Heinäkuun höpötykset

tänäänkin kävin ipanoita käyttämässä uimarannalla. Oltiin varmaan yli 2tuntia. Ihme, että jaksoin.. On vain jotenkin, ettei jaksaisi tehdä yhtään mitään.. Mummolta mikkelistä sain äidin mukana ison muovipussillisen raparperia.. joten tein raparperipiirakan ja 2litraa raparperivispipuuroa ja raparpereja on edelleen ihan hirveästi o_O.

raparperimehu kiehumassa.. mitähän sitä viel noista raparpereista tekisi. Mummo tyhjentänyt koko puskan minulle, kun kenellekään muulle ei kelpaa :D. Viitsi pakkaseen laittaa, kun viime vuotisiakin on vielä siellä. Jos muffinsseja tekisi. Kuitenkin 2 L meni mehuunkin. Tosin, jos tulee hyvää, niin taidan tehdä mehua lisää. Pitäis eskarilaiselle jokin päivä ommella penaali. ja jos pipojakin ompelisi.. On vain niin laiska kaivamaan koneet esille XD.

Huomenna minun äiti tulee hoitaan poikaa ja me lähdetään miehen kanssa viikonlopuksi metsään.. yövytään joko autiotuvassa ihanassa pienessä saaressa tai sitten teltassa. Muikkuverkot pyyntiin ja hillasuolle, mikä sen ihanampaa, jes! Suunnittelin jo kahden vuoden päähän sellaisen reissun että mummi tulee viikoksi lasten kans meille ja me painellaan miehen kans metsään.. muualle en kaipaakaan.

No nyt on levätty.ehkä :) käytiin siellä ruokatorilla mutta enhän mä mitään uskaltanut syödä kun en tiennyt lihojen ja juustojen alkuperää... Käytiin myös kaupoilla ja syömässä. Ja ajettiin härmä kauhava akselilla ukkosen perässä. Yöksi kotiin. Lapset äkkiä aamulla kotiin ja ruokakaupan kautta ruuantekoon.

alkaa riittää tää väsymys.. Ei vaan jaksa.. Vaikka yritin päikkäritkin nukkua, kun kuopus nukahti rattaisiin nlan jälkeen.. niin eihän se uni tullut ja poika heräskin melko pian, mutta jatkoi unia vielä vieressä sängyssä <3. Ja, kun hänellä tapa, että pitää ihan kiinni tulla, niin en saa itse nukuttua. No olenpahan tänään ees jonkin verran kävellyt 2*50min. Nivusissa alkaa jo liikkuminen tuntumaan o_O.

Isäntä, kun tulee suihkusta, niin vielä kauppaan.

Ensi viikolla ostaa liput RunniRock:iin. Harmi, kun esiintyjät jaettu niin, että molempina päivinä on sekä hyviä että 'huonoja' esiintyjiä. Huonolla tarkoitan sitä, kun itse ei tuu kuunneltua. Toivoa, että sisko pystyy olee meillä vkonlopun. Isännän oma ehdotus, että mentäisiin o_O. Outoa!

Tänään tulee kummipoika veljensä kanssa kahdeksi yöksi. On ollutkin menevät pariviikkoa kun ollut paljon yökyläläisiä. Perjantaina alkaa sitten mun viikon loma kun mun lapset lähtevät isälleen viikoksi sitten hiihtoloman. Tämä onkin sitten vimppa viikko kahdestaan miehen kanssa koska seuraavalla isäviikolla onkin vauva syntynyt ja vauvaa emme näillänäkymin tule hoitoon saamaan minnekkään. Miehen vanhemmat ovat liian vanhoja ja mun äitini sanoi hoitavansa vain aiemmat lapseni kun ovat äpäröitä.

Mä voin ihan hyvin ottaa pienimmän mukaan mihin vaan meen ja mies saa mun puolesta mennä kuinka tahtoo kun ei oo muutenkaan mikään lastenhoitaja persoona. Mä nyt en periaattees tarvi omaa aikaa kun en siihen oo muutenkaan koskaan oppinut, omaa aikaa vimeset 10 vuotta mulla on ollut 2 viikkoa vuodesta ja se on perheen äidille paljon. Muut ajat oon sitten 100% lasten kanssa. mies sitä kaipaa varmasti enemmän poikien ryypäysviikkoja ja kalastus ja metsästysreissuja enkä voi niitä häneltä evätä vauvaan vedoten. Ja mä en koskaan tuu luottamaan mieheen niin paljoa että antaisin olla vauvan kanssa kahden edes kauppareissua :D kahdestaan olemme harvoin tai muutenkaan kahdenkeskistä aikaa ainakaan minä en kaipaa. Mies siitä mulle kyllä motkottaa kun ei koskaan tehdä mitään kahdestaan tai aikuisporukalla. Mä oon antanut sille luvan menä aikuisten kanssa niin paljon kun haluaa mutta mä en välttämättä siihen porukkaan kuulu koska mä oon äiti ihminen :) kyllä sitte kun ipanat on isoja nii ehtii sitä kahden kesken olla mutta ei tuo tunnu sitä tajuavan.

Muokattu viimeksi:
ensimmäistä kertaa kirjauduin PikkuHaikaraan. En enää muistanutkaan kuinka isotöinen on täyttää..

Laitoitteko minkälaisia toiveita synnytykseen liittyen?

Pikkuhaikara? Joku synnytysjuttu sairaalalle? Jos samat merkit paikkansa pitää niin täällä maalla :D täytetään lomake ja lähetetään postissa synnärille. Viimeksi unohdin lähettää esitietolomakkeen ja jäi vähän vajavaisiksi tietoni mutta hyvin kaikki meni. Tai sitten ajat on muuttunu... Ja PALJON.

Pikkuhaikara? Joku synnytysjuttu sairaalalle? Jos samat merkit paikkansa pitää niin täällä maalla :D täytetään lomake ja lähetetään postissa synnärille. Viimeksi unohdin lähettää esitietolomakkeen ja jäi vähän vajavaisiksi tietoni mutta hyvin kaikki meni. Tai sitten ajat on muuttunu... Ja PALJON.

Joo, kys:in sähköinen esitietolomake :)

Sain tänään virkattua kassin valmiiksi :D. Tämäkin on sellainen työ, mitä oon miettinyt pitkään tekeväni, mutta luulin, etten osaa.. Mutta, kun sny-osallistujalta sain kauniin punaista puuvillalankaa, niin ajattelin kokeilla.

Liitteet

• Virkattukassi 17.7.2016.jpeg
    Virkattukassi 17.7.2016.jpeg
    109.1 KB · Katsottu: 18
Ooh! Hieno kassi! Ite pääsen varmaan taas muuton jälkeen vasta tekemään käsitöitä. Tai ainakin sit ku kämppä on kunnossa.
Tuli käytyä tossa äsken lenkillä ja kokeilin huvikseni Pokémon Go:ta :D oli ihan hauska ja saan ainakin jonkun syyn lähteä ulos kävelemään taas kun on joku mikä motivoi :D

Takaisin