ei mkään jättiläinen kuitenkaan ole:)
 
Täällä huomenna koko katsomaan. Koko ajan toki keskikäyrällä ollut eikä edellistäkään lasta RD milläänlailla kasvattanut. :) Siroksi on tätäkin vauvaa kuvailtu joka ultrassa.. nyt on ennenaikaisten supistusten takia ultrattu monesti. :) Vähän jännittää mitä huomenna alapäähän kuuluu.. ;)

Meillä vauvalla pinnin meidän sängyssä kiinni mutta luule nettä vieressä on ekat kuukaudet kuten aikasemmatkin babyt. Tyttö halusi nopeasti 5-6kk oman rauhan nukkua ja edelleenkin nukkuu vain omassa rauhassa. :) Kipiänä voi ottaa samaan huoneeseen muttei samaan sänkyyn.. :D Poika taas samanmoinen mutta yöhyörijä.. nukkui vauvaisimman ajan vieressä ja varmaan mennään samallalailla nyt.. katsotaan minkälainen tapaus sieltä syntyý.. :)
Imettäminen kyllä nini helppoa siitä viereltä vain.. :) Loppuraskaudessa viimeksi mies otti yövastuun esikoisesta ja nyt liitoskipujen ja kaikkien maan vaivojen vuoksi hoitaa yöt isommilta lapsilta. AIka hyvin meillä nukutaan mutta käy rauhoittelees jos tarvetta ja käyttää yöpisuilla jne.. Saan minä vielä nukkua viimeisiä täysiä öitä kuten viime yönä.. hurraa!!! :) :)

Jokos muuten monella on pienelle nimi valmiina? meillä koko perhe kutsuu eräänlaisella nimestä väännetyllä lempinimellä. :) Nimi oli jo ennen rakennultraa ja samallalailla on ollut aikaisemmillakin lapsilla. :) Oikein amerikkalaiseen tyyliin.. onkos suunnitteilla nimiäisia tai ristiäisiä? Täällä oon ruvennut kaikenlaista tuumaamaan.. meillä jälleen nimiäiset ja jotakin uutta pitäisi taas tuumata.. Ihania ideoita oon Pinterestistä katsellut.. :)
 
Okkei.. Eipä tässä nyt muu auta kuin odottelu :D Ensimmäinen äippäpolin aika tulikin tänään jo postissa, mutta hoitaja meinasi et lääkäri saattaa sitä aikaistaa kun mulla on tuolloin sit jo 38+1 viikkoja, ja tämä jällikkä on tosiaan mennyt reilusti yläkäyrän yläpuolella koko ajan ja loppua kohden ottanut vaan enemmän kaulaa yläkäyrään. Toivotaan, et ei tyyppi edes niin iso olisi, et se on vaan tämä maha, joka on ulkoneva ja iso.. :D

Naskamaska, meilläkin on nimeä jo mietitty, ja yhteen ollaan nyt ehkä jopa jo "päädytty", masukkia kyllä silti edelleen kutsutaan työnimellä. Tytölle meillä olisi nimi ollut täysin valmiina, mutta pojalle on jotenkin vaikeampi löytää nimeä ja ajateltiin nyt katsella ensin, että minkä näköinen tämä tyyppi sitten maailmassa on ja miten nimi niihin kasvoihin istuu jne. Sukunimi tottakai on sama kuin miehellä, kun meilläkin hääpäivä jo on ja minäkin siihen vaihtamassa, ja etunimi on sanoisin 95% varma, ne on ne lisänimet sitten, mitä tässä vielä pyöritellään kun ihan yksinäänkään se etunimi ei tunnu riittävän.
Ristiäisiä ollaan mietitty pienellä tasolla, lähinnä sitä, että ketä kaikkia sitä oikein kutsuu, ettei niistä tulisi ihan valtavat.. Meillä on ystäviä molemmilla niiin hirveästi, että varmaan jätetään kaikki kutsumatta, kun on todella vaikea tehdä eroja sen välile, et kuka kutsutaan kuka ei.. Varmaan mennään ihan sillä linjalla, et meidän lähiperheet/-sukulaiset ja sitten kummit, niin eiköhän ystävät sen ymmärrä.

Kutsukorttia ristiäisiin olen jo suunnitellut, ja odotan sitä innolla, että pääsen kortteja väkertämään, ainoa käsityö laatuaan, josta tykkään ja ehkä jopa osaan :D

Meillä bebelle on hankittuna sellainen valkoinen bassinet, jossa sitten olisi sängyn vieressä tarkoitus nukutella nuo ekat muutamat kuukaudet, kun siihen mahtuu. Kun sitten siitä kasvaa ulos, niin ajateltiin jo siirtää pinnikseen omaan huoneeseen. Jos sitten sänkyyn jossain vaiheessa tuossa alussa häntä otetaan, niin kaiketi mun puolelle tai sitten kantokopassa meidän keskelle, kun mies jo nyt pelkää kuollakseen, että kierii vauvan päälle tm. Katsotaan nyt sitten, miten nämä kaikki suunnitelmat toteutuvat kun pikku herra taloon saadaan, hänellä voi olla täysin oma tahto näihin asioihin :D
 
Meilläkin on nimi ollut tiedossa jo pitkään. Pojan nimi päätettiin aika nopeasti, mutta tytöt etunimeä vielä vaihdeltiin pari kertaa tuossa muutama kuukausi sitten. Tytön toinen nimi ollut tiedossa aina, sama kuin itsellä ja minun äidillä ;)

Nimiäiset olisi tarkoitus järjestää, ja paikankin jo löysin! Vieraita on listassa ihan hirveästi, ihan siksi että emme ole viettäneet mitään syttärijuhlia, ei kihlajaisia tai muitakaan kissanristiäisiä, niin nyt on hyvä syy kutsua ystävät ja vähän sukua kokoon... :)
 
Niin, ja nimi paljastetaan sitten vasta nimiäisissä. Siihen asti saa kylkea nimellä Lilla My...
 
Ristiäiset pidetään kotona. Juuri tuossa viime viikolla pappia kyselin eikä saada yhtä hippupappia joka kastoi meidän tytön, hänelle juuri se viikonloppu syyskuun alussa jolloin meillä on tarkoitus ristiäiset järjestää, niin ei käy. :( Mutta koska kummeja on tulossa kaukaa, päivä pitää olla tiedossa ajoissa ja se yksi ainut viikonloppu sopii molemmille kummeille joten todennäköisesti otetaan joku toinen pappi kastamaan vauva.

Nimestä ei olla hirveästi edes puhuttu! Katsotaan sitten miltä vauva näyttää, eiköhän päästä helposti yhteisymmärrykseen niestä niinkuin aiempienkin kohdalla. :) Vieraita tulee niin että molempien perheet ja kummit. Ystäviä ei kutsuta kun ei ole aiemminkaan kutsuttu ja näemme heitä muutenkin joten ihan pienomuotoiset juhlat tulossa. Ja koska kotona pidetään, eipähän jää kauheaa siivottavaa kun vieraitakin on kohtalaisesti.

Kaikkia kummeja ei olla saatu päätetty. Kaksi varmaa kysyttyä jo on mutta täytyisi yksi tai kaksi vielä ainakin olla. Miespuolinen yksi ainakin, nyt kun kaksi on jo naispuoleista, halutaan kuitenkin että molempia on kummeissa.
 
Mulla Raskausdiabetes ja ajan synnytystapa-arvioon sain jo edellisellä diabeteshoitajakäynnillä äippäpolilla. Osu viikoille 36+3 ja vauva ultrattiin ja kokoa mittailtiin. Ku ei ollu suuri niin ei mitään jatkokontrolleja vaan odotellaan et ite ymmärtäis tulla ulos. En tiiä onko jotain erityisempää yliaikasuudessa (siis käynnistetäänkö aikasemmin ku normivauvat).

Turhauttaa kyllä ku lapsi ei ymmärrä tulla ulos (laskettu aikahan on vasta kuun lopussa, mut ois nyt jo melkein täysaikanen).. Tuntuu, et jokaisen lapsen kohdalla odotan syntymää aikasemmin. Ehkä sillä osuutta asiaan, et jännitän kovasti miten mies ja mummo ehtivät. Itse ehdin varmasti (kop, kop), asutaan kolmen minuutin päässä sairaalasta tosin "oma" synnäri on parinkymmenen minuutin päässä ellei siellä on sulkuja naistenklinikan rempan takia. Ja haluisin meijän koiraa pätevämmän kätilön.. Mies on raksaamassa tunnin päässä kotoa ja kuten keskimmäisen kanssaki kuvittelin syöksysynnytystä niin nytkin (edellinen kesti 6h, joten ei pitäs mitään ihmempää hätää olla). Ja aattelin soittaa molemmat hätiin alkuvaiheessa, tähän mennessä ei oo ollu vääriä hälytyksiä ja jos nyt tulee niin ehkä molemmat sen kestää. :) olipa vuodatus! Mites muiden pää kestää loppuodotusta?
 
Mulla Raskausdiabetes ja ajan synnytystapa-arvioon sain jo edellisellä diabeteshoitajakäynnillä äippäpolilla. Osu viikoille 36+3 ja vauva ultrattiin ja kokoa mittailtiin. Ku ei ollu suuri niin ei mitään jatkokontrolleja vaan odotellaan et ite ymmärtäis tulla ulos. En tiiä onko jotain erityisempää yliaikasuudessa (siis käynnistetäänkö aikasemmin ku normivauvat).

Turhauttaa kyllä ku lapsi ei ymmärrä tulla ulos (laskettu aikahan on vasta kuun lopussa, mut ois nyt jo melkein täysaikanen).. Tuntuu, et jokaisen lapsen kohdalla odotan syntymää aikasemmin. Ehkä sillä osuutta asiaan, et jännitän kovasti miten mies ja mummo ehtivät. Itse ehdin varmasti (kop, kop), asutaan kolmen minuutin päässä sairaalasta tosin "oma" synnäri on parinkymmenen minuutin päässä ellei siellä on sulkuja naistenklinikan rempan takia. Ja haluisin meijän koiraa pätevämmän kätilön.. Mies on raksaamassa tunnin päässä kotoa ja kuten keskimmäisen kanssaki kuvittelin syöksysynnytystä niin nytkin (edellinen kesti 6h, joten ei pitäs mitään ihmempää hätää olla). Ja aattelin soittaa molemmat hätiin alkuvaiheessa, tähän mennessä ei oo ollu vääriä hälytyksiä ja jos nyt tulee niin ehkä molemmat sen kestää. :) olipa vuodatus! Mites muiden pää kestää loppuodotusta?
 
Meillä ristiäisiä vietetään vauvan syntymän jälkeen. Pojan nimi tuntuu vaan niin vaikeelta keksii.. Et siis molemmat kkäis ja jos vielä löytyis tytttöjen nimien kaa rimmaava. Ristiäiset vaan kummien, isovanhempien ja sisarusten kesken. Paikka vielä auki.

Meillä on aikasemmat nukkunu vieressä (tarjoilu pelaa helpommin :) nyt varmaan mies heivataan tarvittaessa tyttöjen huoneeseen patjalle jos tytöille iskee ikävä yöllä ku saapahan mieski nukkuu paremmin patjalla ku hyppiä pystyyn jos isosiskoja itkettää pitkin yötä. Vaunukopassa saa pikkunen nukkua päiväuniansa (ehkä turvallisemmassa paikassa pikkukätösiltä). Pinnis on odottamassa omaan huoneeseen siirtymistä varten (aiemmin tapahtunu vasta vuoden tienoilla.. :)
 
HeiHei Heinäkuu!
Festarit vietetty ja vaunutkin tilattu.
PikkuMursu innostui potkimaan ja liikehtimään niiden bändien aikana, joista äippä oli enemmän innoissaan, eli Rammstein sai melkoista möyrintää. Lopulle mammalomalle ei nyt sit varsinaista suunniteltua ohjelmaa ole, valmistautumista äitiytymiseen "vain".

Siskon muksun pinnasänky on kellarista kannettu meille pesua odottamaan. Laitetaan se meidän sängyn viereen mun puolelle laita alhaalla ja äitiyslaatikko vielä sen sisään, jolloin A) saadaan pehmoleluja ja muuta rekvisiittaa laatikon ja pinniksen väliin kuitenkin turvallisesti PikkuMursuun nähden ja B) estetään, ettei nuo hurtat missään olosuhteissa pääse hyppäämään vauvan sänkyyn.

Ristiäiset on kyllä melko kaukana, vähän ollaan puhuttu, että pidetäänkö ne meillä kotona, vai jommankumman vanhemmilla. Sen nyt ehtii puhua sitten lähempänä, tuttu pappi kuitenkin on jo pyydetty homma hoitamaan.
Ja nimi on valmiina tytölle ja pojalle olemassa, jos vaan sitten naamaan istuu.

JA oon niin tyytyväinen ja ylpeä miehestäni, joka siis lopetti sen tupakoinnin...ööö...toukokuussa? ..anyway, on pysyny tupakoista erossa siitä lähtien!! Silloin tällöin röyhyttää sikarin tai pari illalla (viihteellä ehkä useampi), mutta ei enää sitä rallia aamu-, kahvi-, ruoka-, bussinodotus, ohjelman/leffanloppu-, ilta- tai herää-keskellä-yötä-röökiä!!!
Miun kulta!! :love017
 
suhwi teillä kuitenkin meni onneksi yläkanttiin arvio, pääkin oli hieman pienempi kun täällä tuo 36cm oli pipon mitta. Onneksi sain eilen neuvolan tädin kiinni ja hän pääsi näin nopealla varotusajalla meille kotiin poistamassa multa tikit. Pojan paino myös kivasti noussut, kuulemma tavote on 2 viikossa päästä takaisin syntymäpainoon ja n.25g päivässä. Tällä herralla olikin noussut ihan reippaasti tuosta arviosta. Syö kyllä tajuttomia määriä, mutta toisaalta aika harvoin.
Onkos moondancer teille sitten puhuttu käynnistyksestä mitään?

Miestä tässä kovasti kotiin odotan, kun tuo mansikoita pakastusta varten.. Jaha, nyt se tulikin :greet025
 
Meillä vauva nukkuu samassa huoneessa ja toivottavasti omassa sängyssä :) Esikoinen nukku alusta asti pinnasängyssä ja toivon että tämä toinenkin. Tietenkin yöllä syöttäessä voi olla että jää viereen mutta ainakin illalla nukahtais omaan. Pinnasänky on meiän sängyn vieressä mutta ei ihan kiinni. Sen verran väliä että yöpöytä mahtuu sänkyjen väliin.

Nimeäkin on mietitty mutta ei olla varsinaisesti lukkoon lyöty mitään. Ja tietenkin on kiva nähdä miltä tulokas näyttää ennen kun tehdään lopullinen päätös :cool14 Ristiäiset luultavimmin vietetään tälläkin kertaa kotona ja ei kutsuta hirveesti porukkaa. Perheet ainoastaan.
 
Mohomaha, ei oo ollu mitään puhettakaan käynnistyksestä tähän mennessä. Perjantaina olisi neuvola ja maanantaina voin halutessani mennä tapaamaan neuvolalääkäriä. Tottakai toivon, että synnytys käynnistyisi tässä pikku hiljaa itekseen, mutta saa nähdä. Ei taida "pienellä" olla kiire vielä syntyä. :rolleyes:
 
Tänään oli lääkärikäynti, viikot 36+6. Streptokokkinäyte otettiin ja tutkimuksessa kävi ilmi, että kohdunsuu on auki n.sentin ja masukin pää on kiinnittynyt! Jälkimmäistä kyllä osasin epäilläkin, sen verran ikävää juilintaa on häpyluun ja alapään alueella toisinaan kun liikkuu. Närästys on myöskin viimeisen viikon aikana helpottanut, joten asukki ei ole enää niin korkealla :)

Jännä, että alle viikko sitten synnärillä käydessä lääkäri ei kunnolla yltänyt tutkimaan kohdunsuuta, ja tuntui ihan kuin olisi heittänyt arviolta että kiinni on ja kohdunkaula hiukan lyhentynyt. Tämänpäiväinen lääkäri tuntui olevan rutinoituneempi, otteetkin oli ihan erilaiset ja sai tutkittua ihan hyvin. Sanoi myös että lantio on hyvä ja että vauva mahtuu kyllä tulemaan. Painoarvioksi sanoi reilu 3kg ja sanoikin että jos menee laskettuunaikaan asti (25.7.) niin todennäköisesti n. 4kg on silloin. Minulla on vaan jotenkin ollut pitkään sellainen tunne että ei se asukkin niin pitkään jaksa odottaa :smiley-bounce013

Meillä on pinnasänky valmiina ja on tarkoitus siinä nukuttaa heti alkuun. Sänky on ihan oman sänkyni vieressä.

Meillä on nimivaihtehdot olleet selvillä molemmille jo pitkään. Tiedossa on että poika on tulossa. Ristiäiset tullaan todennäköisesti pitämään kotipaikallani ja toiveissa olisi saada meidän vihkipappi myös kastamaan. Koko sukua ei meilläkään ole tarkoitus kutsua (sillä sitä riittää!!!) vaan ainoastaan vauvan isovanhemmat, lähimmät ystävät ja kummit.

Onko teillä muilla muuten jotain suvussa kulkevaa kastemekkoa jota aiotte käyttää? Meillä on minun kastemekkoni, jota olisi tarkoitus käyttää myös tulokkaalle.
 
Meilläkin vauva pääsee pinnasänkyyn minun puolelleni nukkumaan heti alusta alkaen. Pinniksessä on laskettava laita, niin saa tarvittaessa sivuvaunuksi sänkyyn kiinni. Meillä olisi ollut suvussa kulkenut rottinkinen kaunis pieni vauvan sänky, mutta jääpi meillä käyttämättä ettei meidän iso koira ohi kulkiessaan sitä vahingossa kaada. Pinniksessä on pehmuste ja sellainen vanutuubi reunalla pienentämässä sänkyä. Tuo pinnasänky on vieläpä miehen vanha, joka on kunnostettu ja maalattu. :)

Mulla olis vielä imetystyynyn päällinen ompelematta ja pesuhuoneeseen lokerikko vauvan tarvikkeille vaiheessa. Jaksaminen alkaa olla vähän vähissä, mutta jospa ne tänään sais tehtyä. Laskettuun aikaan enää pari hassua päivää ja sairaalakassikin pakkaamatta. Ehkä tässä on jo vähä sellanen epäusko, että ei vauva ihan heti laskettuna aikana ookaan tulossa. :)
 
Kuten monilla muillakin, myös meillä vauva laitetaan suoraan pinnasänkyyn nukkumaan. Pinnasängyn toinen laita on irrotettu kokonaan ja meidän sänky on sitä vasten. Siitä on sitten helppo ottaa vauva öisin rinnalle syömään. :)

Vauvan etunimi on päätetty kuukausia sitten, mutta toisesta nimestä en ole vielä aivan varma. Vaihtoehtoja on kaksi, mutta toinen töksähtää korvaan ja pahasti.
 
mä kans saanut tänään meille varattua kirkosta kahvitustilat/papin ja kastekappelin <3 nimet ei oo tiedossa kun pitää nähdä miltä toinen näyttää ;) niin ku joku jo tuolla ylläkin laittoi...tytölle olis jo toiset nimet valmiina,pojalle ei niitäkään....on noita nimiä tossa mitä sitten mallailla kun toinen päättää itsensä ulkoistaa. kummit on onneksi lyöty lukkoon ja jo "virkoihinsa" kysytty <3. pienet juhlat, n.40 henkee lapset mukaan lukien...niin kuin esikoisellakin eli isovanhemmat,sedät+tädit ja kummit...
meilläkin pinnis meidän huoneessa mun puolella sänkyä,sen verran irti että mahtuu välistä käveleen...tiedän että se menee toisinaan kuitenkin siihen että nukahdan kesken syötön niin helpompi siitä sitten nostella viereen ja pois kun käsi puutuu ;) olettan että rintaruokinnalla saa taas mentyä ekat puol vuotta....huoh* silmät ristissä jo valmiiks....

onko muuten joku ajatellut maidon luovutusta tai joskus jo aiemmin sitä tehnyt? mua kiinnostais hirveesti ryhtyä,mutta.....
 
Täällä vietetään laskettua aikaa ristiriitaisin tuntein. Olin aivan varma, ettei neiti tosiaan viihdy vatsassa näin pitkään. Toisaalta nyt odotetty päivä on täällä ja ei tosiaan pitäisi mennä enää pitkään siihen, että vauva tulee. Tämä herättää onnellisen olon. Mutta silti olo on jotenkin haikea, ne kasatut odotukset sille, että saa vauvan pian syliin ja ne joka aamuiset pettymykset siitä, kun näin ei tapahtunutkaan. Viime yönä valvoin taas kolmeen saakka, oksensin kun voin niin pahoin, mittailtiin paineita ja tarkkailtiin supistuksia.

Huomisesta alkaen vauva on sitten yliaikainen ja siihen suhtautuminen on ollut haasteellista. Ei tullut mieleenikään, että synnyttäisin vasta lasketun ajan jälkeen. Saati, että synnyttäisin "suunnitellusti" polilla, jos vauva ei ole tullut muutaman viikon päästä ulos. Puhuttiin jo neuvolassa siitä, että äippäpolille yhteys 41+5, joka tulee meillä siis 17.7. täyteen. Nyt olen saanut aikaiseksi jo hirveät pelot jo olemassa olevien vaivojen paisumisesta, äippäpolirumbasta ja käynnistyksestä. Ja vauva vaan kasvaa ja kasvaa, päivä päivältä suuremmaksi, eikä mitään koko arviota ole missään vaiheessa tehty - kun ei ole tarvinnut.

Haluaisin olla iloinen näistä viimeisistä hetkistä mahan kanssa ja nauttia oloista. Silti eksyn jatkuvasti lukemaan kohtukuolemista kun etsin linkkejä kummallisiin kiputiloihin ja vinkkejä liikelaskentaan ja paineiden seurantaan. Vauva olisi valmis ja haluaisin hänet jo syliin, jotta voisin häntä tuijottamalla tietää, että kaikki on kunnossa. Suurin pelko on, että nyt viime metreillä kävisikin jotain ja nyyttiä ei saataisikaan kotiin. Että tällaista täällä, hyvää laskettua päivää vaan meikäläiselle. :sad001
 
Tsemppiä littledaisy!! Se on jännä miten kaikki elämä oikeasti pyörii sen LAn ja odottamisen ympärillä. Tuntuu ettei muuta voi ajatellakaan.. :/

Itse olin niin varma että estelyiden jälkeen vauva ehkä on tulossa nopeastikin mutta ei. Erittäin raskaana olllaan.. oloja ja kolotulsia vähän väliä ja eilen illalla napakoita supistuksia.. valmistelee toko mutta nyt oon jotenii niim kyllästynyt odottamaan. Mies meni ma töihin ja tajusin että mä en oo mitään suunnitellut tänne heinäkuulle kuin vauvaa.. :D Nyt on sitten nähty kavereita ja tehty juttuja joita ei sitten ehdi tehdä. Pakattu muuttoa varten ja puuhattu lasten kanssa kaikki hetket. Parempi kum ei yhtään keskity tuohon odottamiseen ja synnytykseen.. :) välillä hyviä lehtiä kasa ja makuulle jäätelön kera. :) Tänään äitini hauskuutti meitä aamun ja ensi viikolla mummolapäivä. Onneksi jonkun verran löytyy tapahtumia täällä laupungissa lapsille ja niihinhän minä lyllerrän jos olen kasassa kyseisenä aamuna. ;)

Kyllä tää tästä.. LAn tienoilla olen toki ihan yhtä hiilenä.. tiedän! Ja kysely ärsyttää jo nyt!!! Miltäs tuntuu? Olisko lähellä lähtö?? Arrggh... ei nyt vielä. Katse heinäkuun loppuun tiukasti vaan.. esikko syntyi 38+4 ja toinen LAna. Nyt koen sitten varmaaan sen yliajan...tietty.. :D :D

Aurinkoista viikonloppua mammat!
 
Takaisin
Top