Heinäkuun höpötykset

Mä oon kanssa tuntenut hipaisuja ja jänniä muljumisia, en ole varma onko ainakaan kaikki vauvasta mutta osa luultavasti ainakin. Mulla on istukka takana ja kohtu eteenpäin kallistunut, kätilö sanoi että liikkeet tuntunevat ajoissa. Esikoisesta tunsin selvästi liikkeet rv16, nyt on alkanut siis rv15 :)
 
Joo minullakin kohtu eteenpäin kallistunut ja nyt (vkolla 14) kolmesti tuntenut liikettä, ei tunnu vielä vatsanpäältä jota mies kovasti odottaa. Äitini oli myös esikoisestaan tuntenut vkolla 13-14 ekat liikkeet ja lääkäri vielä tuohon aikaan haukkui ja sanoi että äitini on valehdellut viimeisimmät kuukautiset. Nykyään jo tiedetään senkin olevan normaalia ja mahdollista :-D
 
Mä kans yks päivä (14+jotain) olin tuntevinani jonkun liikkeen, mutta enpähän tiedä. En oo tuntenut samanlaista uudestaan. Mutta sanoin viime viikolla neuvolassakin, kun kyseli että joko tuntuu, että en varmana tajua niitä liikkeitä ennen kuin jalka näkyy mahan läpi.. :D

Mulla on ollut kauheen herkkä viikko. Tuntuu että kaikki tunteet on niin pinnassa, jopa itku :O
Mähän en siis itke koskaan, enkä mä nytkään ole itkeskellyt mutta usein silti kyyneleet tulee silmiin ihan ihme asioista (telkkariohjelmat, ihmiset, mummo kaupan kassalla tai tieto siitä että maailmassa on niin paljon kodittomia eläimiä).. itselle tämä on ihan vierasta ja tuntuu siksi kun pää olis pehmenny :D
 
Celeste minäkin itken tällä hetkellä jopa lastenohjelmille :-D Tuntuu itsestäkin typerältä kun jokainen tunteellisuus menee omiin tunteisiin :p
 
Takaisin
Top