Heinäkuun höpötykset

Yhyy! Mies just sano että mun maha alkaa selvästi erottua. Okei onhan se totta ja ihan söpöä että mies tollai huomaa mutta kun tuntuu että toi maha on jo ihan massiivinen ja se vielä vaan kasvaa tuosta! :( olen vaa tosi hämmentynyt tästä kaikesta.

Me tultiin yöksi mökille. En olis jaksanut.. Huomen illalla pitäisi vielä jaksaa leipoa pätkismuffinsseja ristiäisiin. Sunnuntai-aamuna kuorrutan.

Saatiin pari asuntotarjousta jo :) ens viikolla kattomaan yhtä todella potentiaalista kämppää ja todettiin jo miehen kanssa että mikäli täyttyy tietyt kriteerit niin allekirjoitetaan vaikka heti soppari siitä :) miehen työkaveri asuu tolla samalla kadulla niin osasi kertoa että se on rauhallista aluetta ja siellä on lapsiperheitä eli varmasti löytyisi sitten pikkuiselle leikkikavereita ulkoa kun siihen ikään kasvaa.

mökiltä kotiuduttu jo ennen puolta päivää O_o. Luulin, että klo olisi ollut jo 13-14, mutta olikin 11.00, kun kotona oltiin.
Iltapäivällä tein pätkismuffinsseja huomenna oleviin ristiäisiin, kun lupauduin tekemään. Ajattelin vielä näin illalla kuorruttaakin, koska saattaa neljän tytön hiusten laitossa mennä jo tovi.. ja jos itsensä meikkaisi jotenkin.. varmaan jonkinlainen sotamaalaus, koska en meikkaa..
Mahduin muuten mekkoonkin, minkä ajattelin laittaa.. ja en tiedä kuvittelinko, että isäntä sai vetoketjun vedettyä helpommin kiinni kuin aikaisemmalla kerralla..

Minulla on ruokahalukin hävinnyt jonnekin.. Ei tee mieli syödä ollenkaan.. Juoda vain..

---
Mitenkähän kummipoika on ajatellut huomenna käyttäytyä toimituksen aikana :D. Osaakohan sitä pitää ihan vauvaa enää sylissään..

Ite muistan sen että jouduin kesken toimituksen pyytämään itselleni tuolin ku pikkusisko (jonka kummi olen) vaan nukkui tyytyväisenä mun sylissä.. Tuntui ettei jaksa kantaa sitä kokoaikaa :D mut kyl se siitä sit menee! :)

Ite muistan sen että jouduin kesken toimituksen pyytämään itselleni tuolin ku pikkusisko (jonka kummi olen) vaan nukkui tyytyväisenä mun sylissä.. Tuntui ettei jaksa kantaa sitä kokoaikaa :D mut kyl se siitä sit menee! :)

Itsellä tosiaan ei ole kokemusta.. ja vielä pyydettii pitää toimituksen ajan sylissä <3. Miehen pikkuveljen esikoislapsi <3.
Ihana kunniatehtävä. Kunhan saan ensi yönä nukuttua :D. Mie olen tottunut olemaan kameran takana, enkä edessä.. Kello laitettu soimaan klo 7.00. Vaille 12.00 pitää lähteä ajelemaan.. Jospa sitä ennättää tyttöjen (4kpl) hiukset laittaa.. Ja pitää yrittää itsensä ennättää myös.

Täällä kurja kesäflunssa :sad001 pojalla alkoi toissapäivänä ja mulla eilen. Ei onneksi nuhaa kummempaa. Kunpa menis ohi nopeasti. Huomenna suuntana koti ja oma sänky :Heartred toivon että poikakin nukkuu taas kotona normaalisti, heräilee täällä appivanhemmilla tosi usein. Itsekin nukkunut todella surkeasti. Poika oli Ekaa kertaa eilen hoidossa muutaman tunnin ja oli mennyt hyvin. Tänään olis ollut tarkoitus käydä miehen kanssa treffeillä leffassa ja syömässä. Saa nähdä tuleeko tämän nuhan takia lähdettyä..

Eilen oli ristiäiset ja kaunis toimitus. Poika sai hienot nimet <3. Oli mukavaa päästä juhlimaan toisen kastejuhlaa. Ja osasi toimituksen ajan käyttäytyä hyvin <3, pientä kitinää vain välillä.

Heiltä, kun lähdettiin, niin äiti soitti, että olisi raparpereja tulossa. Isomummolta jättikassillinen raparpereja. Mitähän mä tekisin niillä.

--------
ilta ei sitten ollut mitenkään kiva, mutta se nyt ei yllätä yhtään, että minun olisi parempi olla jossain muualla, ja tää raskaus taisi olla iso virhe.. Tänään paistaa aurinko ja ei kiinnosta tehdä yhtään mitään.. Mutta ei siitä sen enempää.. Minä olen kaiken pahan alku ja loppu.. Vaikka minä haluan vain, että kaikilla on hyvä olla.

Sain vihdoin aikaiseksi aloittaa tekemään semmosta verhoa vaunuihin. Virkkaan ison mummon neliön ja laitan sit varmaan jonkun kankaan siihen taustaksi. Täytyy olla tekemistä jatkuvasti ku odotan niin innolla sitä keskiviikon asuntoesittelyä. Toivottavasti se oikeasti on hyvä asunto kun sit siinä voi asua pidempäänkin :)

Mä päätin, että lähdetään viikonlopuksi pojan kanssa mökille. Mun äiti on siellä, joten lapsenhoitoapua on olemassa. Miehellä on perjantaina keikka ja sen tietää, että la nukkuu pitkään ja sit vaan vanutaan täällä kotona... Joten me lähdetään saareen! :)
En ole tänä kesänä siellä vielä käynytkään, se on ihana paikka, vaikka vaatiikiin vähän ponnistusta saada kaikki kamat sinne. Saareen siis soudetaan veneellä. Ja siellä tietenkin täytyy vahtia, ettei lapsi juokse järveen, mutta ainakin saadaan olla ulkona. :)

Ei taaskaan mies lämmennyt mun ehdotukselle. Ehdotin että rupeis kulkemaan vauvan kanssa vauva uinnissa aina sunnuntai aamuisin. Mä saisin nukkua ja he saisivat isä lapsi laatuaikaa. Ei edes siitä lämmenny kun sanoin että vauva uinnissa käy nuoret äidit vauvoineen että voiko paremmin muka sunnuntai alkaa kun altaassa hyväkroppaisten naisten kanssa?? Ei oo kuulemma lähössä :D

Äh. Kerrankin mies olis ollu mukana dopplerin kanssa kun illalla kuulokkeita säädin. Mutta valitettavasti en ollut kuuntelemassa vauvaa vaan juutuupista chakrojen puhdistus meditaatiota. Olin taas sitten ihme ituhippihihhuli :D

Tänään lähtee kaks pienintä mummulaan yökylään ja teini jää kotiin hoitamaan eläimiä. Miehen kanssa näimme tilaisuuden koittaneen päästä vähän tuulettumaan. Yleensä pitänyt tehdä pikareissu eläinten vuoksi mutta nyt ei oo hätä kotiin. Käydään ainakin eurooppalaisella ruokatorilla Vaasassa (mistä en varmaan saa mitään syödä) ja syömässä jossain. Ja vain ollaan toisillemme. Vois käydä takkia katsomassa kans jos löytyy sopivaa.

Mutta nyt neuvolaan. Sinnekkin saa ajaa täältä perähikiästä 10 km :\

Muokattu viimeksi:
Se olis sit näköjään muutto 2 viikon päästä :) olen niiiiiiiiiin tyytyväinen tästä ku ei tartte sit myöhemmin stressata. Mulla riittää sit tekemistä ku mies on töissä :D

Takaisin