Heinäkuun höpinät

Täällä varastoduunari, eli fyysistä vuorotyötä... onneksi pystyn vähän sumplimaan itselleni kevyempiä hommia jos alkaa käydä liian raskaaksi (:
 
Täällä kans lähäri. Ihan hirveetä oli olla viime kesän töissä raskaana. Aamun kahvinkeitot, vaippojen vaihdot jne.
 
Mä esikoista oottaessa jäin töistä pois jo rv8. En voinu olla pahoinvoinnin ja huimauksen takia ollenkaan töissä. Sitten menikin selkä niin huonoon kuntoon et olin sairaslomalla käytännössä koko raskauden. Olihan muuten pitkä ootus [emoji51]
 
Mulla harmittaa, kun en pääse salaiselle puolelle, koska oon jo helmikuun salaisessa. Meillä la siis 26.-28.2. Ei vielä täysin varmistunut. Varmaan vähenee kirjottelu tänne, kun ei kaikkea halua täällä julkisella kirjottaa.
 
Tää viikko on kyllä menyt erityisen hitaasti. Odottelin jo viikonloppua, mutta huomenna on vasta torstai!
Taapero pitää huolen että tekemistä riittää viikon jokaiselle päivälle, vaikka oltais vaan koton, mut yhtä tehokkaasti pitää myös huolen että kun yritetään selviytyä helposti ovesta ulos, niin keksii kaiken näköistä että mulla on mahdoton pysyä aikataulussa.. mitähän tää tulee oleen ens kuussa kun ei olla enään lomalla ja tulee todellinen arki vastaan ekaa kertaa. Taapero menee hoitoon ja mun lopulliset suunnitelmat selviää ens kuun puolessa välissä. Tuntuu kyllä oudolta että pitäis nyt mennä töihin takas ja melkein heti sitten jo ilmoittaa että jään alku vuodesta pois..
 
Mies lähtee tänään reissuun ja tulee ehkä sunnuntsina kotiin. Vähän kivaa. Saan olla muksujen kans ihan keskenäni.
 
Mullaki loma loppu jo viime viikolla. Oishan tuo saanu jatkua vielä :D
 
Mistä mä näen montako viestiä oon kirjottanu et voin hakee sinne salaiselle puolelle?
 
Mulla se miten pystyy kattoo monta viestiä on ei oo vuoteen toiminu.. :/
 
Tuleekohan tälle kesälle yhtään lämpimiä viikkoja enään. Meillä on elokuun tokalle viikolle saakka lomaa ja alkaa masentaan, ku joka viikko ollut enemmän tai vähemmän huonot kelit.
 
Laskin että 3 viikkoa vielä lomaa jäljellä ja pitäis nyt ottaa ilo irti tästä, ku oon taaperon kans kotona ja vielä ei raksaus näy eikä tunnu missään. Tai no eilen alkoi väsymys ja huomaan että oon kiukkuisempi, mutta nää on vielä ihan siedettäviä ja ei jatkuvia oireita.
 
Sais kyllä tulla lämmintä! Me ollaan tässä kuun lopussa menossa hääjuhliin ja ois kyllä kivaa jo ihan hääparinkin puolesta, että olis hyvä ilma silloin. Ja elokuussa mennään miehen kanssa katsomaan Robbie Williamsia ja mä en ala jos silloin sataa vettä! Onneks nyt viikonlopuksi on luvattu ihan hyviä kelejä, kun mennää mökille. Ärsyttävää kyllä ollu tää lämpötilojen sahaaminen, kun ei koskaan tiiä miten pitäis pukeutua. Ensin on hellettä ja sit seuraavana päivän saa vetää takkia päälle..
 
Nytkin iloitsin että jee aurinko ja ku sain lapsen päikkäreille, niin ajattelin että meen ottaan vähän aurinkoa ja lukeen kirjaa..no voi kiukku, tietty pitää sitten tuulla Oon niin vilukissa että en sitten tarkene olla paikoillaan jos ei oo ihan helle. No odottelen että taapero herää ja lähtään sitten leikkipuistoon nauttimaan tästä suomen kesästä. Ainakaan ei sada!
 
Joo tää kesä kyllä on melko surkea ollut. Saa nähdä yllättääkö elokuu.. vaikka nyt kun ollut tää väsymys ja alkuturvotus niin itsellä ainakin ollut helpompi olla sillon kun ollu viileemmät kelit :shy:
 
Takaisin
Top