Mulla alkaa olla vaatteiden kanssa myös vaikeuksia. Isommat liivit jouduin ostamaan jo reilu kuukausi aikaa, mutta nyt on se puoli jäänyt vähän pienemmälle kasvulle. Näytän lähinnä vain vatsasta lihoneelta, ainakin omasta mielestä, mutta se tuntuu erilaiselta kuin vain pelkkä läski, kun en saa vedettyä sitä vatsaa yhtään sisälle ja se tuntuu kovalta. Vatsa on suurentunut siis jo koko alueelta heti rintojen alapuolelta lähtien, mutta eniten toki alavatsalta. Kotona trikoocaprit ja college-housut on must, töissä ja ihmisten ilmoilla olen pystynyt vielä käyttämään paria pitkiä housuja, jotka säästin tarkoituksella, kun jäivät isoiksi kevät-talven kuntoilu&terveelliset ruokatavat -projektissa. Tilasin tällä viikolla Elloksen alennusmyynnistä muutamia äitiyshousuja kokeiluun, kun töissä en kyllä mitenkään voi koko päivää tietokoneella istua vatsaa ja lantion/jalkojen verisuonia painavissa housuissa. Toissa viikolla mulla oli vähän piukemmat housut töissä parina päivänä ja lopputuloksena oli alavatsalla vihlontaa iltapäivästä ja iltasella lähes koko ajan ja luulen sen olleen niiden housujen vika, kun oireet loppui pienen jumppailun ja housujen vaihdon jälkeen...