Heinäkuun höpötykset

Kiitos kaikille :)

Tänään on ollut itkuinen päivä. Kerran otettiin miehen kanssa yhteen. Hän itki myös, aivan hämmennyin. En tiedä nyt Olenko haukkunut väärää puuta, koska hän syytti minua itsekkyydestä ja siitä että en huomio häntä vaikka tekee niin paljon meidän eteen. Kyllä nyt vaikutti että sydän hänelläkin on ja tunteet mutta ei vaan saada mätsäämään ajatuksia ja tunteita.

Kolmen aikaan vauva säikäytti. tuli erittäin voimakkaita supistuksia. Niitä samoja joilla olen kaksi vauvaa lähtenyt synnyttämään. Olimme jo lähdössä päivystykseen. Kuuntelin sykkeitä ja ne olivat kovin voimakkaat ja normaalia nopeammat. Makasin sängyllä ja menin suihkuun ja ne helpottivat. Kaksi tuntia kesti. Emme lähteneet sairaalaan ja nyt loppuu kyllä riitely. Luulen että stressi laukaisi tämän.

Eilen aamulla sängyllä maatessa maha tuntui navalta alaspäin pieneltä melonilta <3 pinkeä pallo. Töihin oon menny löysissä paidoissa, mutta vapaapäivisin oon pukeutunut tiukkoihin paitoihin, kun haluan nauttia pyöreästä vauvamahasta <3 ennen olen hävennyt pömppömahaani, ihan aina.
Jostain syystä olen päättänyt että jos pystyn piilottelemaan töissä mahaani vielä viikon ennen lomaani, niin sit voin palata lomalta ison mahan kanssa kuukauden päästä ;-)

Toivottavasti Caarina asiat menevät nyt parempaan päin. Olisi myös varmasti hyvä, jos pystyisitte puhumaan tunteistanne ja omasta ja toisen käyttäytymisestä paljon ilman riitelyä tai syyttelyä tai syyllistymistä. Jos asiat on kovasti solmussa, niin suosittelen ottamaan avuksi esim ulkopuolisen pariterapeutin.

Tuli sitten laitettua asunto hakemusta nykyisen asuinpaikan naapuripihalle :) sieltä olisi kolmio vapautumassa tässä puolen kuukauden päästä joten osuis aika kivasti ajankohta ku myöhemmin sit kaikki pakkaaminen ja muu on vaikeaa.

Nytkö itselleni on jokin ihmeellinen pesänlaittovietti iskenyt tai jotain sinnepäin..
Vessa pesty, imuroitu, tavarat paikoillaan, parvekelasit + olohuoneen lasit pesty (tosin ei välistä). Parvekkeella ollut sohva imuroitu + laitettu myyntiin..
Vielä ois meidän makkarin siivoaminen..

Mulle kans tuli ihmeellinen siivousvimma! Oli pakko imuroida ja laittaa koneellinen tiskiä.

Ootteko nukkunut vielä mahallaan tai osittain? Oon yrittänyt saada unta kyljellään tai selällään, mutta jotenkin puoliks mahallaan saa muka parhaiten unen. Tuntuu vaan että maha ei enää salli sitä.

Täällä on ainakin vimmattu järjestely meneillään, johtuu kylläkin myös kolmen viikon päästä olevasta muutosta, mutta silti ! :D Myyntiin/kierrätykseen menee taas liuta tavaroita, vaikka edellisestä muutosta (ja samanlaisesta rumbasta) ei ole kuin puoli vuotta aikaa. Kummallisesti tota tavaraa kertyy... Täytyy skarpata uudessa kodissa, ihan niinkuin joka kerta !

Olen pystynyt nukkumaan mahallani ihan hyvin, nyt ei rinnatkaan ole ihan niiiin arat kuin aiemmin. Mahaakaan ei nyt vielä hirveästi ole, turvotusta sitäkin enemmän...blah.

Hyvin lähti. Asuntoauto pakattu ja lähtökuopat kaivettu. Minulle iski kaamea ripuli. Lapset villinä muuten vaan ja miestä en saa hereille. Pihalla myös sataa ja tuulee ja on vain 15 astetta. Ajattelimme mennä tuuriin ja miljoonativoliin. Onneksi on vaan reilun tunnin ajomatka.

Mä en ole voinut nukkua vatsallani enää huhtikuun jälkeen kun rinnat paisuivat. Sitä ennen en osannut muuten nukkuakaan. Viime viikkoon asti olen nukkunut molemmilla kyljillä ja selälläni. Nyt olen kuitenkin luopunut selällään nukkumisesta, koska vasta alkaa painaa epämukavasti. Pelkät kyljet enää käytössä.

Mikä reissu. Tuuli ja satoi vaakatasossa :D lapset riehkas neljä tuntia miljoonativolissa ja mä olin niin jäässä etten pystynyt liikuttamaan sormiani. Käytiin kyläkaupassa ja pongattiin Vesa ja se siivoojatäti. Yöksi ei jääty ku jokapaikka oli ihan täysin väkeä. Seinäjoen kautta snägärille ja äkkiä kotiin lämpöseen.

Selkään sattuu, supistelee, lonkat paukkuu ja on kokovartaloväsy.

huhhuh mikä päivä tänään ollut.. en olis millään jaksanu tehdä yhtään mitää.. aloitin silittämään verhot olohuoneeseen (odottanut jo pitkään silittämistä), niin olivat kerenneet pölyttyä.. pese ne ja kuivaa ja silitä.. sain kuitenkin laitettua ikkunaan..

sitten tein marengit sunnuntaina oleviin ristiäisiin, kun lupasin tehdä niitä ja pätkis-muffinsseja, mutta ne vasta lauantaina..
ja sitten vielä äsken ripustin koneellisen pyykkiä kuivumaan ja pyyhkeet kuivasin kuivausrummussa.. ja arvaa minkä tein myös?
Ilonan kesäkurpitsa-suklaakakun. Olen kyllä ihan poikki. Luoja tätä väsymystä taas..

Ja isäntä on taas sitä mieltä, että mä en mitää täällä tee/saa aikaiseksi, kun hän on töissä.. Plaah.. plaah..

Joo selällään nukkumistakin oon yrittänyt vältellä, kun sekin on kuulemma loppuraskaudesta paha. Kumma ku ei muka kyljellään onnistu.

huhhuh mikä päivä tänään ollut.. en olis millään jaksanu tehdä yhtään mitää.. aloitin silittämään verhot olohuoneeseen (odottanut jo pitkään silittämistä), niin olivat kerenneet pölyttyä.. pese ne ja kuivaa ja silitä.. sain kuitenkin laitettua ikkunaan..

sitten tein marengit sunnuntaina oleviin ristiäisiin, kun lupasin tehdä niitä ja pätkis-muffinsseja, mutta ne vasta lauantaina..
ja sitten vielä äsken ripustin koneellisen pyykkiä kuivumaan ja pyyhkeet kuivasin kuivausrummussa.. ja arvaa minkä tein myös?
Ilonan kesäkurpitsa-suklaakakun. Olen kyllä ihan poikki. Luoja tätä väsymystä taas..

Ja isäntä on taas sitä mieltä, että mä en mitää täällä tee/saa aikaiseksi, kun hän on töissä.. Plaah.. plaah..

Samaa laulua mun aikaan saamattomuudesta :banghead: Voi kun miehetkin tietäis mitä on olla raskaans :arghh:

Samaa laulua mun aikaan saamattomuudesta :banghead: Voi kun miehetkin tietäis mitä on olla raskaans :arghh:

Mjoo o. Meillä ei moitita, mutta mun normi touhukkuus on vähentyny ja mies kun tekee justiin kylppäriremppaa niin tuntuu, ettei oma ympäriinsähaahuilu oikeen riitä. No, nyt innostuin ja aloin hioa vaavelille saatua pinnasänkyä maalauskuntoon ja heti tuli mies kehumaan, kun teen jotain. Pläääääh! No, parempi näin päin tietysti. :D Koitin selittää, että voimien mukaan kyllä teen aina muutenkin. Voimat vaan saattaa hävitä alta aikayksikön enkä sille mitään voi.

Niimpä.. Menin eilen illalla toiselle sanomaan, että onpa kivaa, kun toinen ei arvosta mitään, mitä täällä teen sillä aikaa, kun toinen on töissä tai kun on kotona.. Sanoi hän arvostavansa..

Mutta käyttäytyy kuitenkin ihan erilailla. Kaikki pitäis tehdä samantien eikä vetkutella asioiden/tekemisten kanssa.. Paraskin neuvomaan.. Joo-o.. tiedän vetkuttelevani, mutta kun en vain saa/jaksa aikaiseksi aloittaa.. Eihän tuo huomannut kuin vasta myöhään illalla, että olen saanut olohuoneeseen kapan laitettua..

No, nyt on meidän makkari siivottu. Kaikuu jopa XD. En ymmärrä kyllä sitä, että meillä, kun ei muutenkaan ole yhtään säilytystilaa, niin pitää hamstrata, jos mitäkin.. Mutta nyt päätin, että pois vain, kerran en ole vuoteen/pariin tehnyt niillä mitään..

Eilen pingotin pajuneliöistä tehdyn peiton ja nyt se on vihdoin ja viimein valmis.. Koko n. 80cm*140cm.
Ollut ufo-työnä, hmm.. 3 vuotta XD. Annan sunnuntaina kastelahjana kummipojalle. Peiton lisäksi myös Muumi muutto -aterinsetti. Ja sitten toiset antaa lahjana oma pätkis -haalarin.

Liitteet

• Peitto - valmis - 6.7.2016.jpg
    Peitto - valmis - 6.7.2016.jpg
    570 KB · Katsottu: 47
Tänään tein päiväruoaksi porkkanasosekeittoa ja oli kyllä hyvää. Ja mikä oli ihanaa myös, niin meidän kuopus (2.5v) tykkäsi kanssa ja otti lisääkin <3.

Nyt on iltatoimet meneillään ja porukka saunomassa.. Voisin lähteä jo nukkumaan.

Meille tarjottiin asuntoa ihan kohtuullisella hinnalla mutta mies löysi siitä negatiivisia asioita sen verran paljon että ei oteta sitä :( mun mielestä olis ollu kiva..

Takaisin