Mä en ole ollut töissä helatorstain jälkeen. Tai noh, kyllä mä yhden päivän yritin, mutta lähettivät mut lääkäriin sieltä, kun olin kuulemma niin kamalan näköinen. Reilua. [8|] No olihan mulla silloin niin kova migreeni, etten voinut pitää toista silmää auki, mutta olin juuri tullut ultrasta ja niissä endorfiinihöyryissä kuvittelin pystyväni työntekoon, vaikka puolta tuntia aiemmin oli mieheni taluttanut mut sinne neuvolaan tärisevänä möykkynä. Hyvin mäkin osaan arvioida.
Olin yhteensä viisi viikkoa saikulla, koska parhaimmillani oksensin 8krt/pv. Nyt on kuuden viikon kesäloma päälle ja elokuun alusta pitäis mennä töihin. Olen kyllä jo vähän odottanut sitä...
Nyt on viimeaikoina vaivannut matala verenpaine. Huimaa ja nukuttaa vaan kamalasti. Eräskin päivä olin ulkona heittelemässä kottikärryyn isoja kiviä, kun alkoi pyörryttää. Olin juuri syönyt. Kiipesin kaksi kerrosta portaita yläkertaan mittaamaan verenpainetta ja kaiken ton (syöminen, rehkminen ja portaat) jälkeen olis pitänyt olla koholla, mutta ei: 103/62. Ja sydänparka läpätti kamalasti. Toivottavasti tämä menee ohi ennen työhönpaluuta. Ei ole kiva ruveta pyöryilemään lasten keskellä.
Sitten aletaankin odotella selkävaivoja, sillä toiseksi alin nikama on jo valmiiksi 5mm vinossa ja kipeytyy tosi helposti. On tääkin! Olen aina ollut ärsyyntynyt naisiin, jotka heti positiivisen testituloksen saatuaan on niin raskaana niin raskaana. Tää on sitten joku paha karma ajatuksistani, sillä nyt olen itse juuri sellainen. Hitto. Sori. Mutta en silti osaa kauheasti olla pahoillani, koska tää on vaan niin mahtava asia.[:D]